AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 En kjekk mann jeg såg på Tinder for et par dager siden, men det gikk så kjapt så jeg trykket han bort før jeg fikk sukk for meg. Siden jeg enda ikke har fått noen intressante treff der, så tok jeg like godt å slettet appen I dag, sånn at jeg får opp alle gamle treff på nytt. Men da er han borte. Altså, er han borte, så er han borte, mulig han har funnet seg en og slettet seg altså... Men lurer på... Om en drar f.eks langt bort, utlandet. Vil en automatisk forsvinne fra Tinder søkelistene da? Anonymkode: 548a9...1c2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 Ja, da vil han ikke komme opp i ditt område lenger. Du får bare opp de som er så og så mange km unna. Anonymkode: 5cdac...b14
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 tror neppe det hadde blitt noe med dere, for jeg har hørt kvinner tar aldri initiativ på tinder. Anonymkode: 47c9e...00f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 Han har sikkert blitt bannet. Trenger bare 3 sure personer som blokkere vedkommende. Anonymkode: 63a2e...dcd
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han har sikkert blitt bannet. Trenger bare 3 sure personer som blokkere vedkommende. Anonymkode: 63a2e...dcd Hehe... ja, det er noe også. 😁 Får håpe han ikke er det, men bare bortreist. Anonymkode: 548a9...1c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå