Gå til innhold

Kan noen skjønne at du har følelser for dem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv om man ikke ser hverandre ofte?  Er det andre måter å skjønne det på? 

Anonymkode: 56b3d...7e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jada, kroppspråk osv. Er ofte lett å forstå om noen liker/misliker deg, vanskeligere med om vedkommende har følelser. Men rødming er ofte er sikkert tegn ;) 

Anonymkode: a0781...b80

Skrevet

Tror det er relativt lett å se på ei jente om hun liker en gutt. Jeg syntes det kan være litt vanskelig å se om en mann liker en dame 🤔 damer har så mange typiske og klassiske tegn

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Almond skrev:

Tror det er relativt lett å se på ei jente om hun liker en gutt. Jeg syntes det kan være litt vanskelig å se om en mann liker en dame 🤔 damer har så mange typiske og klassiske tegn

Hva da?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada, kroppspråk osv. Er ofte lett å forstå om noen liker/misliker deg, vanskeligere med om vedkommende har følelser. Men rødming er ofte er sikkert tegn ;) 

Hva om man mangler kroppspråk? Eller som sagt, ikke ser hverandre så ofte?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva da?

-ler mye og høyere en av andre

-fikler med håret

-rødmer (som nevnt over her)

-rare unskyldninger til å gå forbi han eller spørre om ting

-pynter seg mer en vanlig

-snakker om han hele tiden til andre

det er noen tegn som er ganske  så synlige syntes jeg. 

Gjest supernova_87
Skrevet

Av og til skinner jeg i øynene hvis jeg er glad. Jeg er veldig følsom og lettbeveget og når jeg ikke et opptatt med å være depressiv eller av å gjemme meg selv får dermed øynene mine denne intensiteten. Kan godt hende jeg for noen også ser for intens ut, men det er tydeligvis flere som tror at min glede over fargene og over de små tingene, og min latter fordi det er jo av og til så rart at vi er til! er fordi jeg er forelsket/betatt av akkurat DEM! 

Jeg vil være hyggelig, vise dem hvordan verden skinner, og så mener de at jeg "har lyst på" dem. Kanskje det er bedre å være totalt depressiv der den eneste "gløden" man har er angsten...

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Almond skrev:

-ler mye og høyere en av andre

-fikler med håret

-rødmer (som nevnt over her)

-rare unskyldninger til å gå forbi han eller spørre om ting

-pynter seg mer en vanlig

-snakker om han hele tiden til andre

det er noen tegn som er ganske  så synlige syntes jeg. 

Av alle de nevnte er det kun nr 4 som passer på meg. Jeg gjør alt for å skjule følelser. Særlig hvis jeg føler at han kan være uinteressert. Om noen rundt meg er interessert skal han få slite med å skjønne om jeg er interessert i han, og dessverre gjør jeg det automatisk nå etter at jeg ble grundig avvist av en jeg fikk sterke følelser for..

Og det rare er at de jeg ikke er interessert i tror at jeg er interessert i dem fordi jeg smiler, er vennlig og avslappet i kontakt med de..

Rare greier dette her.

Anonymkode: 81c09...b56

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke alltid rødming er veldig sikkert. Jeg kan for eksempel røde om jeg skvetter, eller om noen rett og slett bare kommer for nærme meg. Men jeg er ikke nødvendigvis forelsket i vedkommende for det om :) 

Anonymkode: 3aaa7...bc0

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å skjønne det egentlig. Synes ofte at det ikke er særlig åpenbart, men kan være at det bare er jeg som er dårlig på sånt.

Om jeg er interessert i noen så har ikke jeg de typiske tegnene. Faktisk oppfører jeg meg som om jeg ikke liker dem hvis jeg gjør det, idiotisk nok.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...