Gå til innhold

Tenner på eldre kvinner.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er  over 23 år gammel og tenner på kvinner i aldren 38-40. Har hatt sex med både unge og eldre og fortekker  damer i alderen 38-40. De er mer erfarene og gøy samtidig, noe utenom det vanlige. Er det noe galt med meg?

Anonymkode: 956d6...302

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ingenting galt med deg. Nesten alle yngre menn/gutter tenner på tanken om sex med en kvinne eldre enn de selv. Gjorde jeg også når jeg var på din alder. Var vel tanken på å ha sex med noen med erfaring samt aldersforskjellen som gjorde tanken på det så opphissende.

Spoiler

Endret av Vinnerloddet
Kom med noe som ikke skulle være med. Skrivefeil
Skrevet

Hadde du forandret dine preferanser, om mange her inne sa det var unormalt? Og at det dermed var noe galt med deg?

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er  over 23 år gammel og tenner på kvinner i aldren 38-40. Har hatt sex med både unge og eldre og fortekker  damer i alderen 38-40. De er mer erfarene og gøy samtidig, noe utenom det vanlige. Er det noe galt med meg?

Anonymkode: 956d6...302

Veeldig vanlig. Mange yngre som vil ha sex med eldre damer

Anonymkode: ab7bc...7dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt og ufattelig deilig. Den absolutt beste seksuelle komblnasjon som finnes, eldre dame/ung mann. Begge er på sin seksuelle topp, helt noe annet enn omvendt.                                                                                                                                                         Kan love deg at mange modne damer vil ha yngre elskere også, før var dette mer skjult men det har heldigvis begynt å snu. Helt noe annet nå, enn for 15-20 år siden.

Du er 23 år, du har en herlig tid foran deg .   Er nesten litt misunnelig. 

Anonymkode: 52936...cd1

Skrevet

Jeg er i 40 årene og har blitt sjekket opp av 20 åringer noen ganger. De er veldig opphissende å tenke på hvor ung han er & at han tenner like mye på meg. Absolutt enig at det er deilig å få lammekjøtt innimellom ,Hehe ;) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Blomsten3 skrev:

Jeg er i 40 årene og har blitt sjekket opp av 20 åringer noen ganger. De er veldig opphissende å tenke på hvor ung han er & at han tenner like mye på meg. Absolutt enig at det er deilig å få lammekjøtt innimellom ,Hehe ;) 

Skulle vært flere kvinner som deg    :roser:

Anonymkode: 52936...cd1

Skrevet

Åh men Tusen Takk ,det var fint sagt ! :)

• Liker 1
Skrevet

At en ung mann tenner på (også) eldre kvinner er nok ekstremt vanlig. I den alderen er en gjerne veldig kåt og nøyer seg med litt av hvert. At du foretrekker eldre damer er kanskje litt mer uvanlig, men det er selvfølgelig ikke noe galt med deg av den grunn. 

AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke unormalt det nei. Hvor mange som tenner på hva, har ingen helt peiling på da.

Men det er stor forskjell på hvem den eldre kvinnen er. Forskjellige preferanser her, men for meg bør hun ikke være overvektig og bør ha god selvtillit.

Anonymkode: ad86b...09a

Skrevet

Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ofte dras mot yngre menn. Men det må være menn, ikke gutter. Så de må nok være i midten/slutten av 20-åra for min del. Er selv i 40-åra.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...