AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 Eller Oscars utvalgte? Hva er best? Gjerne kom med eksempler på ting i esken du likte eller ikke likte. Om det var god kvalitet osv. Anonymkode: c3c82...af6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 Vi har brukt Doggiebag og Flink Bisk ved et par anledninger, for å si det sånn så hadde jeg ikke klart å skille de fra hverandre hvis jeg fikk en eske fra hver. Anonymkode: 1bfc9...5a4
Gjest Whiskey hangover Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 Har hatt begge deler. Det blir jævlig mye hundeleker, og mesteparten av snacksen gidder ikke hunden min å snuse på engang. Jeg gidder ikke å bruke noen av de lenger. Det er bedre å kjøpe ting i dyrebutikk, eller på nettet som jeg veit hunden min liker.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 19 minutter siden, Whiskey hangover said: Har hatt begge deler. Det blir jævlig mye hundeleker, og mesteparten av snacksen gidder ikke hunden min å snuse på engang. Jeg gidder ikke å bruke noen av de lenger. Det er bedre å kjøpe ting i dyrebutikk, eller på nettet som jeg veit hunden min liker. Det gjør ikke noe. Jeg har to hunder som elsker leker, og de spiser også alt. Anonymkode: c3c82...af6
Gjest Whiskey hangover Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 Ok. Da ville jeg gått for doggiebag. De har også nettbutikk, hvor de selger de tingene de sender i esken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå