Gå til innhold

"Solsidan"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lyst til å kunne se den serien, men jeg klarer det ikke. En del av det virker jo humoristisk, men jeg blir så kjempesliten av alt som går feil og den fryktelige naboen som stikker seg oppi alt og er innpåsliten og fæl. Det gjør meg sint og stresser meg maksimalt å måtte overvære så dysfungerende folk. Arrrgh!  :kjefte:

Anonymkode: c4241...863

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst til å kunne se den serien, men jeg klarer det ikke. En del av det virker jo humoristisk, men jeg blir så kjempesliten av alt som går feil og den fryktelige naboen som stikker seg oppi alt og er innpåsliten og fæl. Det gjør meg sint og stresser meg maksimalt å måtte overvære så dysfungerende folk. Arrrgh!  :kjefte:

Anonymkode: c4241...863

Det er ingen som tvinger deg til å se den. Det er helt frivillig. :fnise:

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg kjenner faktisk utgaver av alle disse, men de er jo overdrevet i serien, for å gjøre komikken mer tydelig. 

Skjønner likevel hvordan du har det, jeg blir helt sprø av å se " to gode naboer" som gikk på barne-TV. :fnise:

Endret av absinthia
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg orker ikke følge med på dette programmet, karakterene er så slitsomt kleine og irriterende.  

Anonymkode: 20f35...bd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

❤️Ove❤️

Anonymkode: c28e2...09a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Åh, du må bare... Spes en episode hvor sønnen til Fredde ikke vet hva en leilighet er :fnise:

Anonymkode: 8b215...92b

• Liker 10
Skrevet

Jeg liker Solsidan mye bedre enn andre serier i den sjangeren, som Klovn for eksempel. Solsidan har mer en varm undertone. 

• Liker 4
Skrevet

Elsker Solsidan!

• Liker 7
Gjest Konditorfrue
Skrevet

Vi kjenner vel alle en "Ove"😂

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

❤️Ove❤️

Anonymkode: c28e2...09a

Han er fantastisk. Han burde fått en mer sentral rolle i serien 😁

Skrevet

Elsker Solsidan, skikkelig feelgood. Filmen var dessverre ikke særlig bra. 

• Liker 2
Skrevet

Solsidan er etter min mening en av de beste nordiske humorseriene som noengang er laget.  Den har alt.  Love love love

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Absolutt min favoritt serie! ❤️ Noen som vet om det er helt slutt nå etter filmen? 😢

Anonymkode: 8a2cf...b84

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ikke vært for Mickan hadde jeg ikke giddet å se på.   Guud noe så sexy ......

Anonymkode: 56a32...a8b

AnonymBruker
Skrevet

Hallo alle dere som er på Solsidan og skriver om det her. Har det nettopp kommet en ny sesong, i tilfelle hvor?

Anonymkode: c5715...8c4

AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke at folk kan like noe så talentløst som den serien.... 

Anonymkode: 61a83...71d

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke at folk kan like noe så talentløst som den serien.... 

Anonymkode: 61a83...71d

Så lenge Mickan er med får den være så talentløs ellers så den bare vil.  Hun kan få en død manns penis til å reise seg igjen.

Anonymkode: 56a32...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...