Gjest Melk Skrevet 25. februar 2005 #1 Skrevet 25. februar 2005 Når bruker dere Chanels øyenskygger blandet med litt vann? Og hva synes dere om de våte øyenskyggene på flaske?
Morea Skrevet 25. februar 2005 #2 Skrevet 25. februar 2005 De våte på flaske har jeg ikke prøvd, så de er jeg også nysjerrig på hvordan er. Jeg bruker å vann når jeg vil ha en mer dramatisk effekt. Vanligvis på kvelden. Har en turkis/grønn med litt gull i som er ganske diskre tørr, men som blir veldig intens blandet med vann, og perfekt hvis en skal ut. Noen av de lysere fargene kan jeg væte litt for å få effekt på deler av øyelokket, også til hverdags. Har en sort (i en sånn 4-eske) som jeg av og til bruker våt som eyeliner dersom jeg soter øynene og den samme øyenskyggen ingår.
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #3 Skrevet 25. februar 2005 De våte på flaske har jeg hørt ganske dårlige kritikker om; visstnok sitter de ikke noe særlig, og striper seg etter kort tid. Selv bruker jeg aldri øyenskygge i våt form, men det er vel mest fordi jeg nesten bare bruker lyse pastellfarger.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 Jeg har den på flaske, og er ikke så fornøyd med den. De fra HR Icy Eyes er mye bedre.
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 Bruker Chanel øyeskygger med vann når jeg bruker de som eyeliner. Fungerer veldig fint med en pensel spesielt beregnet for det. (Ellers er jeg ikke så fornøyd med chanel øyeskygger...)
Gjest Coral Skrevet 26. februar 2005 #6 Skrevet 26. februar 2005 Jeg har prøvd flere av de våte typene øyenskygger, likte de ikke og syns de ble stipete fort. Holdt dårlig. Ellers er jeg fornøyd med chanels øyenskygger, bruker den mye til hverdags (Lyse toner). Har prøvd den mørkeste blandet i litt vann som kajal, funket fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå