Gå til innhold

Hvorfor er folk så frekke på KG for tiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har de generelt et ræva liv?  PMS? Går jo ikke an å spør om NOE før man får den ene stygge kommentaren etter den andre. 

Anonymkode: 40cf5...a1d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Helena89
Skrevet

Har det ikke alltid vært sånn? Gi folk anonymitet på internett og dette er hva man ofte får.

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som at det blir mer og mer oppbygd gørr i folk, og da er et forum der man kan være så anonym som her et greit sted å få det ut.

Det genererer flere likes også, til frekkere man svarer...

Anonymkode: b1fa4...f48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Helena89 skrev:

Har det ikke alltid vært sånn? Gi folk anonymitet på internett og dette er hva man ofte får.

Nei, men de siste dagene har det vært ekstremt. Man kan spør om noe uskyldig som hvilken type mat som egner seg best til undulat, og få de styggeste kommentarer om at man er inkompetent som undulateier fordi man ikke vet det.. Eller man kan spør om råd angående jobbsøknad og få høre hvilken jævla retard man er.

Hva er greia? Er det varmen som øker denne aggressiviteten hos folk? Går det ikke an å svare litt hyggelig, eller bare holde seg unna forumet om man har det vanskelig. Er det pga diagnoser, asperger og sånn så er det mer forståelig, selv om det heller ikke legitimerer at det er ok oppførsel. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Helena89 skrev:

Nå ja. Jeg har fått mye drit fra de med brukernavn også. 

Anonymkode: f7691...ee4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har merket det samme. Da særlig fra den ene gamle traveren på kg. Hun er helt ekstremt på hugget nå.

Anonymkode: 2b77d...11e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men de siste dagene har det vært ekstremt. Man kan spør om noe uskyldig som hvilken type mat som egner seg best til undulat, og få de styggeste kommentarer om at man er inkompetent som undulateier fordi man ikke vet det.. Eller man kan spør om råd angående jobbsøknad og få høre hvilken jævla retard man er.

Hva er greia? Er det varmen som øker denne aggressiviteten hos folk? Går det ikke an å svare litt hyggelig, eller bare holde seg unna forumet om man har det vanskelig. Er det pga diagnoser, asperger og sånn så er det mer forståelig, selv om det heller ikke legitimerer at det er ok oppførsel. 

Jeg prøvde meg på en tråd for noen dager siden, men ga opp etter fem sider med møkk. Folk eier ikke folkeskikk her inne. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har merket det samme. Da særlig fra den ene gamle traveren på kg. Hun er helt ekstremt på hugget nå.

Jaså? Hvem er det her? Du trenger ikke nevne brukernavn, men er det en som kommenterer i flere tråder?

Har også sett at det eskalerer mye rundt fridager og helger for tiden. Syns det har vært ganske rolig fram til påske i det minste på forumet. Men hva kan man gjøre med sånne da, det nytter jo ikke svare tilbake. Og er det vits å rapportere de pga man blir støtt av kommentarene? Vil moderatorene bry seg om det? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Spesielt de mannlige. Og hvis man sier fra at oppførselen deres ikke er ok så blir man kalt feminist, mannehater og alt mulig :P

• Liker 2
Gjest Helena89
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg mener ikke nødvendigvis folk som gjemmer seg bak anonymfunksjonen. Man er jo stort sett anonym bak et brukernavn også. Jeg er ganske sikker på at mange av de tøffeste ikke hadde turt å sagt frekke til deg face to face. 

Skrevet

Å slenge dritt, bare for å slenge dritt er lavmål, men samtidig kan man ikke kalle det for drittslenging om noen er uenige dine synspunkt (ikke at jeg vet hva dine synspunkt er), av og til syns jeg folk er i overkant krenkbare (og da snakker jeg ikke om drittslenging og hets, men i de trådene folk går rett i forsvar på sine meningsmotstandere).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Helena89 skrev:

Jeg mener ikke nødvendigvis folk som gjemmer seg bak anonymfunksjonen. Man er jo stort sett anonym bak et brukernavn også. Jeg er ganske sikker på at mange av de tøffeste ikke hadde turt å sagt frekke til deg face to face. 

Ok, da er vi enige. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Vera skrev:

Å slenge dritt, bare for å slenge dritt er lavmål, men samtidig kan man ikke kalle det for drittslenging om noen er uenige dine synspunkt (ikke at jeg vet hva dine synspunkt er), av og til syns jeg folk er i overkant krenkbare (og da snakker jeg ikke om drittslenging og hets, men i de trådene folk går rett i forsvar på sine meningsmotstandere).

Å være uenig er jo helt ok, men jeg snakker om de som går helt bananas og skriver masse stygge ting til folk helt uten grunn. Kan man ikke få fram det man sier uten å være slem? Det er forskjell på å si: jeg er ikke enig i at pudler er fine hunder og æsj pudler er ekle dritthunder, hvorfor gidder du? Er mest det jeg tenker på når det gjelder slemme kommentarer. Selve måten å ordlegge seg på. 

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de generelt et ræva liv?  PMS? Går jo ikke an å spør om NOE før man får den ene stygge kommentaren etter den andre. 

Hvorfor er enkelte så ekstremt hårsåre? 

Tåler du ikke være på et netyforum, så logg deg av og begynn med en annen hobby.

Anonymkode: 7634c...fe0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi nordmenn er kjent for å være frekke og overlegene mennesker. Jeg elsker spanske-lationer og slike kvinner fordi de er super hyggelige og best. Merker selv forskjell på damene jeg har hatt (norske) og kvinner jeg har blitt kjent med (de som snakker spansk) stor forskjell. Vet ikke hvorfor nordmenn er slik. Kanskje dårlig selvtillit og må derfor ødelegge dagene til andre ved å slenge frekke kommentarer. 

Nordmenn må begynne å gjøre noe med atferden sin. Når så mange andre kvinner (utenlanske) får så mye mer komplimenter en nordmenn. Ser ut som de klarer å konkurrere med nordmenn lett for tiden.😉

Flere av utelanske kvinner kommenterer på hvor stygt og overlegent kvinnene kikker på de, det samme hører jeg fra norske kvinner, prøver de å bli kjent/være koselige mot andre kvinner får de som regel oftest "bitch-blikk" som de kaller det. 

Anonymkode: 65768...345

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaså? Hvem er det her? Du trenger ikke nevne brukernavn, men er det en som kommenterer i flere tråder?

Har også sett at det eskalerer mye rundt fridager og helger for tiden. Syns det har vært ganske rolig fram til påske i det minste på forumet. Men hva kan man gjøre med sånne da, det nytter jo ikke svare tilbake. Og er det vits å rapportere de pga man blir støtt av kommentarene? Vil moderatorene bry seg om det? 

Hun er umulig å ikke legge merke til på samlivforumet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den som klager på tonen på KG, var ikke med for på 20 siden på Usenet, så mye er sikkert! Her er det søndagsskole i sammenligning.

Anonymkode: e4dfb...7a3

Skrevet

Sikkert mye sinne i seg og må få det ut på en eller annen måte. Eller så synes de det er gøy å tøffe seg på nett, for da kan de gjemme seg bak tastaturet 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tåler du ikke være på et netyforum, så logg deg av og begynn med en annen hobby.

Et godt eksempel på hva ts mener :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei Lindsay er det deg ;) Søsteren min sier sånne ting hele tiden, er det deg? 

Hun får en glede av å skrive stygge ting på nett og begrunner det med at folk må slutte å være så hårsåre. Men hva får du ut av å skrive stygge kommentarer egentlig? Gjør det dagen din bedre av at andre blir lei seg fordi du ikke klarer å oppføre deg som folk? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...