Gå til innhold

Reiseforsikring - mistet baggasje

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi kom hjem fra ferien i dag. Det vil si; vi kom hjem uten baggasjen vår. Mest sannsynlig er den forsinket på grunn av kort mellomlanding, og at de ikke fikk lastet baggasjen over til siste fly i tide.

Kan vi få noe refundert fra forsikringsselskapet (gjensidige), eller dekkes kun dette med tapt baggasje når man skal TIL feriemålet? 

Anonymkode: 49d03...648

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:ninja: skal vi se, i forsikringsbetingelsene din emd lite skrift så står detmå lese....hva, jeg finner ikke papirene dine. Du får ringe Gjensidige, eller gjenstridige som enkelte velger å kalle dem. :ironi:

Vi vet ikke hva du har for slags forsikringsbetingelser. Heller ikke hvor du har reist mellom. 

Anonymkode: e78f4...823

AnonymBruker
Skrevet

Om bagasjen er mistet/kommer sent på reisemålet får du penger til å dekke klær og det du har behov for. Hjemme har du som regel alt du trenger i så måte, så med mindre bagasjen blir tapt spørs det om du får noe. Sjekk opp i forsikringspapirene dine. 

Da jeg kom hjem uten bagasje kom den på døren hjemme dagen etter. Har du etterlyst bagasjen din?

Anonymkode: a95a2...59a

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at du får noe fra reiseforsikringen når du er hjemme. 

Anonymkode: 36917...7db

Skrevet

Tror ikke det er noen reiseforsikringer som dekker forsinka bagasje på hjemreisen. De regner med at du har det du trenger hjemme. 

Skrevet

Har opplevd det samme. Fikk ikke noe på forsikringen siden det skjedde på hjemturen. Det tok faktisk en hel uke før jeg fikk kofferten min. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...