Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er lite troverdig sted å oppsøke for å finne en make, en tidsfordriv, og rett og lett mat for tinder å tjene penger av mennesker over hele kloden som liker å late seg. Det er tragisk om noen i det  hele tatt har møtt noen fra tinder... 

Anonymkode: e38b9...928

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? 

Anonymkode: 4b3c3...95e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Leiadenrare said:

synes at tinder er ganske greit jeg....

Lett å synes som kvinne. Har sveipet i 4 dager nå og fått 3 matcher hvor en er en jente som bare spammer om sex-tjenester og de 2 andre ikke svarer

Anonymkode: af0ab...74b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er en sex-app for lettsindige mennesker og de som ønsker å utveksle gonorè. Bare folk med dårlige moraler og kristne verdier der. Litt som Italia egentlig. Unngår begge deler. 

Anonymkode: 888b7...d7d

AnonymBruker
Skrevet

Joa, mye som er kjipt med tinder.

Men fant kjæresten der, så kan ikke klage. 

Anonymkode: d6327...146

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er ei helt greit supplement til å finne en personer som kan være kjærestemateriale, sexpartner eller noe annet. Å kun fokusere på Tinder blir for dumt. Mest fordi at det er en veldig overfladisk måte å treffe noen på. Har du ikke gode bilder vil du ha lite suksess der uansett om du skulle ha verdens beste personlighet. Uansett om du skulle få en del matcher, gjett hva? Mest sannsynligvis chatter samtlige av de du matcher med 5-10 personer i tillegg til deg. Er du også mann vil det sikkert ikke overraske deg at over 60% av brukerne på Tinder er menn. Så du må nok skille deg ut om du skal ha en sjanse. Det er også derfor Tinder bare bør være et supplement og at du burde være tilgjengelig på andre arenaer som byen, universitetet og diverse fritidsaktiviteter.

Anonymkode: 43c1d...0e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er bare et redskap for å kunne treffe noen. Man kan jo ikke snakke til fremmede folk på gata, men det kan man på Tinder. Noen har visst vanskelig for å forstå poenget.

Anonymkode: b7c3d...5b3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte min samboer der og vi ble forlovet i fjor, gifter oss neste sommer :) 

Anonymkode: c27f0...d04

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lett å synes som kvinne. Har sveipet i 4 dager nå og fått 3 matcher hvor en er en jente som bare spammer om sex-tjenester og de 2 andre ikke svarer

Jeg er kvinne og får mange match, men hater Tinder likevel. Jeg har tidligere vært på date med menn fra Sukker og Tinder og det har ikke klaffet med noen av de. Jeg hater å dra på første date med fremmede menn og hele settingen er fullstendig unaturlig. Så jeg dater ikke lenger, bare sveiper for moro skyld. Har gitt opp kjærligheten og prøver å finne roen alene.

Anonymkode: c5593...bc1

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er lite troverdig sted å oppsøke for å finne en make, en tidsfordriv, og rett og lett mat for tinder å tjene penger av mennesker over hele kloden som liker å late seg. Det er tragisk om noen i det  hele tatt har møtt noen fra tinder... 

Det funker, men utifra profilen til enkelte ser jeg at de ikke hvet hvordan tinder funker... Det går kun an å kommunisere om man får treff... Fått det?

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre vanlig at de ikke svarer. Det ødelegger. 

Skrevet

For å ha det gøy på tinder MÅ du følge rule 1 & 2

Rule 1: Be attractive
Rule 2: Don't be unattractive 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ikke vær så negativ :) Jeg traff min make gjennom Tinder, jeg var egentlig litt motstander av appen og var flau for å bruke den for jeg har aldri hatt problemer med å få menn ute i virkeligheten og var heller ikke interessert i noe useriøst opplegg,.  stresset ikke med å møte noen men var greit å scanne litt rundt.
Fikk match med alle jeg likte, men ingen var særlig interessante så gjennom nesten et års tid hvor jeg var av og på appen var det bare to tre stykker jeg skrev med i de periodene. Så ble jeg kjent med det som i dag er samboeren min, og da ble han eneste grunnen til at jeg fortsatte å logge inn på appen og den første og eneste jeg faktisk møtte fra Tinder.

Så tusen takk til Tinder som spleiset meg med min andre halvdel :hjertesmil: Er takknemmelig for Tinder som et redskap til å komme i kontakt med mennesker man ellers ikke hadde møtt i sitt nærmiljø og krets. Han passer meg på alle mulige måter, og viktigst av alt både personlighetsmessig OG seksuelt. Ofte friendzoner jeg menn jeg har lik personlighet med fordi jeg ikke tenner seksuelt på de, eller så blir jeg seksuelt interessert i menn jeg ikke ellers har noe til felles med, men med kjæresten er hele pakken match :)

Endret av letanglia
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er heldige de som har funnet kjæresten sin på tinder. Jeg er kvinne på 33 år, og av menn er det enten utlendinger, eller ølbilder og andre useriøse bilder, eller bilde av sånne som ingen vil ha. Kanskje 1 av 100 ser normal ut, og jeg tuller ikke.

Anonymkode: edef1...ec9

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er heldige de som har funnet kjæresten sin på tinder. Jeg er kvinne på 33 år, og av menn er det enten utlendinger, eller ølbilder og andre useriøse bilder, eller bilde av sånne som ingen vil ha. Kanskje 1 av 100 ser normal ut, og jeg tuller ikke.

Samme her. Begynner å lure på om jeg har overdrevent bra selvbilde...

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flirer litt.. samme her også. Men jeg synest det er større andel av mindre attraktive menn på sukker og match. Må legge til at det sikkert er bra menn, men når det kun er bilder så blir det sånn. 

Kommer nok ikke til å finne noen der, men blir som en tidstrøyte. 

Anonymkode: 7db7c...ae0

AnonymBruker
Skrevet

Man blir faktisk litt avhengig av å sveipe bilder for å lete etter mr. eller ms. perfect... 

Jeg syntes det er så mange som ikke er attraktive på tinder, men antar at flere av dem ville vært greie hvis jeg traff dem irl.

Det samme gjelder sukker og badoo, som jeg også har brukt. Sliter med å finne menn jeg liker på bildet. Og det vanskeliggjør jo selvsagt datingen. De man liker er det sikkert mange andre kvinner som liker og da kan de fort være drittsekker og velge og vrake.

Anonymkode: 8019c...a1b

AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2018 den 20.52, AnonymBruker skrev:

4 dager er jo ingenting... 

Jeg hadde tinder totalt i 1 år ca, og var på 4 dates, før jeg traff kjæresten min (på tinder) 

I et halvt år av det ene året, var jeg ikke spesielt aktiv på tinder, da jeg styra av/på med en annen. 

Men en må gi det litt tid. Det er mye drit på tinder, og mye useriøst, men noen er seriøse, og plutselig treffer man the one.. :) jeg hadde aldri trodd at jeg skulle treffe kjæresten min på tinder, men sånn ble det nå da :ler: :hjerte:

Anonymkode: 2c2f2...af7

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og får mange match, men hater Tinder likevel. Jeg har tidligere vært på date med menn fra Sukker og Tinder og det har ikke klaffet med noen av de. Jeg hater å dra på første date med fremmede menn og hele settingen er fullstendig unaturlig. Så jeg dater ikke lenger, bare sveiper for moro skyld. Har gitt opp kjærligheten og prøver å finne roen alene.

Anonymkode: c5593...bc1

jeg synes det er helt utrolig trist at man bruker fritiden sin til å være på tinder uten at man har noen form for dialog. Har du sagt hei til postmannen?

TS

AnonymBruker
Skrevet

å bruke fritiden sin på tinder forteller veldig at det ikke er henne jeg vil ha... hun blir rett og slett en veldig useriøs person å bli kjent med. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...