Gå til innhold

dama gir "junior" veldig lite oppmerksomhet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, er i ett ganske nytt forhold hvor dama gir penisen min veldig lite oppmerksomhet. Hun virker kåt og klar når jeg tar initiativet til sex og det er greit nok det, siden jeg liker å være den dominerende parten. Men siden vi ble sammen(avstands forhold) så har hun omtrent ikke tatt på "junior". Hun virker mye mer fascinert av håret på kassa mi og mine armer og hender.

Hvordan skal jeg tyde dette? Jeg vill jo at hun også skal sette pris på "junior" og vise dette, uten at jeg måtte be henne om det?

Når det kommer til min penis, så er den helt midt på snittet, med sine 16cm*12-13cm. Tror ikke den er stygg heller. Ser helt normal ut, med litt "banan" bøy og litt større hode en resten.

Føler bare at dama ikke har bryr seg så mye om pikken min og det er litt frustrerende. Har hintet til det, uten særlig forbedring. Kanskje han rett og slett er for liten til at hun gidder å gi han noe oppmerksomhet?

Anonymkode: 04b17...155

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

16 er ikke "midt på snittet" det er heller et par cm over snittet. Tjukkelsen er også over snittet

Anonymkode: fdafd...3a5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kommer veldig fort. Så om hun vil ha sex sim hun også har utbytte av, så kan hun ikke tafse for mye på forhånd.

Eller kanskje det er ett hint om at om du skal få fokus på penis, så må du vise fokus på hennes vagina.

Anonymkode: 10d31...882

• Liker 12
Skrevet

Fremmede mennesker på kvinneguiden vet ikke svaret på dette. Kun dama de vet svaret, spør henne. 

• Liker 6
Skrevet

Du vet at flest kvinner tenner på brystkasse, sterke armer, og hender mer enn selve penisen? 

AnonymBruker
Skrevet

Pikken din hørtes deilig ut, nå ble jeg litt heit❤️

Anonymkode: b0b92...9da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Axl skrev:

Du vet at flest kvinner tenner på brystkasse, sterke armer, og hender mer enn selve penisen? 

ja, men de liker vell peniser også? Eller kanskje dama ikke er så glad i peniser. I så fall, så vet jeg ikke helt hvordan forhold kommer til å utvikle seg. Får meg til å føle at jeg ikke er "deilig" nok eller "bra" nok. Hender at vi karer også ønsker å få bekreftelse på dama virkelig vill ha sex og det som henger mellom beina.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ALLE menn, inkludert min egen ektemann, er mer sexy med boxer enn uten. En pikk er ikke vakker. Jeg gir den oppmerksomhet fordi det er godt for mannen, og fordi jeg vil glede ham (og det gjør jo meg kåt), men pikken i seg selv er uinteressant. 

Jeg begriper ikke at noen finner det hot med dickpicks f.eks.

Jeg elsker skuldre og armer og bein og rumpe og mage (hele kroppen i grunnen) og helheten er sexy. Men pikken er bare interessant som et verktøy for nytelse. :)

Anonymkode: 80d5a...ca2

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pikken din hørtes deilig ut, nå ble jeg litt heit❤️

Anonymkode: b0b92...9da

takk for det, men virker ikke som dama mi føler helt det samme dessverre. Kanskje vi bare ikke passer helt sammen seksuelt. Veldig synd, siden jeg liker hun veldig godt ellers!

AnonymBruker
Skrevet

Når du kaller den junior, så kan du vel ikke forvente noe annet at hun ignorerer den.

Anonymkode: ec8c1...64a

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ALLE menn, inkludert min egen ektemann, er mer sexy med boxer enn uten. En pikk er ikke vakker. Jeg gir den oppmerksomhet fordi det er godt for mannen, og fordi jeg vil glede ham (og det gjør jo meg kåt), men pikken i seg selv er uinteressant. 

Jeg begriper ikke at noen finner det hot med dickpicks f.eks.

Jeg elsker skuldre og armer og bein og rumpe og mage (hele kroppen i grunnen) og helheten er sexy. Men pikken er bare interessant som et verktøy for nytelse. :)

ok, høres  litt kjedelig ut. Da kan dere vell heller ikke forvente at vi karer skal slikke dere til orgasme? Men nå er det jo slik at vi mannfolk faktisk liker vaginaer og blir tent på det, spesielt når den sitter på en dame man er glad i eller finner meget attraktiv. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, men de liker vell peniser også? Eller kanskje dama ikke er så glad i peniser. I så fall, så vet jeg ikke helt hvordan forhold kommer til å utvikle seg. Får meg til å føle at jeg ikke er "deilig" nok eller "bra" nok. Hender at vi karer også ønsker å få bekreftelse på dama virkelig vill ha sex og det som henger mellom beina.

Regner med alle heterofile og bifile liker penis. Har dere ikke sex da? Hvis dere har så er det svar nok på at hun liker penis. Men den er jo mest for sex og nytelse. Ikke det første blikket faller på. 

Endret av Axl
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ok, høres  litt kjedelig ut. Da kan dere vell heller ikke forvente at vi karer skal slikke dere til orgasme? Men nå er det jo slik at vi mannfolk faktisk liker vaginaer og blir tent på det, spesielt når den sitter på en dame man er glad i eller finner meget attraktiv. 

Hva er kjedelig? Jeg gir både handjobs og blowjobs, og tar masse på pikken hans under sex, jeg bare synes ikke den ALENE er spesielt fascinerende eller sexy. Og jeg tror det gjelder for ganske mange damer.

Ellers tenker jeg at du bør fortelle henne at du ønsker at hun tar mer på pikken din, bare ikke referer til den som "junior", det er skikkelig turn off. 😜 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Prat med henne, ikke hint. Jeg har opplevd at menn kan være litt kjappe, for kjappe på oppvarming og slike ting. Jeg trenger mer oppvarming og da venter jeg også med å ta for mye på "junior". Ellers er jeg også veldig glad i kos og ta på hverandre uten at det skal lede til sex, eller i hvert fall ikke med en gang. Aner jo ikke om dama di er på samme måte, men jeg har opplevd at en mann fører hånda mi på han og at det går veldig kjapt derfra, det liker jeg ikke. 

Anonymkode: f970b...664

• Liker 2
Skrevet

Mye merkelige svar du har fått her. Hun er helt sikkert litt uerfaren og usikker på hvordan hun skal håndtere den- selvfølgelig har det ikke noe med utseende på den å gjøre. Du må nesten være litt tydelig på hvordan du vil at den skal håndteres, så blir hun nok varmere i trøya etterhvert. Selvfølgelig er det tennende for henne å se den.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, visp skrev:

Mye merkelige svar du har fått her. Hun er helt sikkert litt uerfaren og usikker på hvordan hun skal håndtere den- selvfølgelig har det ikke noe med utseende på den å gjøre. Du må nesten være litt tydelig på hvordan du vil at den skal håndteres, så blir hun nok varmere i trøya etterhvert. Selvfølgelig er det tennende for henne å se den.

Hei, ja, det jeg også håper på. Hun var i ett veldig langt forhold uten å få orgasme og merkelig nok virket litt uerfaren, til tross for at hun er i starten av 30 årene. Håper det er der "feilen" ligger og ikke at hun ikke er tent nok på pikken min, eller hva nå jeg skal si!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, ja, det jeg også håper på. Hun var i ett veldig langt forhold uten å få orgasme og merkelig nok virket litt uerfaren, til tross for at hun er i starten av 30 årene. Håper det er der "feilen" ligger og ikke at hun ikke er tent nok på pikken min, eller hva nå jeg skal si!

Ikke vær redd for at den ikke er bra nok, men ta styringa. Høres ut som om hun trenger det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg høres litt ut som dama di. Det har ikke noe med å gjøre at jeg ikke tenner på kuken til kjæresten min. Jeg elsker den jo 😊 Det er vel mer at jeg er uerfaren og føler meg som en kløne. Jeg vet jo ikke med dama di men, jeg vet ikke alltid hvordan jeg skal gjøre det. 

Anonymkode: fb3bb...d29

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo gi henne en hundrelapp?

Anonymkode: c03b1...10a

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg høres litt ut som dama di. Det har ikke noe med å gjøre at jeg ikke tenner på kuken til kjæresten min. Jeg elsker den jo 😊 Det er vel mer at jeg er uerfaren og føler meg som en kløne. Jeg vet jo ikke med dama di men, jeg vet ikke alltid hvordan jeg skal gjøre det. 

Anonymkode: fb3bb...d29

Bare lat som det er ei girstang, som du drar hånda di rundt opp og ned.

Anonymkode: c03b1...10a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...