Flowery Skrevet 25. februar 2005 #1 Skrevet 25. februar 2005 Min mann er veldig opptatt av fotball. Og han spiller selv. Vi diskuterte fotballspillere og hvor mye de tjener. Vi så i en avis at det var en som tjente 700.000,- i uken! :o Min mann sa litt oppgitt: ÅÅåå.. jeg skulle satset mer på fotballen i stedet for den lange utdannelsen, så hadde jeg kanskje tjent så mye penger også. Jeg svarte at: Ja, men da hadde du aldri møtt meg. Han så litt forvirret ut. Så sa han: Det har du rett i. Nei, penger er ikke SÅ viktig. Jeg har nok valgt riktig likevel. Synes bare han var litt søt.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #3 Skrevet 25. februar 2005 Hvis man tror på skjebnen, hadde det nok møttes likevel
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 Det var jo søtt sagt Penger er ikke alt, men jeg er for tiden sliten av at vi aldri har råd til noen ting ekstra utenom det daglige. I mitt tidligere liv som jeg selv valgte å forlate, trengte vi ikke å tenke økonomi. Hadde vi lyst på noe, eller lyst på en tur ett eller annet sted, så kunne vi gjøre det. Det var veldig behagelig Men som sagt er ikke penger alt, derfor valgte jeg å forlate dette gode liv, for et liv med trangere økonomi. Ønsker meg ikke tilbake til det forholdet, men ønsker meg bedre økonomi..
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 Det var jo søtt sagt Penger er ikke alt, men jeg er for tiden sliten av at vi aldri har råd til noen ting ekstra utenom det daglige. I mitt tidligere liv som jeg selv valgte å forlate, trengte vi ikke å tenke økonomi. Hadde vi lyst på noe, eller lyst på en tur ett eller annet sted, så kunne vi gjøre det. Det var veldig behagelig Men som sagt er ikke penger alt, derfor valgte jeg å forlate dette gode liv, for et liv med trangere økonomi. Ønsker meg ikke tilbake til det forholdet, men ønsker meg bedre økonomi.. Er i samme situasjon: Eksen tjente rått og vi hadde masse panger vi kunne bruke til hva vi måtte ønske. Problemet var bare at han hadde det så travelt med å tjene de pengene at vi sjaldent hadde tid til noe som helst. Jeg og samboern har det greit: Nok til det daglige, men må tenke oss om og spare litt om vi skal gjøre noe ekstra. MEN det er veldig mye "ekstra" som ikke koster noe særlig. Som å gå en tur i skogen med engangsgrill og en pakke pølser, turer ut på øyene for å bade, besøke venner og bekjente eller invitere dem på besøk, kino, hytteturer og mye mer. Og, jeg ville aldri ha byttet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå