AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Jente, født i 2000, skorpion. Akkurat nå så ser ting veldig mørkt ut for meg. Vil jeg noen gang bli ferdig med videregående skole? Få meg utdanning og jobb? Gifte meg? Er han jeg er sammen med nå, han jeg kommer til å gifte meg med? Anonymkode: 552cf...6f4
lillevill Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jente, født i 2000, skorpion. Akkurat nå så ser ting veldig mørkt ut for meg. Vil jeg noen gang bli ferdig med videregående skole? Få meg utdanning og jobb? Gifte meg? Er han jeg er sammen med nå, han jeg kommer til å gifte meg med? Anonymkode: 552cf...6f4 Hei du, Jeg skal legge keltisk kors på deg. Slik ser det ut https://www.pinterest.se/pin/425379127283065779/ Og slik ble kortene. (bilde vedlagt) Du sier at ting ser mørkt ut for deg. Da tenker jeg at det er utfordingene dine som er det utfordrende her, fordi her dukker det opp at det er problemer med penger, "seiere" og tårnet, som gjerne står for krise. Men under har du en i balanse. Og det er du, akkurat nå. Derfor synes jeg det virker som at du, som er i balanse, greier deg gjennom disse utfordingene. Men, du kan godt jobbe med å være i balanse ved å ta vare på deg selv, hvile, være god mot deg selv mentalt, meditere, tenke positivt. Jobb med deg selv for der er det gull! Bak deg nylig er det en dame. Det er en fin dame ( dronning staver ) kansje en veninne eller mor. Er det noen du har kuttet bånd med? Ess staver er litt lengre bak, det kan bety ukreativitet. Kansje du har slitt med noe som har gjort at du ikke har vært motivert for skolen. Fremover for deg er sverk ess. Det står for mental styrke og klarhet. Du må bestemme deg for hva du vil ha, og satse. Dette er mental styrke og klarhet. Mediter gjerne på dine drømmer om din fremtid. Hva vil du ha? Vil du gjøre ferdig skole? Ja, så satser du og får det gjort. Gjør det! Det greier du! Beste utfall av alt dette over er ti beger, som er to som står sammen og fryder seg. Dette kan du få. Håper dette vil være god motivasjon for deg. Nå til rekke helt til høyre. Nederst her ser du "hermit" i revers. Dette er tvungen ensomhet og det påvirker deg. Vil tenke dette har med skolen å gjøre siden du havner "utenfor"? En annen ytre påvirkning er emosjonell umodenhet. Det kan være en person som har emosjonelle eksplosjoner og sliter med å følge logikken, men følger følelsene. Dette er kansje "barnet" i deg. Du er jo ung Det er ingen skam i å ta kontakt med skole og spørre om hjelp. Det er gode mennesker som finnes på skolen som vil kunne ta imot deg og lede deg. De som er eldre er gjerne slik, de ser at du trenger deres styrke og klokhet og hjelper deg så lenge du vil ta imot råd. Husk du kan ta imot råd, og selv velge om det er et godt råd. Folk rundt deg er der for nettop dette, å hjelpe deg, samtidig som du er der for å hjelpe andre. Vi skal alle hjelpe hverandre Det er viktig! Dine håp og frykter ser ut til å handle mellomannet om selv-tvil, dårlig logikk, stagnasjon. Tror du ikke du greier det? Du greier jo dette. Få deg utdanning. Få hjelp med logikk ved å snakke med noen som har god innsikt i utdanning. Det er folk der som kan hjelpe deg med dette. En annen frykt ser ut til å være forsinkelser. Hva kan dette handle om? At du er redd livet står på vent? Ok, si det sånn at du starter på skolen igjen til høsten. Da har du våren på å forberede deg. Begynn å studere nå. Du har ekstra tid. Som utfall er det en konge beger. Dette er en mann som hjelper deg. Åtte sverd er vel deg, en dame ser ut til å være fortapt og alene men som egentlig ikke er det. Hun har bånd forran øynene, som kan ta båndene og finne utveien. Det er gjerne slik at det er situasjoner i livet som gjør at vi føler oss fortapt, men egentlig så finnes det veier ut. Du er i balanse og du kan greie å bryte fri og finne veien.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 6 minutter siden, lillevill skrev: Hei du, Jeg skal legge keltisk kors på deg. Slik ser det ut https://www.pinterest.se/pin/425379127283065779/ Og slik ble kortene. (bilde vedlagt) Du sier at ting ser mørkt ut for deg. Da tenker jeg at det er utfordingene dine som er det utfordrende her, fordi her dukker det opp at det er problemer med penger, "seiere" og tårnet, som gjerne står for krise. Men under har du en i balanse. Og det er du, akkurat nå. Derfor synes jeg det virker som at du, som er i balanse, greier deg gjennom disse utfordingene. Men, du kan godt jobbe med å være i balanse ved å ta vare på deg selv, hvile, være god mot deg selv mentalt, meditere, tenke positivt. Jobb med deg selv for der er det gull! Bak deg nylig er det en dame. Det er en fin dame ( dronning staver ) kansje en veninne eller mor. Er det noen du har kuttet bånd med? Ess staver er litt lengre bak, det kan bety ukreativitet. Kansje du har slitt med noe som har gjort at du ikke har vært motivert for skolen. Fremover for deg er sverk ess. Det står for mental styrke og klarhet. Du må bestemme deg for hva du vil ha, og satse. Dette er mental styrke og klarhet. Mediter gjerne på dine drømmer om din fremtid. Hva vil du ha? Vil du gjøre ferdig skole? Ja, så satser du og får det gjort. Gjør det! Det greier du! Beste utfall av alt dette over er ti beger, som er to som står sammen og fryder seg. Dette kan du få. Håper dette vil være god motivasjon for deg. Nå til rekke helt til høyre. Nederst her ser du "hermit" i revers. Dette er tvungen ensomhet og det påvirker deg. Vil tenke dette har med skolen å gjøre siden du havner "utenfor"? En annen ytre påvirkning er emosjonell umodenhet. Det kan være en person som har emosjonelle eksplosjoner og sliter med å følge logikken, men følger følelsene. Dette er kansje "barnet" i deg. Du er jo ung Det er ingen skam i å ta kontakt med skole og spørre om hjelp. Det er gode mennesker som finnes på skolen som vil kunne ta imot deg og lede deg. De som er eldre er gjerne slik, de ser at du trenger deres styrke og klokhet og hjelper deg så lenge du vil ta imot råd. Husk du kan ta imot råd, og selv velge om det er et godt råd. Folk rundt deg er der for nettop dette, å hjelpe deg, samtidig som du er der for å hjelpe andre. Vi skal alle hjelpe hverandre Det er viktig! Dine håp og frykter ser ut til å handle mellomannet om selv-tvil, dårlig logikk, stagnasjon. Tror du ikke du greier det? Du greier jo dette. Få deg utdanning. Få hjelp med logikk ved å snakke med noen som har god innsikt i utdanning. Det er folk der som kan hjelpe deg med dette. En annen frykt ser ut til å være forsinkelser. Hva kan dette handle om? At du er redd livet står på vent? Ok, si det sånn at du starter på skolen igjen til høsten. Da har du våren på å forberede deg. Begynn å studere nå. Du har ekstra tid. Som utfall er det en konge beger. Dette er en mann som hjelper deg. Åtte sverd er vel deg, en dame ser ut til å være fortapt og alene men som egentlig ikke er det. Hun har bånd forran øynene, som kan ta båndene og finne utveien. Det er gjerne slik at det er situasjoner i livet som gjør at vi føler oss fortapt, men egentlig så finnes det veier ut. Du er i balanse og du kan greie å bryte fri og finne veien. Oi, jeg er helt tom for ord faktisk. Frysninger og tårer i øynene. Hadde aldri trodd at noen kunne treffe SÅ bra også. Alt du sier her, stemmer. Og det er litt skummelt. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si engang, annet enn at alt stemmer. Kan du si noe om kjærligheten? Og hva som kommer til å skje med den damen som jeg har kuttet bånd med? Er det hun som er fortapt og alene? Tusen takk for at du tok deg tiden til dette, virkelig! Jeg trengte det! Anonymkode: 552cf...6f4
lillevill Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, jeg er helt tom for ord faktisk. Frysninger og tårer i øynene. Hadde aldri trodd at noen kunne treffe SÅ bra også. Alt du sier her, stemmer. Og det er litt skummelt. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si engang, annet enn at alt stemmer. Kan du si noe om kjærligheten? Og hva som kommer til å skje med den damen som jeg har kuttet bånd med? Er det hun som er fortapt og alene? Tusen takk for at du tok deg tiden til dette, virkelig! Jeg trengte det! Anonymkode: 552cf...6f4 Bare hyggelig. Håper at jeg "skyver deg" litt fremover og gir deg litt sånn motivasjon og håp. Det er jo det som er meningen. For det som du står oppi nå, er bare akkurat nå og det vil løse seg. Det er ingen som er "fortapt" her, men man kan TRO at man er det. Jeg er godt dreven med tarot, men jeg tenker stadig at "dette greier jeg ikke" Hjernen er sånn. Den lurer oss. Men det er ikke sannheten. Damen med staven som er rett bak deg, jeg har ikke sjekket, men det er en fin person dette.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 3 minutter siden, lillevill skrev: Bare hyggelig. Håper at jeg "skyver deg" litt fremover og gir deg litt sånn motivasjon og håp. Det er jo det som er meningen. For det som du står oppi nå, er bare akkurat nå og det vil løse seg. Det er ingen som er "fortapt" her, men man kan TRO at man er det. Jeg er godt dreven med tarot, men jeg tenker stadig at "dette greier jeg ikke" Hjernen er sånn. Den lurer oss. Men det er ikke sannheten. Damen med staven som er rett bak deg, jeg har ikke sjekket, men det er en fin person dette. Tusen takk igjen, dette hjalp meg mye. Jeg lurer på om du har mulighet til å se min mor også? Hvordan ser ting ut for henne? Anonymkode: 552cf...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå