Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ha pusset opp badet, fra topp til tå, og det ble så lekkert. Som tilbehør skal vi ha tre runde RØDE badematter

Så til spørsmålet mitt: Jeg har plass til å ha noen velværeprodukter stående synlig, men jeg er vel litt sær, for jeg vil ha produkter med noe RØDT på embalasjen.

Har ikke Clarins røde lokk, eller husker jeg feil? Noen med tips, til dyre eller billige RØDE produkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, dette blir et gjennomført bad...

Men etter litt research har jeg kommet frem til at Clarins helt klart er er merket med mest rødt på emballasjen. Siden jeg kjeder meg sånn just nå, har jeg bladd gjennom alle sidene på Strawberrynet.

Men klart, å kjøpe noe pga fargen? Selv om du ikke liker produktet? Hva med en rød vase istedenfor, du kan feks ha sminkekoster i.

Skrevet

Jo, gjennomført skal det bli. :)

Og tusen takk til deg for den jobben du har lagt ned i å hjelpe meg! :P

Jo, jeg kunne kjøpt en billig rød vase/telysholder etc, men det passer liksom ikke der. Denne plassen passer til produkter.

Jeg satser på å kjøpe noe fra Clarins. Selv om jeg ikke bruker C , så regner jeg med de har noe som jeg kan bruke. Krem, ansiktsvann, renseprodukter eller lignende. (Eller å ha noe stående som feks gjester kan bruke.)

Skrevet

Clarins har flere serier, de fleste går i hvitt, men Super Restorative Care er knallrød. Og så kan du jo kjøpe Guccis parfyme Red?

Men jeg må si meg enig med Scheherazade om at fargen på embalasjen ikke bør ha det avgjørende ordet når det gjelder hva slags produkter man bruker. Men hvis du liker produktene uansett farge, så er det jo en morsom detalj på badet.

Skrevet

Jeg ville jaktet på badeskum, bodylotion, shampo etc. som blir temmelig mye rimeligere enn Clarins (som jo er rødt, men ikke spesielt sprekt...)

Skrevet

Jeg ville fått tak i krukker og dispensere i riktig farge, og fylt såpe og bodylotion etter valg på dem. Å kjøpe produkter kun pga farge, kan bli litt dyrt.

Skrevet
Jeg ville fått tak i krukker og dispensere i riktig farge' date=' og fylt såpe og bodylotion etter valg på dem. Å kjøpe produkter kun pga farge, kan bli litt dyrt.[/quote']

Lurt :Nikke:

Skrevet

Men, nå var ikke pris noe problem akkurat da. :wink:

Og det er ikke sånn at jeg kommer til å kaste ut mine favoritter, og bytte alt til Clarins. Det var heller snakk om å ha noe nytt stående til pynt, men som jeg sikkert også kan bruke, i tillegg til det jeg allerede har i skapene mine.

Skjønner?

Gjest Étoile
Skrevet

Kerastase har en hårpleieserie til bruk ved soling med produkter i rød emballasje.

Skrevet

The Bodyshop har jo mye fargerikt, der finner du sikkert noe du kan bruke.

Skrevet
The Bodyshop har jo mye fargerikt' date=' der finner du sikkert noe du kan bruke.[/quote']

Enig. I tillegg ville jeg sett etter røde smykkeskrin etc.

Men pass på at det ikke FOR gjennomført. Har vært på et bad hvor alt var oransje. Absolutt alt av småtterier. Det ble for ekstremt, og for planlagt. Men hver sin smak.

Skrevet

Kerastase Soleil er lekkert knallrøde.

Ellers hadde det vært enklere om dere hadde valgt rosa temafarge, jeg vet om mange flere rosa produkter enn røde..

Anbefaler en tur på 'Saape', der har de masse lekkert accessorice til bad og velvære i alle regnbuens farger. Der kan du også få tak i fine tomme glassflasker som kan fylles med deres egne såpeblandinger.

http://www.saape.no/index.htm

Gjest Anonymous
Skrevet

Cleo Sinclair har lekkert badesalt, skum, såpe osv i rødt

[url=http://www.comfort.no/produkter/190?stor=1)se her

turiform har også noen baderomsprodukter i sterke klare farger. Kjøpte selv rød håndsåpe derfra (+ håndkle og liten matte på gulvet) til gjestedoen til jul :)

Lykke til med jakten - elsker å matche ned til minste detalj på denne måten selv :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Cleo Sinclair har lekkert badesalt, skum, såpe osv i rødt

turiform har også noen baderomsprodukter i sterke klare farger. Kjøpte selv rød håndsåpe derfra (+ håndkle og liten matte på gulvet) til gjestedoen til jul :)

Lykke til med jakten - elsker å matche ned til minste detalj på denne måten selv :wink:

Linken ble helt feil da :oops:

sånn det ble vel bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...