Gå til innhold

Hadde dere musikkinnslag under den borgerlige vielsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig på hva folk gjorde ut av den borgerlige vielsen, hadde dere musikk-innslag, diktlesning e.l - pyntet dere lokalene med blomster e.l, hadde dere ringveksling, gjester m.m? Fotograferte eller filmet dere?

Skal vies borgerlig, men er usikker på hvordan selve vielsen skal legges opp.

Mottar gjerne tips! :wink:

K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har giftet seg borgerlig her??? :-?

K

Gjest idac i.i.
Skrevet

Vi skal gifte oss borgelig. Vi skal ikke gjøre så mye ut av det, da det hele er veldig fort gjort. Men vi skal ha ca 30-40 med på vielsen, og de skal filme, og ta bilder. Ja vi skal også utveksle ringer. Etter vielsen kommer vi til å ta bilder utenfor tinghuset med alle de som var med. Jeg har også tenkt på å pynte lokalet, men fant ut at det var dumt, siden det er så lite lokale og vi blir så mange, slik at blomstene kommer ikke til å synes engang.

Skrevet

Vi er så heldige at vi har fått byrettsdommeren til å vie oss ute. Vi skal ha vielsen i hagen til svigers, men bare med nærmeste familie og forlovere + brudepiker da..

Pappa skal "følge meg opp" så da må vi jo ha noe musikk, tenkt på ei / en som spiller fløyte. (Noen venner av oss skal ha en som spiller trompet). Skal ha brudepiker, og lurer på om jeg skal få de til å lese et dikt før selve sermonien. Og ja vi skal bytte ringer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...