Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vi har havnet i en veldig kinkig situasjon. Jeg og samboeren min kjøpte oss leilighet for godt over to måneder siden. Høvelig ny leilighet, men med glassfiberstrie på veggene som vi ville bli kvitt. Onkelen min er maler og vi leide han derfor inn (privat) og han sa at jobben ikke var noe problem. Har alltid hatt et godt forhold til han så dette føltes riktig og vi stolte på han. Kort tid etter vi overtok ringte han meg og tryglet om å få litt penger på forskudd pga samlivsbrudd og at han hadde masse regninger. Dum som vi var så overførte vi han halvparten av summen (ca 20k). Han startet på prosjektet og det var ingen problemer. Så etter en måned ba han om resten av pengene og begrunnet dette. I god tro overførte vi resten av summen. Vi et fullstendig klare over at dette var helt latterlig og rett og slett idiotisk av oss å gjøre... Der og da så vi ikke problemet og det var utenkelig at han skulle gjøre noe mot oss. Nå har arbeidet stått stille i x antall uker og han kommer aldri. Vi bor på et lite soverom med både katt og hund. Stue, kjøkken, gang og WC-rom kan ikke brukes. Vi kan bruke bad og hovedsoverom. Dette tærer selvfølgelig på samlivet vårt. Noen som har noen tips for å komme best ut av situasjonen? :-( Vi har sagt ifra flere ganger, men det virker ikke som at dette har så mye å si for han...

Anonymkode: 1c59f...8e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier resten av familien Da? 

Anonymkode: 64e86...819

• Liker 2
Skrevet

Altså sånne folk gjør ikke noe før det kommer konsekvenser. Bring resten av familien inn, så får han press fra flere kanter. Om ikke det funker spør dere om han har husket å melde inn summen dere har betalt, hvis ikke ringer dere skattekontoret selv. Da skal du se det blir fart på ham.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...