Blomsten3 Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 (endret) Er ei dame i 40 årene som har vanskelig for å finne den rette. Nesten alle forhold jeg har hatt,har vært med menn som har forandrer seg veldig ,etter en stund . Jeg ble kjent med en ifjor sommer som jeg har begynnt å date litt igjen .Han er litt eldre ,50 år & er veldig snill og hyggelig . Vi har god sex sammen og alt har vært fint når vi er sammen . Er bare så rart at han ikke vil merenår han sier han liker meg godt og er litt forelska i meg og.Jeg Kan ikke ringe han bare sende sms . Dust, da blir vi jo alldri ordentlig kjent. Nå har jeg mista kontakten med han . Han ville så gjerne treffes på byen for en stund tilbake,men da jeg kom satt han ikke der!! ? Jeg vet det er dumt men må spørre allikevel ,...Om en fyr sier han vil møtes og t.o.m.er så kåt ,hva i all verden kan ha skjedd ?? Er det vanlig å være så vinglete . Jeg er lei av å krype for menn ...:( Endret 10. mai 2018 av Blomsten3
Blomsten3 Skrevet 10. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2018 Han bor alene og ikke gift . Har vært hjemme hos han noen ganger.
Blomsten3 Skrevet 10. mai 2018 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2018 Kanskje ei på s?? Har ikke inntrykk av at han har det men...
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 Umulig for oss å vite egentlig.. Men jeg tenker at han ikke er veldig interessert, og at han mest sannsynlig dater andre. Hadde han vært interessert kunne han vel ha hatt kontakt med deg på sms. Dropp denne mannen og finn deg en annen å date, da vil du kunne se han i et annet lyst. Anonymkode: 0c44b...8aa 1
Blomsten3 Skrevet 10. mai 2018 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2018 (endret) Ja du har nok helt rett,han vet ikke hva han vil tydeligvis . Skal finne en som er ordentlig interessert denne gang :-) Endret 10. mai 2018 av Blomsten3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #7 Skrevet 10. mai 2018 Han har kone. Kanskje særbo. Anonymkode: c0326...5b4
Blomsten3 Skrevet 10. mai 2018 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2018 (endret) Nei han har ingen kone,jeg har vært hjemme hos han.Han er bare veldig sær og skremt av tideligere forhold vet jeg. Endret 10. mai 2018 av Blomsten3
Blomsten3 Skrevet 10. mai 2018 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror du heller bør bekymre deg for om øynene dine er fine nok, musklene store nok, magen tynn nok, lommeboken stor nok. Utstyret ditt blir tross alt bare mellom dere. Anonymkode: 56ee7...514 Kjærligheten overvinner alt ;-)
Vinnerloddet Skrevet 10. mai 2018 #10 Skrevet 10. mai 2018 Syntes du skal droppe han. Virker ikke som om han er interessert lenger. Glem han og finn deg en som bryr seg mer om deg og som setter pris på deg, og ikke bare uteblir fra date uten å gi beskjed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå