Gå til innhold

Mamma ble med i filmklubb og brukte mitt navn??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva skal jeg gjore? Hva kan jeg si til henne? Hun snakket til meg pa telefon og sa jeg har fatt en pakke til hennes addresse, jeg forsto ikke hva det er og ba henne apne pakken, sa sa hun Ah,ja det var bare den filmklubben jeg ble medlem i, jeg brukte ditt navn..... :o :o :o :o :o :o :o Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ville spurt hvorfor i all verden hun bruker ditt navn og bedt henne endre det til sitt eget. Enkelt og greit. Om hun ikke vil endre det går jeg ut fra at du kan si opp abonnementet selv i og med at det står på deg.

Skrevet

Da har hun antakelig skrevet under med "din" signatur, dette er i realiteten dokumentforfalskning.

Meld deg ut og returner filmen, forklar situasjonen.

Skrevet

Var det "voksenfilmer"???? Som hun ikke vil at noen skal skjønne at hun får? :ler: Uansett; dårlig gjort å ikke i det minste spørre først. Meld deg ut!

Skrevet

Der er jeg enig med de andre her... det er bare å gi beskjed til klubben at det har skjedd en feil...

Jeg kjenner ikke moren din, så jeg vet ikke om hun ville finne på det, men tenk om hun ikke betaler, så er det du som blir sittende med regningen?

Ei jeg kjenner gjorde det samme mot søsteren sin. Hun åpnet tlf og internett i sin søsters navn uten å spørre først. Så søsteren ringte Telenor og forklarte at hun ikke hadde noe med det å gjøre, og abo ble stengt.

Syns sånt er bra frekt, jeg...

Skrevet

:o :o :o :o

Har aldri hørt på maken!

Ville spurt henne hvorfor hun gjorde det jeg. Og så hadde jeg meldt meg ut igjen!

Skrevet

Anmledt henne, nei da men hun skulle nok få hørt hva jeg syntes om den saken ja. Frekt er det!!

Skrevet

Og du spurte henne ikke HVORFOR? Where is the communication?

Gjest Anonymous
Skrevet
Og du spurte henne ikke HVORFOR? Where is the communication?

Jo,da jeg spurte hvorfor, og hun svarte at reklamen kom til hennes adresse pa mitt navn, og siden hun ikke fikk en, sendte hun av den reklamen som kom til meg... Hun ble med fordi det var sa mange fine gratispremier, hun tenkte pa barnebarna, men jeg syns hun skulle ha spurt meg forst. For a slutte i klubben ma jeg forst kjope en film, jeg vet ikke hvem hun mener skal betale den, fordi hun sa til meg: De har mange fine filmer, hvis man har penger.... Hvem er man da? Er det meg eller henne det da.... Det verste er at jeg ikke har saerlig kontakt med henne til vanlig, og jeg har ikke lyst til a prate med henne og na ma jeg visst gjore det under slike omstendigheter, ikke saerlig hyggelig.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...