AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 Jeg prøver som venner å poste noe gøy teller hva det enn er. Men ender med at jeg sletter det fordi jeg synes det blir mislykket /kleint. Jeg har ikke denne karisma greia og er redd jeg ender opp ensom til slutt fordi jeg blir uinteressant. Jeg trekker meg tilbake og er redd for at folk blir lei meg når jeg legger ut noe. Jeg får ikke til noen morsomme scener. Jeg er mer en slik flat person. Og jeg er ikke så frempå som jeg tror selv heller. Jeg er av disse helt stille folka som har trynet i mobilen. Anonymkode: b3615...240
Gjest Eltele Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 (endret) Det hadde sikkert gått å skrive/svare på Kg hvis ikke mange svar var sånn: uenig bare for å være uenig. Henger seg opp i skrivefeil hele tiden, eller at «kg-gjengen» sitter og setter mentale diagnoser på folk som åpenbart blir brukt som et elendig forsøk på hersketeknikk. Supert folkens. Litt av et forum. «Optimistenes forum» velger jeg å kalle dette... Eh... Da er vi flere som velger å gjøre det. Makan til mange rare svar. Endret 10. mai 2018 av Eltele
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 7 minutter siden, Eltele skrev: Det hadde sikkert gått å skrive/svare på Kg hvis ikke mange svar var sånn: uenig bare for å være uenig. Henger seg opp i skrivefeil hele tiden, eller at «kg-gjengen» sitter og setter mentale diagnoser på folk som åpenbart blir brukt som et elendig forsøk på hersketeknikk. Supert folkens. Litt av et forum. «Optimistenes forum» velger jeg å kalle dette... Eh... Da er vi flere som velger å gjøre det. Makan til mange rare svar. ?????? Nå mente jeg mer på instagram da. Anonymkode: b3615...240
Gjest Eltele Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ?????? Nå mente jeg mer på instagram da. Anonymkode: b3615...240 Vet ikke. Bruker ikke det. Snakker om kg. Det står ingenting om det. Og for og ikke glemme: å herregud så innpåslitsomt at flere nesten blir forfulgt i trådene. Bye kg! Endret 10. mai 2018 av Eltele
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: ?????? Nå mente jeg mer på instagram da. Anonymkode: b3615...240 Sånn går det når man formulerer vage hovedinnlegg. Anonymkode: 2dbb2...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå