AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 Jeg er kanskje sær, men jeg synes folk kan spare seg for og vise navlen. For det første.. Hvorfor er det bare kvinner har slike klær? og hvorfor vise navlen? Det er noen veldig få som har fin nok navel til å gå sånn. Anonymkode: 7b8e5...299
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kanskje sær, men jeg synes folk kan spare seg for og vise navlen. For det første.. Hvorfor er det bare kvinner har slike klær? og hvorfor vise navlen? Det er noen veldig få som har fin nok navel til å gå sånn. Anonymkode: 7b8e5...299 Hva er en "fin nok" navel? Anonymkode: 1e8f4...e27 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kanskje sær, men jeg synes folk kan spare seg for og vise navlen. For det første.. Hvorfor er det bare kvinner har slike klær? og hvorfor vise navlen? Det er noen veldig få som har fin nok navel til å gå sånn. Anonymkode: 7b8e5...299 Enig med at navletopper ikke er særlig lekkert. Men har du ikke sett menn med boxeren og buksa nede på knærne? Halve eller hele rumpa er bar. Å kjøre bak en syklist med rompa i det fri er ikke noe særlig lekkert. Anonymkode: 6ae71...ec6 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 Syns navler er like forskjellig utformet som alt annet på menneskekroppen og alt er helt ok for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #6 Skrevet 10. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er en "fin nok" navel? Anonymkode: 1e8f4...e27 En som ikke står ut. Som ikke er veldig dyp. Som ikke er har klumper inni seg. Anonymkode: 7b8e5...299 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #7 Skrevet 10. mai 2018 Fordi det er varmt. Menn kan ta av seg hele t skjorten når det er varmt men siden kvinners bryster er blitt såpass seksualisert kan ikke vi ta av hele t skjorten. For da å få litt ventilasjon og ikke koke over bruker vi magetopper for å kjøle oss ned. Det får være grenser på hva på kvinnekroppen som skal seksualiseres og skjules! En navel må få lov til å synes vel!! Anonymkode: 84dfe...cf1 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #8 Skrevet 10. mai 2018 Vel, jeg syns navler er kjempefine, og strutter min flate mage med innovernavle mesteparten av året. Jeg syns cold-shoulder-topper er dritstygge, men kunne aldri falt meg inn å starte en tråd på internett der jeg ber folk slutte å gå med dem. Dette er fordi jeg vet at alle har forskjellige preferanser og at ingen har rett til å bestemme hva som er akseptabelt eller ikke å gå med. Anonymkode: fd4e2...696
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #10 Skrevet 11. mai 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er en "fin nok" navel? Anonymkode: 1e8f4...e27 En sånn som jeg har. Som ikke viser det ekle krateret i midten. Du vet der de klipper navlestrengen og noen har navle som ser ut som rumpehull og med rumpemuskler som holder navlen lukket. Dessuten stinker kratere. Det blir som å dytte et åpent sår oppi ansiktet ditt. Kanskje du er så tolerant at du digger sånt da. Du ser ikke forskjell på asfalt eller grus heller sikkert, eller de forskjellige bruksområdene, ikke sant? Men du kan vel ikke noe for det. Du bare er slik. Du driter i det av mentalt svekkede grunner. Flott. Stjerne i boken til deg. Du er bare så flink?! aaaaaawwww så søøt du er! Anonymkode: 244df...71a 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #11 Skrevet 11. mai 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg syns navler er kjempefine, og strutter min flate mage med innovernavle mesteparten av året. Jeg syns cold-shoulder-topper er dritstygge, men kunne aldri falt meg inn å starte en tråd på internett der jeg ber folk slutte å gå med dem. Dette er fordi jeg vet at alle har forskjellige preferanser og at ingen har rett til å bestemme hva som er akseptabelt eller ikke å gå med. Anonymkode: fd4e2...696 Jeg har også flat mage. Men min er sexy i tillegg. Men det er ikke din feil. Det bare er sånn. Anonymkode: 244df...71a
herzeleid Skrevet 11. mai 2018 #12 Skrevet 11. mai 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er varmt. Menn kan ta av seg hele t skjorten når det er varmt men siden kvinners bryster er blitt såpass seksualisert kan ikke vi ta av hele t skjorten. For da å få litt ventilasjon og ikke koke over bruker vi magetopper for å kjøle oss ned. Det får være grenser på hva på kvinnekroppen som skal seksualiseres og skjules! En navel må få lov til å synes vel!! Anonymkode: 84dfe...cf1 Jeg tror du har missforstått om du tror moten med bar mage primært handler om et behov for nedkjøling.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #13 Skrevet 11. mai 2018 Jeg synes det er noe veldig vulgært og nakent over det å vise navlen sin, jeg er selv slank og har en fin navle (av en eller annen grunn takler jeg ikke navler som ser ut på en viss måte, sånn som de som var postet over her, fikk frysninger og ble uvel, alltid reagert slik og aner ikke hvorfor...), men jeg kunne aldri gått rundt med bar mage og vist den frem. Men nå går jeg ikke med dype utringninger, rumpekorte shorts/skjørt/kjoler heller og liker å se litt anstendig ut Anonymkode: 522d8...47d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå