herzeleid Skrevet 14. mai 2018 #41 Skrevet 14. mai 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes egentlig folk som dømmer så mange mennesker ut ifra noe så overfladisk fremstår som ganske uintelligente jeg da. Anonymkode: 18bcf...64a Kommer jo an på hva en konkluderer med. Om en mener alle som har en tatovering er dumme er en nok ganske dum selv. Om en tror det kan være en statistisk sammenheng mellom dårlig vurderingsevne, behov for å følge moter og/eller intelligens, og tatoveringer er nok ikke det i seg selv en dum tanke. Endret 14. mai 2018 av herzeleid 2
Lava Anne Skrevet 14. mai 2018 #42 Skrevet 14. mai 2018 1 time siden, herzeleid skrev: Kommer jo an på hva en konkluderer med. Om en mener alle som har en tatovering er dumme er en nok ganske dum selv. Om en tror det kan være en statistisk sammenheng mellom dårlig vurderingsevne, behov for å følge moter og/eller intelligens, og tatoveringer er nok ikke det i seg selv en dum tanke. Hva med en statistisk sammenheng mellom dårlig vurderingsevne, behov for å følge seg intelligent ved å påpeke ekstremt overflatiske ting ved andre mennesker. Får jeg lage det?
herzeleid Skrevet 14. mai 2018 #43 Skrevet 14. mai 2018 51 minutter siden, Lava Anne skrev: Hva med en statistisk sammenheng mellom dårlig vurderingsevne, behov for å følge seg intelligent ved å påpeke ekstremt overflatiske ting ved andre mennesker. Får jeg lage det? Det må du gjerne gjøre. 1
SunnivaOslo Skrevet 15. mai 2018 #44 Skrevet 15. mai 2018 På 9.5.2018 den 13.29, AnonymBruker skrev: Har du sett at nesten alle som driver med UFC og MMA slossing, og alle som sitter i de værste fengslene i mellom og sør amerika har tatoveringer ofte overalt på kroppen? De mest fjottete og minst intelligente menneskene er i mine øyne de som "pynter" seg med tatoveringer. Nå har jeg satt det litt på spissen, så da regner jeg med at du forstår at det ikke gjelder alle. Det er uansett helt klare trekk på hvor smart en person er og hvor mange tatoveringer personen har. Ville nok vært meget skeptisk til å stifte bekjentskap med noen som har behov for å brenne inn identitet i huden. Anonymkode: 4533b...9aa Jeg forstår helt klart hva du mener,men så må du fatte at gjengmedlemmer går med gjeng tattooer og det er en del av imaget deres. Å ha tattoo er fremdeles av enkelte mennesker ansett som lavstatus og trashy,men nå er vi 2018 og tatoveringer er ikke noe fremmed for de fleste mennesker. Nå om sommeren vil du se tatoverte kropper overalt,og hvis du da tror at alle disse menneskene er kriminelle lavstatus folk,så synes jeg inderlig synd på deg. Har selv 9 tatoveringer,der alle bortsett fra 1(som er ganske liten)kan skjules med klær. Jobber på en kontrorjobb der man skal gå pent kledd,og 99% av mine kollegaer vet ikke at jeg har tatoveringer.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #45 Skrevet 15. mai 2018 2 timer siden, SunnivaOslo skrev: Å ha tattoo er fremdeles av enkelte mennesker ansett som lavstatus og trashy,men nå er vi 2018 og tatoveringer er ikke noe fremmed for de fleste mennesker. Her er det noe feil... For ti-femten år siden syntes en del mennesker at tatoveringer var kult og trendy. For syv år siden var det så vanlig at det ikke var noe fremmed lenger. Nå som vi er i 2018 så synes flere og flere at tatoveringer er lavstatus og trashy. Sånn. Da var det rettet opp. Vær så god. Anonymkode: 6adcc...799
SunnivaOslo Skrevet 15. mai 2018 #46 Skrevet 15. mai 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er det noe feil... For ti-femten år siden syntes en del mennesker at tatoveringer var kult og trendy. For syv år siden var det så vanlig at det ikke var noe fremmed lenger. Nå som vi er i 2018 så synes flere og flere at tatoveringer er lavstatus og trashy. Sånn. Da var det rettet opp. Vær så god. Anonymkode: 6adcc...799 Det er din mening. Som sagt så har så mange mennesker i alle klasser tatoveringer. Men ja jeg ser delvis poenget ditt. Det er kanskje mer vanlig blant visse folk enn andre.
Safiye Skrevet 15. mai 2018 #47 Skrevet 15. mai 2018 Tråden er ryddet for personangrep. - Safiye, mod
Barefootgirl Skrevet 15. mai 2018 #48 Skrevet 15. mai 2018 Jeg har faktisk aldri tenkt over at det kunne være en sammenheng mellom intelligens og tatoveringer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå