AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 I helgen var jeg med noen venninner og kjørte litt rundt den ene kvelden. Da møtte vi på noen bekjente av hun ene venninen min. Han ene gutten der hadde jeg aldri sett før og han var utrolig kjekk! Han virket litt små interresert i meg allerede da, føler hvertfall jeg. Etter at jeg hadde dratt hjem, spurte han de andre vennene mine hvorfor jeg dro og at de måtte hente meg igjen osv... To dager senere møtte to av venninne mine han igjen. Da de kom spurte han hvorfor de ikke var med meg, og at de måtte inkludere meg osv... Dagen etter la jeg han til på snap, fordi han e sykt kjekk, da lurte han på om jeg og de andre ville møtes, men siden jeg ikke kunne, så møtte de andre vennene mine han. Han sa at de måtte få meg til å komme dit. Alle gangene venninne mine har møtt han har han hatt noen jenter der, som har flørtet med han, men han har ikke flørtet tilbake, sier de. Jeg kan ha veldig lett for å bli forelsket og jeg tror jeg har blitt det nå! Men idag fikk jeg en snap av han med en annen jente på, og jeg ble plutselig sinnsykt lei meg og var sint på de rundt meg nesten hele dag... Tenk om han er slik som han har snakket om meg, med mange andre jenter? Jeg er så sinnsykt lei meg inni meg... har aldri hatt noen som har virket interresert i meg på denne måten før, så jeg vet ikke om jeg over tenker situasjonen eller ikke. Hva tror dere?? Er en jente på 16 år forresten. Anonymkode: 7e111...529
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 Høres litt rart ut at han hele tiden maser på vennene dine når det gjelder deg. Jeg synes det er litt uhøflig å kreve at vennene dine skal hente deg. Om du har bestemt deg for å reise hjem eller ikke møte, så er ditt valg og det skal respekteres. Men han presser vennene dine til å hente deg, selv om du har sagt nei. Han hører ikke på deg og din mening. Det får meg til å lure på om han ville presset deg til å ha sex selv om du sa nei eller hadde lyst å reise hjem. Slik du forklarer det høres han sleip ut. Kjekke gutter kan også være drittsekker, jeg hadde nok vært forsiktig rundt han Anonymkode: fdcbd...1de
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 Eller, det kan være at han faktisk liker deg. Han presser jo ikke de andre om hente deg når du går, men han skulle ønske du var der. jeg tror han sendte bilde med denne jenta for å vise at ‘hei! Jeg er ute og koser meg, se her, jeg er attraktiv’, men at han helst ville ha møtt deg mer. jeg har gjort det samme. Når jeg har vært på datern med noen jeg liker godt, og gått ut uten dem, så har jeg ofte sendt et stemningsbilde ofte ved siden av en kjekk kar, for å vise at jeg henger med kule folk og at jeg er attraktiv på sjekkemarkedet. Det er ren biologi. Jeg håper jo at han som mottar bildet skal få litt ekstra konkurranseinnstinkt og sette inn støtet og vil bli sammen med meg. Det har ofte fungert den veien der for meg, fra jente til gutt. Men fungerer kanskje dårligere andre veien for vi blir vel mer såret enn å bli giret over å prøve å vinne motparten. Anonymkode: 4f478...b72
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 Er han like ung som deg? Anonymkode: 324d9...9dc
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #6 Skrevet 10. mai 2018 Et tips til deg TS, som kan komme godt med dersom du har lett for å bli betatt (jeg pleide å være likedan da jeg var yngre) Om du tenker "kanskje snakker han slik til andre jenter også" så bør du gå utifra at han gjør det. Du bør anta og mentalt forberede deg på at måten han oppfører seg rundt deg er likt måten han oppfører seg rundt andre jenter. Dersom han over tid viser at det IKKE er tilfellet, så blir du heller positivt overrasket. Å bli såret og skuffet over slike ting vil være veldig hardt etterhvert, for det kan skje mye gjennom årene. Det finnes mange playere der ute som ikke vil ha problemer med å si at du er den eneste jenta for dem, men to timer senere har de tunga nedi halsen på andre jenter. Med det sagt, det finnes også utrolig mange FANTASTISKE mannfolk som kommer til å behandle deg som en dronning - noen ganger er det bare lettere å legge merke til de andre, fordi de tar med plass en de gode guttene. Anonymkode: 3d15d...0ec 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #7 Skrevet 10. mai 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Eller, det kan være at han faktisk liker deg. Han presser jo ikke de andre om hente deg når du går, men han skulle ønske du var der. jeg tror han sendte bilde med denne jenta for å vise at ‘hei! Jeg er ute og koser meg, se her, jeg er attraktiv’, men at han helst ville ha møtt deg mer. jeg har gjort det samme. Når jeg har vært på datern med noen jeg liker godt, og gått ut uten dem, så har jeg ofte sendt et stemningsbilde ofte ved siden av en kjekk kar, for å vise at jeg henger med kule folk og at jeg er attraktiv på sjekkemarkedet. Det er ren biologi. Jeg håper jo at han som mottar bildet skal få litt ekstra konkurranseinnstinkt og sette inn støtet og vil bli sammen med meg. Det har ofte fungert den veien der for meg, fra jente til gutt. Men fungerer kanskje dårligere andre veien for vi blir vel mer såret enn å bli giret over å prøve å vinne motparten. Anonymkode: 4f478...b72 Ok..... denne type mennesker unngår jeg som pesten, det håper jeg de fleste menn har vett til å gjøre også. Anonymkode: fdcbd...1de 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #8 Skrevet 10. mai 2018 Jeg vet ikke åssen akuratt han er, men kan si at når jeg var 16-20 år så var guttene som var sånn mot meg, sånn mot 15 andre jenter også. Vi kunne til og med chatte hver dag og fikk masse hjerter og skikkelig romantiske linjer så jeg trodde jo han/de var skikkelig forelska sånn once in a lifetime betatt av meg, men så var det bare et spill som de holdt på med til mange andre også. For for gutter i den alderen er det spenningen og jakten og det å sjarmere blir en slags konkurranse de har med seg selv hvor målet er å få jenta sjarmert og til sengs men egentlig bryr de seg ikke noe om selve personen bare denne konkurransen de har med seg selv liksom. Så ja han høres ut som en player som liker jakten. Nå har du ikke møtt han på en liten stund og da finner han en ny å erobre og legge seg etter. Det blir som en sport for sånne gutter. Bare vent, om en mnd så ser du en ny jente på snapchaten hans igjen. Anonymkode: 6db24...955 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #9 Skrevet 10. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke åssen akuratt han er, men kan si at når jeg var 16-20 år så var guttene som var sånn mot meg, sånn mot 15 andre jenter også. Vi kunne til og med chatte hver dag og fikk masse hjerter og skikkelig romantiske linjer så jeg trodde jo han/de var skikkelig forelska sånn once in a lifetime betatt av meg, men så var det bare et spill som de holdt på med til mange andre også. For for gutter i den alderen er det spenningen og jakten og det å sjarmere blir en slags konkurranse de har med seg selv hvor målet er å få jenta sjarmert og til sengs men egentlig bryr de seg ikke noe om selve personen bare denne konkurransen de har med seg selv liksom. Så ja han høres ut som en player som liker jakten. Nå har du ikke møtt han på en liten stund og da finner han en ny å erobre og legge seg etter. Det blir som en sport for sånne gutter. Bare vent, om en mnd så ser du en ny jente på snapchaten hans igjen. Anonymkode: 6db24...955 Jeg sier ikke at du tar feil, men når venninnene mine har sett han med andre jenter, så har de flørtet MASSE med han! Mens han har ikke flørtet tilbake, så det kan jo bety at han ikke flørtet med hun jenta på snappen? Anonymkode: 7e111...529
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå