Gjest Catwoman Skrevet 25. februar 2005 #1 Skrevet 25. februar 2005 er det flere enn meg som har fett på innsiden av knærne? vet ikke hvordan jeg skal forklare det bedre, håper dere forstår hva jeg mener Skulle gjerne hatt det vekk, er det mulig å trene det vekk på et eller annet hvis, eller er jeg bare skapt sånn? Ikke at det er noe sånn til voldsom plage for meg, men er det muligå bli kvitt det så vil jeg gjerne prøve
Suzy Skrevet 25. februar 2005 #2 Skrevet 25. februar 2005 Alle har vel litt fett på innsiden av knærne .. og ærlig talt Catwoman, når du har tid til å begynne å bekymre deg for sånne detaljer har du for mye fritid!! Punktslanking er umulig uansett og generell vektnedgang vil ta også der
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #3 Skrevet 25. februar 2005 Du kan jo prøve å SMELTE det vekk med blåselampe? *spøk* i tilfelle en viss gjest leser Dessuten tror jeg en del av det du sier er fett, rett og slett er muskler.
Gjest Catwoman Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 jeg bekymrer meg heller ikke, bare lurte Tror ikke jeg har sett så mange med sånne knær faktisk. Slanking er ikke aktuelt for min del, for jeg vil ikke bli tynnere, men men jeg får bare ha de der da. :-)
Gjest Catwoman Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 Du kan jo prøve å SMELTE det vekk med blåselampe? *spøk* i tilfelle en viss gjest leser Dessuten tror jeg en del av det du sier er fett, rett og slett er muskler. blåselampe? Er det noe jeg har gått glipp av inne på kg?
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #6 Skrevet 25. februar 2005 Du har sikkert IKKE gått glipp av noe....Men enkelte gjester tror bare at mirakler ala den jeg beskriver, faktisk eksisterer (cf. velværeforumet, og en viss rynketråd), så jeg kunne ikke dy meg. :smekk på lanken:
Gjest the imp Skrevet 25. februar 2005 #9 Skrevet 25. februar 2005 Å jada, fettputer på innsiden av knærne kjenner man til ja. Tror jeg skal prøve forslaget til Lilith jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #10 Skrevet 25. februar 2005 Du er sikker på at du ikke innbiller deg det fettet på innsiden av knærne da ? Du vet, vi damer er ofte eksperter på det. For eksempel er det ikke lenge siden jeg gikk rundt og lurte på om alle hadde slike rare knær som meg, helt til jeg begynte å studere andres knær og fant ut at de fleste knær ser faktisk sånn ut !
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #11 Skrevet 25. februar 2005 jeg bekymrer meg heller ikke, bare lurte Tror ikke jeg har sett så mange med sånne knær faktisk. Slanking er ikke aktuelt for min del, for jeg vil ikke bli tynnere, men men jeg får bare ha de der da. :-) Se her *viser frem knærne til Catwoman* Jeg skulle gjerne vært kvitt mine også, men det er fettputer..noen av oss er født sånn...ikke noe å gjøre noe med. Vi får heller glede oss over noe annet ved oss selv, så kanskje det kan oppveie litt.
glaciera Skrevet 25. februar 2005 #12 Skrevet 25. februar 2005 Jada, jeg har også fettputer på innsiden av knærne. Gidder ikke å tenke noe mer på dem lenger, man får dem ikke bort allikevel.
Gjest the imp Skrevet 25. februar 2005 #13 Skrevet 25. februar 2005 Strengt tatt så er det vel en mulighet for å få fjernet dem ved hjelp av fettsuging for den som ønsker det sterkt nok og har penger.
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #14 Skrevet 26. februar 2005 Strengt tatt så er det vel en mulighet for å få fjernet dem ved hjelp av fettsuging for den som ønsker det sterkt nok og har penger. Sikkert, men det er vel gjerne en grunn til at vi er utstyrt med dem også. Jeg kan ikke forstå hvorfor man skal fikse og fjerne så snart man ikke ligner sitt ideal.
Gjest miau Skrevet 26. februar 2005 #15 Skrevet 26. februar 2005 Catwoman Jeg vet utmerket godt hva du mener! Jeg har også sånne knær du snakker om, og det er det ikke mange som har... Samme hvor tynn jeg har vært har det alltid vært fremtredende "fettpølser"på innsiden av knærne mine :-(
Gjest Catwoman Skrevet 26. februar 2005 #16 Skrevet 26. februar 2005 Takk for svar alle. :-) Går utifra at noen er sånn bare og andre ikke, etter svarene jeg har fått her. og Miau, jeg har nemlig heller ikke sett så mange andre med sånne knær, men nå går jeg ikke rundt og studerer alle andres knær så veldig så kanskje det er mer vanlig enn jeg tror. Og jeg er slank og har ingen ekstra kilo og fjerne. Jeg får heller finne noe pent ved meg.... jeg syns jeg har ganske fin hals
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 26. februar 2005 #17 Skrevet 26. februar 2005 Alle har vel litt fett på innsiden av knærne .. og ærlig talt Catwoman, når du har tid til å begynne å bekymre deg for sånne detaljer har du for mye fritid!! Punktslanking er umulig uansett og generell vektnedgang vil ta også der Må man ha fritidsproblemer hvis man tenker over sånt? Da må i såfall alle som bekymrer seg over små pupper også ha det da...for det finnes da mange som har fett på innsiden av knærne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå