Gå til innhold

S.U i invitasjonen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan man skrive i invitasjonen:

S.U innen x/y-200?

tlf etellerannet eller på mail bla@blablabla

Spørsmålet ligger i om vi kan få folk til å svare på mail, eller "må" det være via telefon?

Vet at det finnes svarkort, men de følger jo evnt invitasjonen osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vurderte også å ta med mailadr. i tillegg til telefon, men droppet det pga det tok for mye plass. Synes ikke man kan droppe tlf.nr., men mailadr. i tillegg er vel helt greit.

Gjest Principessa
Skrevet
Vi vurderte også å ta med mailadr. i tillegg til telefon, men droppet det pga det tok for mye plass. Synes ikke man kan droppe tlf.nr., men mailadr. i tillegg er vel helt greit.

:Nikke: enig. Blir det for mye å skrive så dropp mailen...husk at det er ikke alle som har muligheten eller kunnskapene ( :ler: tenker da på eldre gjester) til mail og internett...

Skrevet

Vi fikk tips av de der vi bestiller invittene at de anbefaller å skrive privatnummer og ikke mobilnummer. De hadde hørt om flere der det var lagt igjen beskjed på mob.svar osv hvor det var skjedd litt kluss....hmmmm vet ikke om jeg skjønner helt problemet hennes, men...

Skrevet

Vi har både privat og mobilnummer i vår invitasjon. I tillegg er det en url til bryllupshjemmesiden vår, og der er det selvsagt mulig å sende oss mail.

Noen venner har uansett sendt mail, for de har jo mailadressen fra før av.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror vi kommer til å bare ha mitt nr så det ikke blir noe kluss...

Skrevet

På s.u. tror jeg også vi kommer til å holde oss til ett nummer + en e-mail (hvilket sikkert ikke vil forhindre de som kjenner bare en av oss å ta kontakt på annen måte, men da har vi i hvert fall litt kontroll...)

Skrevet

Vi bruker privatnummer og min mailadresse.

Skrevet

Vi er stort sett bare hjemme om natten (og litt innimellom så klart), så vi har kun oppgitt mobilnumrene våre. Litt irriterende å ringe gang på gang uten å få svar tenkte vi.

Gjest Nimue ikke pålogget
Skrevet

Kommer til å ha mitt mobilnr og felles mailadresse, tenker jeg... Hustelefonhar vi ikke, så.....

Skrevet

Vi skarev telefonnr til oss (mobil siden vi ikke har annet...) og telefonnr til foreldrene våre... Det er jo folk vi kjenner, så det burde gå greit. Skal gi foreldrene våre en liste de kan krysse av på etterhvert...

Gjest Betty Boop
Skrevet

Vi hadde privatnummer og privat adresse. Og har fått mange hyggelige svar i posten. Kan anbefales! :wink:

Skrevet

Vi har mitt mobilnummer og adresse, siden vi har laget svarkort.

Skrevet

Vi har bare telefon...fikk ikke plass til adresse el. mail... (er ikke for sent å gjøre noe med det enda heldigvis).

Men ser ingenting i veien for å ha mail el. adresse da...selv om jeg nok synes telefonen bør være med! :wink:

Skrevet

Vi har bare privat telefonnummer, selv om det også er oppgitt hjemmeside hvor de finner mailen vår, men vi håper egentlig at alle vil ta seg tid til å ringe oss, så får vi pratet litt med alle før bryllupet også. Det er snakk om familie vi ikke snakker med mer enn annethvert år og sånt. Litt koselig synes vi. Vi har telefonsvarer også da. Håper heller at de ringer opp igjen hvis ikke vi er hjemme...men vi pleier som oftest å ringe tilbake hvis vi har ubesvarte anrop på telefonen.:)

Er det noen som har opplevd å fått svar på sms???

Skrevet
Man får da plass til det man VIL ha plass til!? ;)

Hadde kanskje ikke plass jeg heller, men synes det ble helt greit jeg...!

Her er mine (mobilbilder...) :

http://external-beauty.com/invit1.JPG

http://external-beauty.com/invit2.JPG

På nr to ser du på høyre side en haug med tekst...

:tunge1:

På tross av det og at monogrammet vårt ser ut som en penis, så synes jeg det ble fint, jeg! :ler::hoho:

Oi, så fine invitasjoner!!! :klappe:

Skrevet

Vi skrev mailadresse og hjemmetelefon og fikk nesten alle svar på mail. Fungerte veldig fint. :)

Skrevet

Tusen takk iselin22! :)

Noen spurte om det var noen som hadde opplevd å få svar per sms!?

Er det det???

Jeg vil nå tro at det i disse dager, hvor til og med mormor og bestefar har mobil, kan komme en del svar på sms!

Men om det er helt TRYGT vet jeg ikke..

Jeg håper jo at folk vil bruke svarkortene jeg har laget jeg, da.... Får så sjelden post at det hadde vært veldig hyggelig! :)

Skrevet

Jeg fikk et svar pr sms, det synes jeg var litt smålig kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...