anita160 Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Hver gang jeg barberer beinene så ender jeg opp med å få nupper som er mørkere enn hudtonen min som gjør at de vises skikkelig mye. De klør ikke eller noe. Jeg kan ikke skjenne dem når jeg stryker beinene mine, men de er der. Det ser ufattelig stygt og jeg lurer på hva det kan være og hvordan i all verden jeg kan bli kvitt det Jeg har prøvd body scrubb før og etter jeg har barbert, men de er der fortsatt
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 Visst det ikke er noe du kan kjenne og de ikke er røde, men mørke flekker i huden. Da er det hårsekkene/hårene under huden du ser. Og det vil kun gå vekk ved å vokse. Husk å bruke rens etter du har fjernet hår. Anonymkode: d34c9...2f8
Missfitness Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 (endret) Det er vel sikkert mer som mørke "prikker" enn nupper, hvis du ikke kan kjenne de? Typisk hvis du har mørk hårvekst og gjerne litt tykke hår. Vanskelig å unngå ved barbering, men som nevnt over vil voksing eleminere problemet. Laser er også en mulighet! Endret 9. mai 2018 av Missfitness
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå