AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 I dag er jeg ikke på jobb, og har så lyst til å gå nær jeg skal hente i barnehagen, men vi kjørte til i dag morges. Derfor står ikke vogna i barnehagen og jeg må trille tom vogn hele veien bort. Tenker at alle vil se rart på meg da, men dette er vel helt normalt? Anonymkode: 8ba87...c3c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 Det har jeg gjort mange ganger, men bor bare 5 minutter unna barnehagen. Har nylig tatt lappen, så da kjører jeg. Anonymkode: 5d1d5...926
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Helt normalt. Jeg triller tom vogn hver dag, siden jeg jobber hjemmefra og mannen har bilen (han leverer.) Anonymkode: 8576b...9ae 5
solmåneogstjerner Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 Neimen i alle dager da. Så mye ting folk skal bekymre seg for. Hva har det å si hva folk tenker? Trill tom vogn! 13
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 Hadde ikke reagert. De fleste med iq over 70 vil skjønne at du er på vei for å levere vogna eller hente et barn, og ikke at du triller tur. Anonymkode: 96376...d69 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 Hvis du er redd for å føle deg ukomfortabel, legg murstein oppi der så det ser ut som om du trener men særiøst, tviler på at noen bryr seg. Er nok bare hvordan du føler det selv. Anonymkode: ad529...e16 2
Hårstrikk79 Skrevet 9. mai 2018 #7 Skrevet 9. mai 2018 Haha😂 Har jeg gjort mange ganger. Har ikke tenkt over at jeg kunne ha blitt en "snakkis" 😀 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #8 Skrevet 9. mai 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dag er jeg ikke på jobb, og har så lyst til å gå nær jeg skal hente i barnehagen, men vi kjørte til i dag morges. Derfor står ikke vogna i barnehagen og jeg må trille tom vogn hele veien bort. Tenker at alle vil se rart på meg da, men dette er vel helt normalt? Anonymkode: 8ba87...c3c Da må du slutte å tenke og slutte å bry deg om alle andre. De fleste oppegående mennesker skjønner at du okke har stjælt vogna, men skal og hente et barn. Anonymkode: 148f2...afd 3
Hactar Skrevet 9. mai 2018 #9 Skrevet 9. mai 2018 Har aldri falt meg inn at noen skulle synes det var rart at jeg kom trillende med en tom vogn. Eneste gangen jeg har fått reaksjon på det, var da jeg hadde snudde ryggen til vogna og den trillet i grøfta. Da kom det en stakkar løpende i vill panikk, for han trodde jo så klart det satt noen i vogna. 1
Arkana Skrevet 9. mai 2018 #10 Skrevet 9. mai 2018 Det er helt normalt. Det er flere som triller tomme vogner til og fra vår lille barnehage hver eneste dag. Og husk, folk flest er mest opptatt av seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #11 Skrevet 9. mai 2018 Legg en dukke eller hund oppi vogna så får folk noe å snakke om. Anonymkode: 8ff12...eb2 1
2018_gjest Skrevet 9. mai 2018 #12 Skrevet 9. mai 2018 Det har jeg aldri tenkt over! Haha...gjorde det selv mange ganger da min datter brukte vogn. Slutt å tenk på hva "alle" tenker og tror
Ulrikke Skrevet 9. mai 2018 #13 Skrevet 9. mai 2018 Har jeg aldri tenkt over, verken da jeg gjorde det selv eller hvis jeg ser andre. Jeg går automatisk ut fra at de enten har levert et barn eller hentet et barn eller har lånt en vogn eller noe - har aldri streifet meg at jeg skulle synes det var rart på noe vis!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #14 Skrevet 9. mai 2018 Ikke tenk på det. Jeg har til og med tatt med vogna til matbutikken og fylt den med mat. Uten at noen barn var med, bare for å slippe og bære 😅 Anonymkode: e1679...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå