Gå til innhold

Legge inn bud på bolig, hva trenger jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Hei der
Skrevet

Vis man sender elektronisk via bankid. Trenger man noe spesielt? Finansiering bevis eller.no 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hei der skrev:

Vis man sender elektronisk via bankid. Trenger man noe spesielt? Finansiering bevis eller.no 

Du må aldri by på en bolig uten å ha finansieringen i orden. Alle bud er bindende til de er avvist, så sett en tidsfrist for hvor lenge budet ditt er stående. By aldri på mer enn en bolig om gangen. 

Husk på at angrerett ikke eksisterer ved boligkjøp.

Anonymkode: c8ebf...5df

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ved bud må du oppgi telefonnummer til banken din slik at megler sjekker opp om det er dekning for budet ditt. (De oppgir ikke Max beløp du har råd til.)

Anonymkode: e5aee...fb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må helst ha snakket med banken din på forhånd for å få vite hvor mye du kan kjøpe for. Så du trenger et telefonnummer som megler kan ringe

Anonymkode: a4a0e...22b

AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2018 den 23.59, Hei der skrev:

Ikke send kopi av finansieringsbevis. Da ser megler hvor høyt du kan gå...

Anonymkode: 4dcb1...21f

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøpte hus i dag (Woho) og trengte ikke å legge ved finansieringsbevis, men måtte skrive hvor jeg hadde fått lån så megleren kunne ringe og få bekreftelse på at alt var i orden på den fronten. Jeg bød ikke elektronisk, men sendte bilde av budskjemaet, ferdig utfylt, samt bilde av legitimasjon på sms til megler, og det gikk helt fint. :) Lykke til med boligkjøp!

• Liker 1
Gjest Hei der
Skrevet
20 timer siden, Stueloff skrev:

Jeg kjøpte hus i dag (Woho) og trengte ikke å legge ved finansieringsbevis, men måtte skrive hvor jeg hadde fått lån så megleren kunne ringe og få bekreftelse på at alt var i orden på den fronten. Jeg bød ikke elektronisk, men sendte bilde av budskjemaet, ferdig utfylt, samt bilde av legitimasjon på sms til megler, og det gikk helt fint. :) Lykke til med boligkjøp!

Gratulerer så mye med hus 😁

Skrevet
3 hours ago, Hei der said:

Gratulerer så mye med hus 😁

Tusen takk! Håper det blir egen bolig på deg også snart 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...