Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om nettbutikker som har litt annerledes og kreative sko? Har vært i de nærmeste skobutikkene men alt er likt og jeg liker ingen av de. Så tenkte kanskje der var noen nettbutikker som har et helt annet design jeg kunne lete i. Noen som vet om noen? 

Anonymkode: 681ee...447

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hva du mener med "annerledes og kreative sko", da det finnes utrolig mye forskjellig. Så jeg poster bare noen nettbutikker som selger annerledes sko jeg selv kunne tenkt meg.

Irregular Choice (Dette merket selges også i noen norske nettbutikker, hvis du foretrekker det)

Dollskill

Beserk

Iron Fist er også et merke verdt å sjekke ut, det selges i flere norske nettbutikker, for eksempel her.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lille vinkel har kanskje noe? Alt etter hva du regner som sært

Anonymkode: 54eb7...037

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva du ser etter, men Lola Ramona har ganske mange spesielle sko som selges i Norge og ikke koster det hvite utav øynene.

Mer eksklusive sko lager folk som Charlotte Olympia. De er dyre da.

Anonymkode: c1d5c...c6b

AnonymBruker
Skrevet
On 5/10/2018 at 8:20 AM, Stueloff said:

Nå vet jeg ikke hva du mener med "annerledes og kreative sko", da det finnes utrolig mye forskjellig. Så jeg poster bare noen nettbutikker som selger annerledes sko jeg selv kunne tenkt meg.

Irregular Choice (Dette merket selges også i noen norske nettbutikker, hvis du foretrekker det)

Dollskill

Beserk

Iron Fist er også et merke verdt å sjekke ut, det selges i flere norske nettbutikker, for eksempel her.

Mye bra der, hadde der bare vært flere flate sko uten hæl :P 

Anonymkode: 681ee...447

AnonymBruker
Skrevet

Brandos har mange 

Anonymkode: 16a96...c52

AnonymBruker
Skrevet

fluevog.com har ganske sære sko. Gode er de og, men dyre. Jeg har flere par derfra. Elsker dem.

Anonymkode: c16bb...58f

Skrevet

footway.no, kanskje? Jeg liker Art. De er ikke veldig sære, men de er litt anneledes enn det meste i kjedebutikkene. Og veldig gode å gå i. Shoeembassy har også nydelige sko. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...