Gå til innhold

Erfaringer med Narvestad borettslag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å flytte dit, men mannen sier nei. Hva er ditt inntrykk?

Anonymkode: 8e00b...2aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes jo det ser så koselig ut der :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kan også noen gi meg adressen, da jeg ikke finner den

AnonymBruker
Skrevet

Narvestad borettslag? Tenker du på bygården som brukes i serien til Robert Stoltenberg, der hans karakter Narvestad er vaktmester? Som de kaller Tertitten borettslag?
Borettslaget heter egentlig Engelsborg borettslag og ligger svært sentralt på Carl Berner.
Bygget og bakgården ser ut som på TV, svogeren min har leilighet der. De gangene jeg har vært der så er det ingen naboer som hilser , og han sier at det er mye kalde og lukkede naboer der, men sånn har det vel blitt i alle kanter av Oslo desverre, folk bryr seg mest og seg og sitt og hilser ikke alltid på de som går i oppgangen.

Beligghenheten er perfekt om man vil bo sentralt. Det er både buss, trikk og tbane i kort avstand. Buss og trikk 1 minutt unna, og T bane 4 minutter unna.
Man må regne med noe støy fra buss og trikk om man bor ut mot veien på venstre side av bygården.
Ellers fint sted, butikker og alt i umiddelbar nærhet.

Anonymkode: dda06...3c8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Narvestad borettslag? Tenker du på bygården som brukes i serien til Robert Stoltenberg, der hans karakter Narvestad er vaktmester? Som de kaller Tertitten borettslag?
Borettslaget heter egentlig Engelsborg borettslag og ligger svært sentralt på Carl Berner.
Bygget og bakgården ser ut som på TV, svogeren min har leilighet der. De gangene jeg har vært der så er det ingen naboer som hilser , og han sier at det er mye kalde og lukkede naboer der, men sånn har det vel blitt i alle kanter av Oslo desverre, folk bryr seg mest og seg og sitt og hilser ikke alltid på de som går i oppgangen.

Beligghenheten er perfekt om man vil bo sentralt. Det er både buss, trikk og tbane i kort avstand. Buss og trikk 1 minutt unna, og T bane 4 minutter unna.
Man må regne med noe støy fra buss og trikk om man bor ut mot veien på venstre side av bygården.
Ellers fint sted, butikker og alt i umiddelbar nærhet.

Anonymkode: dda06...3c8

Ja, det var den jeg mente :) Takk for all informasjon :takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...