AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Gutten min på 12 skulle egentlig på en veldig stor tilstelning no i helgen med idretten han driver med. Problemet er at han vil ikke likevell no og friket helt ut i dag pga det, fordi det skal være overnatting og det skal være masse ukjente mennesker der og de han kjenner skal ikke være med. Jeg må no gi beskjed til treneren, men han vil ikke si den egentlige grunnen. Det skal være no i helgen og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si til treneren. Jeg sliter veldig med angst, så kvir meg til å ta den tlf til treneren for å si at gutten min ikke kan komme likevell, når det er så kort tid igjen. Noen som vet noe lurt jeg kan si? På forhånd, tusen takk. Anonymkode: 4f93c...30f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Send ham i vei. Han har bare godt av å gjøre ting han er litt nervøs for. Anonymkode: 8e0f9...d63 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 Reis med barnet. Har du barn så kommer barnet i første rekke, deretter kan du tenke på deg selv og dine utfordringer. Hva er grunnen til at barnet ikke vil avsted? Anonymkode: 2c6d2...938 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 1 time siden, Diamant20 skrev: Omgangsjuka? Takk for tips Anonymkode: 4f93c...30f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Send ham i vei. Han har bare godt av å gjøre ting han er litt nervøs for. Anonymkode: 8e0f9...d63 Han er ikke litt nervøs, han nekter. Jeg presser han ikke da, når det ikke er andre av de han pleier å være med som skal være med, men 400 andre. Anonymkode: 4f93c...30f
Fjaselina Skrevet 9. mai 2018 #7 Skrevet 9. mai 2018 Kan du bli med? Kan barnet vere med dersom han har muligheit til å sove heime? Dersom det ikkje er halve landet unna, kan du levere og hente han slik at han kan vere der om dagen, men sove heime.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #8 Skrevet 9. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Reis med barnet. Har du barn så kommer barnet i første rekke, deretter kan du tenke på deg selv og dine utfordringer. Hva er grunnen til at barnet ikke vil avsted? Anonymkode: 2c6d2...938 Herregud. Han kommer i første rekke, det du insinuerer er ikke problemet her. Jeg har forklart hvorfor han vil avsted. Anonymkode: 4f93c...30f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #9 Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herregud. Han kommer i første rekke, det du insinuerer er ikke problemet her. Jeg har forklart hvorfor han vil avsted. Anonymkode: 4f93c...30f * ikke vil avsted Anonymkode: 4f93c...30f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå