AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Hvis muslimer er så ille. Hvorfor er atmosfæren der så fin? Hvor er de muslimske fra, som mener at folk skal steines, omskjæres og alt dette vonde? Anonymkode: 8f693...13b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 Tyrkia er fint.. Har vært i en rekke muslimske land (ikke de med feriesteder blant annet), og har aldri opplevd noe ubehagelig. Anonymkode: e1e55...def 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Tenker de er jo vant til turister, veit at folk er forskjellige, bryr seg kanskje ikke like stor grad som vi nordmenn mot alt som er annerledes Anonymkode: e1e55...def 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 Jada, alt er bare fint i Tyrkia. https://www.dagsavisen.no/verden/frykter-tyrkia-blir-et-diktatur-1.954210 Vil anbefale at du begynner å sette deg inn i ting før du uttaler deg. Det må ha vært negative nyheter om Tyrkia ukentlig de siste årene, så du hører vel til blandt flertallet av kvinner og hopper over den delen av avisen. Anonymkode: d7270...75f 9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 Tyrkia er ett tredelt land, og du som turist opplever typisk ikke de to av disse delene. I stor grad opplever du kun oppsiden av den synlige delen av den tredje. Men du har i og for seg rett i at dette ikke handler om islam, men kultur; for islam møter du i alle tre, selv om kulturen som byggger videre på religionen er veldig forskjellig. Anonymkode: 8ad66...b47 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 Det er vel større fare for å bli tvangsfingra som kvinne, enn drept. En venninne av meg dro på hammam og fikk tyrkisk massasje. Hun ble tvangsfingra Da hun anmeldte det ble hun kalt masse stygt av det lokale politiet. Så IKKE dra på spa i Tyrkia. Anonymkode: fc040...ed5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #7 Skrevet 9. mai 2018 38 minutter siden, AnonymBruker said: Jada, alt er bare fint i Tyrkia. https://www.dagsavisen.no/verden/frykter-tyrkia-blir-et-diktatur-1.954210 Vil anbefale at du begynner å sette deg inn i ting før du uttaler deg. Det må ha vært negative nyheter om Tyrkia ukentlig de siste årene, så du hører vel til blandt flertallet av kvinner og hopper over den delen av avisen. Anonymkode: d7270...75f Klapp igjen, din sjåvinist. Hvis man skal dømme etter nivået på gruppen menn du tilhører tror jeg flertallet av kvinner leser flere aviser. Anonymkode: 735c8...c6a 2
Gjest Axl Skrevet 9. mai 2018 #8 Skrevet 9. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel større fare for å bli tvangsfingra som kvinne, enn drept. En venninne av meg dro på hammam og fikk tyrkisk massasje. Hun ble tvangsfingra Da hun anmeldte det ble hun kalt masse stygt av det lokale politiet. Så IKKE dra på spa i Tyrkia. Anonymkode: fc040...ed5 Det er jo ikke smart for kvinner å dra alene på noe i fremmede land.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #9 Skrevet 9. mai 2018 Tyrkia er et diktatur. Det er vel ikke akkurat ukjent hva slags holdninger mange tyrkere har til blant annet ikke-muslimer, homofile og lesbiske, eller kvinner... Er dette virkelig en kultur dere har lyst til å støtte ved å legge igjen masse penger der som turist? Anonymkode: 76302...717 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #10 Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, Axl skrev: Det er jo ikke smart for kvinner å dra alene på noe i fremmede land. Nei men det er mange som har blitt tvangsfingra i Tyrkia. det er et stort problem, som har blitt hysjet ned. Omskjærte menn er dessuten meget aggressive så man skal være forsiktig i muslimske land. Anonymkode: fc040...ed5
Gjest Axl Skrevet 9. mai 2018 #11 Skrevet 9. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei men det er mange som har blitt tvangsfingra i Tyrkia. det er et stort problem, som har blitt hysjet ned. Omskjærte menn er dessuten meget aggressive så man skal være forsiktig i muslimske land. Anonymkode: fc040...ed5 Tviler på at omskjærte er mer aggressive enn andre. Ikke det som avgjør, men ja vær forsiktig i muslimske land.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #12 Skrevet 9. mai 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei men det er mange som har blitt tvangsfingra i Tyrkia. det er et stort problem, som har blitt hysjet ned. Omskjærte menn er dessuten meget aggressive så man skal være forsiktig i muslimske land. Anonymkode: fc040...ed5 Hvor har du dette fra. Jeg har selv jobbet i Tyrkia, og aldri hørt at noen har opplevd dette. Jeg har da selv fått massasje der mange ganger, aldri opplevd noe negativt. Nylig ble en venninne voldtatt av 6 etnisk norske menn, betyr dette at norske menn ofte voldtar norske jenter, og vi må passe oss. Nei, det betyr ikke det. Utrolig synd det din venninne opplevde, men det betyr ikke at det skjer med mange. Anonymkode: 30c8f...4a4 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #13 Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor har du dette fra. Jeg har selv jobbet i Tyrkia, og aldri hørt at noen har opplevd dette. Jeg har da selv fått massasje der mange ganger, aldri opplevd noe negativt. Nylig ble en venninne voldtatt av 6 etnisk norske menn, betyr dette at norske menn ofte voldtar norske jenter, og vi må passe oss. Nei, det betyr ikke det. Utrolig synd det din venninne opplevde, men det betyr ikke at det skjer med mange. Anonymkode: 30c8f...4a4 Jeg vet om hvertfall 5 ulike jenter som har opplevd dette i Alanya og Marmaris. Så det nytter ikke å benekte fakta altså. Anonymkode: fc040...ed5 3
Gjest cupcakemonster Skrevet 9. mai 2018 #14 Skrevet 9. mai 2018 Har vært i Tyrkia, Alanya 5 ganger. Skal dit i sommer også, beste ferie plassen som finns.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #15 Skrevet 9. mai 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Klapp igjen, din sjåvinist. Hvis man skal dømme etter nivået på gruppen menn du tilhører tror jeg flertallet av kvinner leser flere aviser. Anonymkode: 735c8...c6a Virkeligheten har en klar sjåvinistisk bias. https://www.nrk.no/valg2013/kvinner-vet-minst-om-politikk-1.11149703 Prøv gjerne å endre på det, det hadde gledet meg stort om det skjedde, men inntil videre er det sånn. Anonymkode: d7270...75f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #16 Skrevet 9. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis muslimer er så ille. Hvorfor er atmosfæren der så fin? Hvor er de muslimske fra, som mener at folk skal steines, omskjæres og alt dette vonde? Anonymkode: 8f693...13b Hvis muslimske land er så bra, hvorfor migrerer de hit i hopetall og risikerer livet på veien? Anonymkode: a58b8...b5a 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #17 Skrevet 9. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis muslimske land er så bra, hvorfor migrerer de hit i hopetall og risikerer livet på veien? Anonymkode: a58b8...b5a Risikerte de livet fra Tyrkia? De kommer fra Afrika og Syria, de som kommer på båt. Jeg lurer også på om det er mulig å være lykkelig der. og jeg kjenner folk fra vesltige land som har flyttet dit og. Anonymkode: 8f693...13b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #18 Skrevet 9. mai 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om hvertfall 5 ulike jenter som har opplevd dette i Alanya og Marmaris. Så det nytter ikke å benekte fakta altså. Anonymkode: fc040...ed5 Og jeg kjenner mer enn 5 jenter som har blitt voldtatt av norske menn, så da er det fakta, norske menn voldtar. Anonymkode: 30c8f...4a4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #19 Skrevet 9. mai 2018 Fint land, men liker ikke menneskene der. Liker rett og slett ikke kulturen. Reiser aldri dit igjen. Anonymkode: b39ba...f9a 4
FrodeF Skrevet 9. mai 2018 #20 Skrevet 9. mai 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du dette fra. Jeg har selv jobbet i Tyrkia, og aldri hørt at noen har opplevd dette. Jeg har da selv fått massasje der mange ganger, aldri opplevd noe negativt. Nylig ble en venninne voldtatt av 6 etnisk norske menn, betyr dette at norske menn ofte voldtar norske jenter, og vi må passe oss. Nei, det betyr ikke det. Utrolig synd det din venninne opplevde, men det betyr ikke at det skjer med mange. Anonymkode: 30c8f...4a4 Sikkert. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå