Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er veldig opptatt av fotball. Og han spiller selv. Vi diskuterte fotballspillere og hvor mye de tjener. Vi så i en avis at det var en som tjente 700.000,- i uken! :o

Min mann sa litt oppgitt: ÅÅåå.. jeg skulle satset mer på fotballen i stedet for den lange utdannelsen, så hadde jeg kanskje tjent så mye penger også.

Jeg svarte at: Ja, men da hadde du aldri møtt meg.

Han så litt forvirret ut. Så sa han: Det har du rett i. Nei, penger er ikke SÅ viktig. Jeg har nok valgt riktig likevel.

:hjerter:

Synes bare han var litt søt. :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis man tror på skjebnen, hadde det nok møttes likevel :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var jo søtt sagt :P

Penger er ikke alt, men jeg er for tiden sliten av at vi aldri har råd til noen ting ekstra utenom det daglige. :roll:

I mitt tidligere liv som jeg selv valgte å forlate, trengte vi ikke å tenke økonomi. Hadde vi lyst på noe, eller lyst på en tur ett eller annet sted, så kunne vi gjøre det. Det var veldig behagelig :sjarmor:

Men som sagt er ikke penger alt, derfor valgte jeg å forlate dette gode liv, for et liv med trangere økonomi. Ønsker meg ikke tilbake til det forholdet, men ønsker meg bedre økonomi..

Gjest Anonymous
Skrevet
Det var jo søtt sagt :P

Penger er ikke alt, men jeg er for tiden sliten av at vi aldri har råd til noen ting ekstra utenom det daglige. :roll:

I mitt tidligere liv som jeg selv valgte å forlate, trengte vi ikke å tenke økonomi. Hadde vi lyst på noe, eller lyst på en tur ett eller annet sted, så kunne vi gjøre det. Det var veldig behagelig :sjarmor:

Men som sagt er ikke penger alt, derfor valgte jeg å forlate dette gode liv, for et liv med trangere økonomi. Ønsker meg ikke tilbake til det forholdet, men ønsker meg bedre økonomi..

Er i samme situasjon: Eksen tjente rått og vi hadde masse panger vi kunne bruke til hva vi måtte ønske. Problemet var bare at han hadde det så travelt med å tjene de pengene at vi sjaldent hadde tid til noe som helst.

Jeg og samboern har det greit: Nok til det daglige, men må tenke oss om og spare litt om vi skal gjøre noe ekstra.

MEN det er veldig mye "ekstra" som ikke koster noe særlig. Som å gå en tur i skogen med engangsgrill og en pakke pølser, turer ut på øyene for å bade, besøke venner og bekjente eller invitere dem på besøk, kino, hytteturer og mye mer. Og, jeg ville aldri ha byttet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...