Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vul gjerne få et bedre utvalg på netflix, og har hørt at dette er mulig. Det som stopper meg er at norge er en annen region. Hvordan får man dtte til. Jeg forsto det ikke. Står jo på nettet at det skal fungere. 

Det sto at man måtte laste net smartflix, men da kom det bare "ikke privat tilkobling". Min tilkobling er iallefall privat. Bare jeg som kan kode, og har min egen kode. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste måten å gjøre dette på etter at Netflix oppdaterte systemene sine er via VPN, som vil koste penger, og ikke alltid fungere.
Netflix tetter ethvert smutthull de finner, så man går ofte uten tilgang til et nytt smutthull oppdages.
Selv om VPN er forholdsvis billig, så syntes jeg ikke det var verdt det når det var såpass mye "nedetid" hvor det ikke fungerte.

• Liker 1
Skrevet
På 9.5.2018 den 16.06, FactsOverFeelings skrev:

VPN

Det er lenge siden jeg har fått Netflix til å virke via VPN. Mer enn ett år. Jeg har tre ulike betalte, det virker som de ikke har noe problem med å skjønne at det er en vpn forbindelse. 

Har du en det fungerer med nå? 

• Liker 1
Gjest Reputation
Skrevet
3 minutter siden, stan skrev:

Det er lenge siden jeg har fått Netflix til å virke via VPN. Mer enn ett år. Jeg har tre ulike betalte, det virker som de ikke har noe problem med å skjønne at det er en vpn forbindelse. 

Lurer på det samme

En bekjent får det til, men han har adresse og amerikansk kredittkort. Kanskje det spiller en rolle.

Skrevet

Bruk en av 1000vis av gratis streamingnettsider istedet..

VPN kan også lastes ned gratis..

Skrevet
48 minutter siden, stan said:

Jeg ga opp hele dette opplegget for ca 1 år siden, men da var det NordVPN eller Virtualshield som funket sånn i ny og ne for min del i alle fall.
NordVPN reklamerte og på den tiden for at de jobbet hardt for å holde muligheten for netflix åpen, men vet ikke hvordan det er nå.
Mener å ha hørt at Tunnelbear og skal fungere, men er som sagt ikke sikker.

Skrevet

Det med VPN har jeg også gitt opp. Har prøvd forskjellige ting men Netflix gjør alt for å stoppe sånt og nå gidd jeg ikke å prøve engang. 

Skrevet
2 timer siden, J.. skrev:

Bruk en av 1000vis av gratis streamingnettsider istedet..

VPN kan også lastes ned gratis..

For å se film er streaming og torrent bedre. 

Men de gratise VPN er sjelden til å stole på til litt seriøs bruk. Jeg har brukt ExpressVPN med Tunnelbear og NordVPN som reserve. Fungerer greit i Kina. Men altså ikke til Netflix, også NRK kan være litt kranglete. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...