AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 Hei! Jeg er forsåvidt fersk i drikkegamet. Har kanskje vært ute fem ganger, og da har jeg drukket sprit. Noe som alltid ender i doskålen - må alltid kaste opp (har spist på forhånd). Har drukket på vikingfjord blandet med brus. Kaster ofte opp før jeg rekker å bli full :´( Tips til hva jeg kan drikke?? Vil bli full! (liker ikke øl eller rødvin) (ikke smakt hvitvin) Takker for svar! Anonymkode: 11c9e...d21
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 Drikk mindre sprit, da spyr du ikke. Cider bør passe deg om du liker brus og selvsagt rusbrus. Anonymkode: 4298f...ac2 1
bobler Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 Ikke drikk så fort. Da kan du forsåvidt drikke det du vil. 1
Julia95 Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 Takker, skal holde meg langt unna sprit!! Vurderer sterkvin, kan det funke? Eller spyr man av det også? Et spørsmål til: Skal martini blandes eller ikke? Og hvilken martini er best? Blanco? Rosso? Rosato?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 8 minutter siden, Julia95 skrev: Takker, skal holde meg langt unna sprit!! Vurderer sterkvin, kan det funke? Eller spyr man av det også? Et spørsmål til: Skal martini blandes eller ikke? Og hvilken martini er best? Blanco? Rosso? Rosato? Du kan spy av alt. Drikker du for fort, blir du kvalm og spyr. Da er det bedre å drikke noe med mindre prosent, som cider, øl eller vin og drikke sakte. Da får du en fin promillestigning og rekker å stoppe før du spyr eller får blackout. Anonymkode: 4298f...ac2 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #7 Skrevet 11. mai 2018 Nytt spørsmål: Cider. Hvor mange trenger jeg til en kveld? Vil kjenne det for å si det sånn Anonymkode: 11c9e...d21
bobler Skrevet 13. mai 2018 #8 Skrevet 13. mai 2018 På 11.5.2018 den 22.07, AnonymBruker skrev: Nytt spørsmål: Cider. Hvor mange trenger jeg til en kveld? Vil kjenne det for å si det sånn Anonymkode: 11c9e...d21 en 4-pakning burde holde. blir ganske dyrt da.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #9 Skrevet 14. mai 2018 On 5/11/2018 at 10:07 PM, AnonymBruker said: Nytt spørsmål: Cider. Hvor mange trenger jeg til en kveld? Vil kjenne det for å si det sånn Anonymkode: 11c9e...d21 Hvorfor er du så opphengt i å bli full? Anonymkode: 0fcb9...038 2
Salka Skrevet 14. mai 2018 #10 Skrevet 14. mai 2018 Hvorfor er det så viktig å bli full? Det er ikke noe å trakte etter.
Gjest making.a.mess Skrevet 14. mai 2018 #11 Skrevet 14. mai 2018 Det er ikke vits å hive innpå så sterke saker. Jo fortere full du blir jo kortere blir kvelden, for uansett om du spyr eller svimer av så blir det slutten på moroa. Og noen kan utnytte deg mens du er hjelpeløs. Hold deg unna ting som er for søtt og hold deg til samme type drikk hele kvelden så slipper du å bli så dårlig. Hold et jevnt alkoholinntak, ikke styrtdrikk. Det burde være om å gjøre å ha en moro kveld ikke om å gjøre å bli stupfull. Det er ikke spesielt gøy å være stupfull heller.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #12 Skrevet 14. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du så opphengt i å bli full? Anonymkode: 0fcb9...038 Jenter 18 vil bli fulle. Aldri smakt cider, hvilken er best? Anonymkode: 11c9e...d21
Minitroll Skrevet 14. mai 2018 #13 Skrevet 14. mai 2018 Finlandia vodka er ganske smakløs. Bland med sterk sitrusjuice. Ha med spirulina-pulver i en bitteliten shot. Når du begynner å bli kvalm, så går du på dass og tar den. Spirulina og andre alger er oppskrytt som supermat, men har den effekt at den forhindrer sure oppstøt noen timer. Jeg har slitt i alle år. Cider og øl er uaktuelt. Drikker kun sprit. Nå liker jeg best whiskey eller absinth, men det pleier ikke være en hit med dere litt yngre. Ellers bør du iallefall holde deg LANGT unna tequila.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #14 Skrevet 14. mai 2018 Hvis du spyr lett etter inntak av sprit er det et ganske kraftig tegn fra kroppen at du ikke tåler sprit. Så for å unngå å bli spritforgiftet reagerer din kropp med å kaste opp alt sammen. Jeg syns du burde ta disse signalene på alvor og heller holde deg til ett glass med gin&tonic, bacardi, rom med sprite og isbiter og droppe ideen om å bli full. Det kan nemlig koste deg livet. Anonymkode: 87174...9e8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #15 Skrevet 14. mai 2018 Tror dere jeg tåler martini? Går under sterkvin. Må dette blandes? Anonymkode: 11c9e...d21
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #16 Skrevet 14. mai 2018 Problemet ditt er jo at du er så opptatt av å bli full at du sikkert drikker alt for fort og for mye. Da hjelper det ikke å bytte type alkohol. Ro ned og fokuser heller på å ha det gøy. Kan anbefale deg å prøve en søt hvitvin, eller kanskje en musserende. Anonymkode: 3c10a...cec
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #17 Skrevet 14. mai 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet ditt er jo at du er så opptatt av å bli full at du sikkert drikker alt for fort og for mye. Da hjelper det ikke å bytte type alkohol. Ro ned og fokuser heller på å ha det gøy. Kan anbefale deg å prøve en søt hvitvin, eller kanskje en musserende. Anonymkode: 3c10a...cec Kan du anbefale noen eksakt? Er ikke så god på dette, som sagt. Anonymkode: 11c9e...d21
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #18 Skrevet 14. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan du anbefale noen eksakt? Er ikke så god på dette, som sagt. Anonymkode: 11c9e...d21 Jeg er ikke noe glad i søt vin, så dessverre. Men hvis du googler, eller spør de på polet så finner du garantert noe billig og greit! Vær klar over at man på en måte må venne seg litt til smaken av vin, fordi det er en helt uvant smak, men de fleste jeg kjenner har likt det godt etter å ha smakt litt. Du kan også blande vinen med feks mozell, eller sitronbrus for å dempe smaken. Anonymkode: 3c10a...cec
Perle Skrevet 14. mai 2018 #19 Skrevet 14. mai 2018 20 timer siden, bobler skrev: en 4-pakning burde holde. blir ganske dyrt da.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #20 Skrevet 14. mai 2018 Du er så opptatt av å bli full at du kommer til å havne på legevakta. Kos deg. Skikkelig gøy å bli pumpa Anonymkode: 17e48...463
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå