AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Vi har ryddet i huset og sitter med 10 sorte søppelsekker fulle av brukte klær, gardiner, duker, sengetøy og slikt. Det er veldig mye så jeg vil nødig måtte pakke alt i små plastposer (og så mange poser har vi ikke engang), men jeg vet ikke om man får dyttet en full søppelsekk inn i Fretexboksene. Noen som vet? Anonymkode: 98bd7...7b7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 Jeg tror ikke de er store nok men har ikke prøvd. Man kan jo også ringe frelsesarmeen eller UFF og høre om man kan levere dem på annen måte. Anonymkode: 62e53...a9c
Passive Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Du får store sekker nedi, men du får nok ikke alle ti i samme containeren. 1
Nuwanda2 Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 er sekkene 80 prosent fylt opp, får du de fint ned i åpningen, men som andre her sier. Du får nok ikke alle i samme container. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 takk for svar alle sammen. Da tror jeg at jeg ringer og hører siden det er så mye. Anonymkode: 98bd7...7b7
Ofilia Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 Jeg fikk ned en søppelsekk men den var ikke helt full.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #7 Skrevet 9. mai 2018 Det er nok lurt å høre med dem hvor det er best å levere sekkene, som andre sier er ikke boksene så store. Husk at du også at fretex også tar i mot andre ting man får til overs etter rydding, som vaser, lysestaker, bøker og møbler. Anonymkode: 1edf2...153
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå