Gå til innhold

Bryllup i Utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg og samboreren min planlegger å gifte oss neste sensommer/høst. nærmere bestemt i New York city,

er det noen som har erfaringer med dette?

Leste på hjemme siden til den norske sjømannskikren om dette, da må man selvsagt ha forlovere som skal underskrive noen papirer. men hvordan gjør man dette- det er tross alt ikke alle som har råd til å være med over there. (vet jo ikke engang om foreldrene våres blir med-mine blir nok med verre med hans). Er det noen som har noe informasjon ang dette..om de i kirka der f.eks hjelper deg med å skaffe vitner. Jeg har jo familie i usa (baltimore) så det er kanskje mulig at søskenbarna mine kan være vitner...

Er det noen andre her som har giftet seg i utlandet? Og hvordan gjorde dere det med fest o.l

Vi planlegger å ha en liten fest når v er tilbake igjen i Norge for den nærmeste familie og vennene.

Er det noen som også kan anbefale hoteller og resturanter som passer for brylupsmiddag i New York

takknemlig for svar

Hilsen Ida :) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte har kirka noen som kan være vitner. Det trenger ikke være de samme som skriver under papirene. Dette har vært en typisk jobb for prestekona/mannen og en eller annen kontordame/assistent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...