AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Har du sett at nesten alle som driver med UFC og MMA slossing, og alle som sitter i de værste fengslene i mellom og sør amerika har tatoveringer ofte overalt på kroppen? De mest fjottete og minst intelligente menneskene er i mine øyne de som "pynter" seg med tatoveringer. Nå har jeg satt det litt på spissen, så da regner jeg med at du forstår at det ikke gjelder alle. Det er uansett helt klare trekk på hvor smart en person er og hvor mange tatoveringer personen har. Ville nok vært meget skeptisk til å stifte bekjentskap med noen som har behov for å brenne inn identitet i huden. Anonymkode: 4533b...9aa 2
Sphynx Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 Hahaha! Må bare le litt av holdningene dine. Du får begynne å tenke på at tattoveringer koster ganske mange penger -og at folk med tattiser iallefall ikke har dårlig råd. For du tenker vel også at folk med penger = bra/kloke mennesker? 19
Gjest hind Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Jeg fatter ikke at folk gidder å betale i dyre dommer for å se ut som kladdebøkene mine fra ungdomsskolen, men dem om det. Nå er det blitt så vanlig med tatoveringer at det ikke lenger bare er de dumme og halvkriminelle som gjør det. De liker vel bare å se halvkriminelle ut da, eller så tror tror de faktisk at det får dem til å skille seg ut fra mengden selv om tatoveringer nå er så mainstream som noe kan bli.
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 Kommer an på tatoveringene da. Noen har fine som går inn i hverandre så de ser hele ut, mens andre har en her og en der og det ser bare rotete ut. Jeg har ingen, men min samboer har to sleeves. Synes det er helt greit også når det kan dekkes til.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #5 Skrevet 12. mai 2018 Jeg vet om minst en lis lege som er dekket fra topp til tå med tattiser, samt en dommer som skjuler noen liter blekk under kappen. Og en sivilingeniør. Advokat. Tannlege. Og dette er bare i min bekjentskapskrets. Nå er ikke jeg så veldig unik da, jeg eier ett firma med tre avdelinger og har 42 ansatte, men er like fullt dekket med flenfoldige tusen i blekk. Så jeg kan vel igrunn si at jeg er uenig med generaliseringen din. Anonymkode: c1512...f77 11
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #6 Skrevet 12. mai 2018 Jeg er småbarnsmor og sykepleier. Jeg har tstovering. Men jeg tok tatovering for å fremme noe som betyr mye for meg, ikke for tatoveringens skyld. Anonymkode: ee560...9b8 4
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 12. mai 2018 #7 Skrevet 12. mai 2018 Er det galt å ha noen små tatoveringer?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #8 Skrevet 13. mai 2018 Jeg brukt 214.000,- på tatoveringer og piercinger. Utdannet dataingeniør, og eiendomsmegler. Hva faen er problemet ditt Ts.? Jeg har masse blekk, er en kvinne, har utdanning jobb, aldri vært eller gjort noe kriminelt. Har årsinntekt på 1.mill. Anonymkode: 05187...ebb 9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #9 Skrevet 13. mai 2018 Det var kanskje slik for mange år siden, at tatovert = kriminell. Og selv om det fortsatt er en sammenheng, er det så mange som har tatoveringer i dag at man må faktisk prøve å være litt mer nyansert. Jeg har ikke tatoveringer selv, men kjenner mange oppegående og veltilpassede mennesker med tatoveringer. Anonymkode: a0831...2ea 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #10 Skrevet 13. mai 2018 Jeg har mange tatoveringer og er medlem i Mensa... Hva gjør det meg til? Verdens dummeste mensamedlem? Anonymkode: bc47b...0b3 14
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #11 Skrevet 13. mai 2018 På 9.5.2018 den 16.15, Sphynx skrev: Hahaha! Må bare le litt av holdningene dine. Du får begynne å tenke på at tattoveringer koster ganske mange penger -og at folk med tattiser iallefall ikke har dårlig råd. For du tenker vel også at folk med penger = bra/kloke mennesker? Dette stemmer nødvendigvis ikke. Det er mange lærlinger som gjør det billig, det er mange under opplæring som gjør det gratis som trenger å "øve", og det er mange private som gjør det på venner osv.. den minst rutinerte kompisen min, som hverken har utdannelse, jobb eller fuølført vgs, har over 20 tatoveringee, med idiotiske motiv. Dette er fordi han har blitt øvet på. Men jeg liker tatoveringer. Har også høyt utdannede venner med tatoveringer. Men her er det fine og mer betydningsfulle tatoveringer. Anonymkode: 6e4c4...129
herzeleid Skrevet 13. mai 2018 #12 Skrevet 13. mai 2018 Synes tatoveringstrenden er særlig fascinerende da den i motsetning til andre trender er mer eller mindre permanent. Magetoppen, slengbuksene og platåskoene kan du ta av deg når de går av moten, en klein tatovering er hakket verre. Ellers tror jeg nok trådstarter har rett i at folk med dårlig vurderingsevne, og gjerne de litt "korte", oftere er tatoverte enn andre. For min del har det også vært interessant å se hvilke miljøer tatoveringer er mest utbredt. Som student og senere i arbeidslivet opplever jeg at nesten ingen av mine medstudenter eller kolleger var/er tatoverte. Da jeg derimot jobbet deltid ved siden av studiene var veldig mange av de på jobben som ikke hadde ambisjoner om noe mer tatoverte, mens alle som jobbet for å finansiere studietiden var utatoverte. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #13 Skrevet 13. mai 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mange tatoveringer og er medlem i Mensa... Hva gjør det meg til? Verdens dummeste mensamedlem? Anonymkode: bc47b...0b3 Vi er to om den. Mensa og har tre tattoveringer, hvor den ene dekker hele den ene leggen nesten. Anonymkode: bc72f...523 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #14 Skrevet 13. mai 2018 For meg er tatoveringer en typisk saueflokkmetalitet. Det er ingenting edgy, dypt, annerledes eller unikt med det. Jeg er utatovert, og er stolt over å ha ren pen hud over hele meg. I dag er man mer spesiell uten tatoveringer enn med. Synes menn uten tatoveringer er mye flottere enn de med... Anonymkode: 527be...e1a 3
Lord Friendzone Skrevet 13. mai 2018 #15 Skrevet 13. mai 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mange tatoveringer og er medlem i Mensa... Hva gjør det meg til? Verdens dummeste mensamedlem? Anonymkode: bc47b...0b3 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er to om den. Mensa og har tre tattoveringer, hvor den ene dekker hele den ene leggen nesten. Anonymkode: bc72f...523 Det ante meg! Lederen for svenske Mensa er visst ikke imponert over nivået!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #16 Skrevet 13. mai 2018 Syntes tatoveringer på kroppen, gjerne hele kroppen , er veldig fint og attraktivt jeg da. Bare fordi man driver med en sport eller har en livsstil du ikke liker så betyr det jo ikke at man ikke er intelligent. Faktisk må både storkriminelle og MMA utøvere være skarpe og smarte, og mange har jo akademiske utdannelser bak seg også. Anonymkode: 6ea3b...917 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #17 Skrevet 13. mai 2018 2 minutter siden, Lord Friendzone skrev: Det ante meg! Lederen for svenske Mensa er visst ikke imponert over nivået! I fjor, I Sverige, og det gjør at vi plutselig er dumme alle mann? Jeg er nå forsåvidt avholds også da. Anonymkode: bc47b...0b3
Lord Friendzone Skrevet 13. mai 2018 #18 Skrevet 13. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: I fjor, I Sverige, og det gjør at vi plutselig er dumme alle mann? Jeg er nå forsåvidt avholds også da. Anonymkode: bc47b...0b3 Godt å høre! Svenskene er vel uansett litt dummere enn oss... Jeg regner med at du ser ironien 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #19 Skrevet 13. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er tatoveringer en typisk saueflokkmetalitet. Det er ingenting edgy, dypt, annerledes eller unikt med det. Jeg er utatovert, og er stolt over å ha ren pen hud over hele meg. I dag er man mer spesiell uten tatoveringer enn med. Synes menn uten tatoveringer er mye flottere enn de med... Anonymkode: 527be...e1a Så edgy, dyp, annerledes og unik du er Anonymkode: cd6fc...884 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå