Gå til innhold

Hvordan klarer menn å bytte damer konstant?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det blir for enkelt å skylde på biologi, vi er jo ikke hunder heller. En bekjent av meg ble dumpa av damen sin forrige uke, 2 dager etter er han på Tinder og nå har han datet 3 stk på en uke. Hvordan går det an å bli så desperat? Man kan umulig hatt sterke følelser for kjæresten når man bare finner seg en ny med en gang. Beviser at menn ikke har følelser iafall. Da jeg ble dumpa sist hadde jeg kjærlighetssorg i 4 år og tok nesten livet mitt pga jeg var så deprimert. Skjønner meg ikke på menn, hvordan klarer dere å ha sånt kvinnesyn? For et bruk og kast-samfunn. Jeg kjenner ingen damer som oppfører seg på den måten. 

Anonymkode: 02d90...a56

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det er feil å si at alle menn gjør dette. Heller du som har funnet dårlig mannfolk som nettopp gjør dette!

Kan understreke at flere damer kan være verre! Kom deg videre.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han prøver bare å døyve sorgen med å date andre. Prøvd det samme selv, funket dårlig.

Skjønner ikke at du ikke ser det. 

Anonymkode: 78e13...475

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han prøver bare å døyve sorgen med å date andre. Prøvd det samme selv, funket dårlig.

Skjønner ikke at du ikke ser det. 

Ja, obviously, men hvordan greier folk å bare ligge med en ny? Etter å ha vært i et seriøst forhold og liksom vært så forelsket i nesten 2 år? Jeg fatter det bare ikke.. Da kan jo ikke menn som gjør det ha følelser da? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Rosatoast skrev:

Syntes det er feil å si at alle menn gjør dette. Heller du som har funnet dårlig mannfolk som nettopp gjør dette!

Kan understreke at flere damer kan være verre! Kom deg videre.

Det her gjelder jo ikke meg, men en BEKJENT. Og nei jeg hadde aldri i livet rota meg borti han.. lønner seg å lese HI først vettu ;) 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det her gjelder jo ikke meg, men en BEKJENT. Og nei jeg hadde aldri i livet rota meg borti han.. lønner seg å lese HI først vettu ;) 

Fortsatt feil av DEG og stigmatisere hele hannkjønnet pga en dårlig opplevelse med venninna di. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, obviously, men hvordan greier folk å bare ligge med en ny? Etter å ha vært i et seriøst forhold og liksom vært så forelsket i nesten 2 år? Jeg fatter det bare ikke.. Da kan jo ikke menn som gjør det ha følelser da? 

For min del var det fordi det gjorde så vondt at jeg tenkte at litt nærhet ville hjelpe på. Et forsøk på å få sorgen på avstand. Fungerte ikke, så har ikke prøvd det samme igjen. 

Men mener du oppriktig at du ikke forstår at det går an å reagere på den måten?

Isåfall ville jeg jobbet litt med å prøve å se ting fra andres perspektiv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Rosatoast skrev:

Fortsatt feil av DEG og stigmatisere hele hannkjønnet pga en dårlig opplevelse med venninna di. 

Venninne? Det er en MANN jeg forteller om. En kompis av meg. Han har ikke bytta kjønn, såvidt jeg veit :alice:

Vet også om mange andre menn som oppfører seg likens.. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del var det fordi det gjorde så vondt at jeg tenkte at litt nærhet ville hjelpe på. Et forsøk på å få sorgen på avstand. Fungerte ikke, så har ikke prøvd det samme igjen. 

Men mener du oppriktig at du ikke forstår at det går an å reagere på den måten?

Isåfall ville jeg jobbet litt med å prøve å se ting fra andres perspektiv. 

Kan forstå det etter det har gått en stund, typ noen mnd, men hvordan kan man bare stappe kjeppen inni ei annen dame sånn med engang. Og ikke bare 1, men 3 :O Det er sjokkerende ja. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pga manglende egenskaper som empati, integritet og litt diverse.

Ingenting  å samle på, finnes de som er ekte og, man må bare lete litt.

Anonymkode: 96dbb...e6c

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Venninne? Det er en MANN jeg forteller om. En kompis av meg. Han har ikke bytta kjønn, såvidt jeg veit :alice:

Vet også om mange andre menn som oppfører seg likens.. 

Du sa "en bekjent" regna med at det var en kvinne som hadde opplevd at en mann gikk fra jente til jente. 

Ingen i min omgangskrets driver sånt, kanskje du tiltrekker deg sånne folk? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kan forstå det etter det har gått en stund, typ noen mnd, men hvordan kan man bare stappe kjeppen inni ei annen dame sånn med engang. Og ikke bare 1, men 3 :O Det er sjokkerende ja. 

Ja, det er også en relativ dum ting å gjøre. Kan allikevel forstå det og ville ikke dømt ham for det. Akkurat som jeg ikke dømmer deg for å ha hatt kjærlighetssorg i 4 år, selv om det også er relativt dumt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns det blir for enkelt å skylde på biologi, vi er jo ikke hunder heller. En bekjent av meg ble dumpa av damen sin forrige uke, 2 dager etter er han på Tinder og nå har han datet 3 stk på en uke. Hvordan går det an å bli så desperat? Man kan umulig hatt sterke følelser for kjæresten når man bare finner seg en ny med en gang. Beviser at menn ikke har følelser iafall. Da jeg ble dumpa sist hadde jeg kjærlighetssorg i 4 år og tok nesten livet mitt pga jeg var så deprimert. Skjønner meg ikke på menn, hvordan klarer dere å ha sånt kvinnesyn? For et bruk og kast-samfunn. Jeg kjenner ingen damer som oppfører seg på den måten. 

En mann beviser ingenting om alle menn. Makan. 

Anonymkode: cd605...44c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer dette.
Jeg har vært forelsket 2 ganger i mitt liv, og det tok meg 1 år+ å komme skikkelig over det begge gangene.
Nå har jeg heldigvis ikke latt meg selv bli forelsket på mange år, og har ingen planer om å bli det igjen.

Endret av FactsOverFeelings
Gjest GiftMann38
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Handler vel så mye om at du ikke er i stand til å kontrollere følelsene dine. Det fremstår slik fra postene dine i denne tråden ihvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger er det så digg å komme ut av et forhold atter hjelp. Jeg har hatt noen sånn "yes, ikke mer bur verden her kommer jeg". Pult dagen etter brudd sjæl jeg ass, og jeg er dame. 

Anonymkode: cd605...44c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, GiftMann38 skrev:

Handler vel så mye om at du ikke er i stand til å kontrollere følelsene dine. Det fremstår slik fra postene dine i denne tråden ihvertfall.

Hva mener du? Nå er det menn vi snakker om da.. lær deg å lese. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Rosatoast skrev:

Du sa "en bekjent" regna med at det var en kvinne som hadde opplevd at en mann gikk fra jente til jente. 

Ingen i min omgangskrets driver sånt, kanskje du tiltrekker deg sånne folk? :) 

Igjen, det er ikke en venninne som gjør det. Men en MANN. Vanskelig å lese i dag? Jeg jobber med denne personen, og vi henger også en del sammen i fritiden som en gjeng. Noe mer du lurte på da, eller må jeg forklare alle mine vennerelasjoner til deg? Hm? 

AnonymBruker
Skrevet

Det viser bare at han ikke er villig til å lytte til følelser. Hverken egne eller andres. 

Anonymkode: aac35...df3

Gjest GiftMann38
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du? Nå er det menn vi snakker om da.. lær deg å lese. 

Du virker overrasket over at folk går videre når et forhold er slutt. Du skriver at du holdt på å ta livet av deg fordi et forhold tok slutt. Da er det på tide å gå i seg selv fremfor å dømme folk som greier å akseptere at et forhold som er slutt er slutt og greier å gå videre, med følelsene under kontroll. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...