Gå til innhold

matcher IKKE i senga

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har liksom prøvd si fra, at han er for hardhendt. Han lugger meg såpass hardt i håret at jeg ikke greier røre meg. Har sagt fra at jeg liker litt lugging, men ikke SÅ hardt! Han kjører tunga bak i halsen min og spytt bare renner inn i kjeften min. Vil ha analsex og kjøre den inn når jeg ikke er kåt nok. Slike ting er kanskje bedre si fra om utenom sexen eller?! 

Anonymkode: 21e3e...c6f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff.

Ja du må prate med han..

Anonymkode: 0086a...dd6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, slike ting er det nok bedre å si ifra om utenom sexen.

Og så bør du kanskje si at du ikke liker lugging, for han klarer ikke merke forskjellen på litt og mye tydeligvis. Det går vel litt fort i svingene når han er kåt og merker ikke at han tar i for hardt.

Ellers syns jeg han høres ganske ufølsom ut og jeg tror jeg glatt hadde unngått å ha sex med denne mannen. 

Så - hvis du har prøvd å si i fra før uten at det funket så må du si ifra i klartekst denne gangen. Ikke bare hinte eller prøve, men å få fram budskapet ditt. 

Anonymkode: 4ad93...a7e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja, sikkert lurt å snakke om det utenom sexen. Hørtes ikke noe særlig ut. Om han ikke hører på deg, er dere kanskje bare en dårlig match?

Jeg har selv nettopp fått ny partner og han er ikke slik i det hele tatt. Han er veldig varsom og spør om det er greit/godt før han turer på. Kjenner jeg er så glad for at han er slik nå :P 

Anonymkode: 0d03e...010

AnonymBruker
Skrevet

Avtal med han om et stopp ord. Blir det for hardt og brutalt må han stoppe med en gang når du sier ordet.

Anonymkode: 35d7a...b8f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Avtal med han om et stopp ord. Blir det for hardt og brutalt må han stoppe med en gang når du sier ordet.

Anonymkode: 35d7a...b8f

Lurt, takk for tips 

AnonymBruker
Skrevet

En av kompisene mine ble dumpet av damen fordi de ikke passet sexuelt, han var alt for tilbakeholden og forsiktig, turte ikke lugge uten å bli spurt om det, måtte spørre om han fikk lov til ditt og datt før han turte å gjøre det osv. Etter han ble dumpet prøvde han noen ganger å være mer hardhendt i sengen, men det gikk vel enda dårligere for han. Sikker på at det ikke er kompisen min du har møtt? :fnise:

Anonymkode: aced6...8aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En av kompisene mine ble dumpet av damen fordi de ikke passet sexuelt, han var alt for tilbakeholden og forsiktig, turte ikke lugge uten å bli spurt om det, måtte spørre om han fikk lov til ditt og datt før han turte å gjøre det osv. Etter han ble dumpet prøvde han noen ganger å være mer hardhendt i sengen, men det gikk vel enda dårligere for han. Sikker på at det ikke er kompisen min du har møtt? :fnise:

Anonymkode: aced6...8aa

kanskje? Liker dog ikke å få vondt i hodebunnen etter sex. Rimelig kjipt. Han lugger håret fremme, på siden liksom... 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har liksom prøvd si fra, at han er for hardhendt. Han lugger meg såpass hardt i håret at jeg ikke greier røre meg. Har sagt fra at jeg liker litt lugging, men ikke SÅ hardt! Han kjører tunga bak i halsen min og spytt bare renner inn i kjeften min. Vil ha analsex og kjøre den inn når jeg ikke er kåt nok. Slike ting er kanskje bedre si fra om utenom sexen eller?! 

Av egen erfaring så tror jeg dessverre ikke at det vil bli noe bedre, been there done that 🙁 Her ble det brudd etter 3 år, han hørte aldri etter, hvis jeg tok det opp utenom så ble det raskt glemt. Det er nok vanskelig hvis det er slik sex han tenner på og han drives i den retningen...noen passer bare ikke sammen seksuelt 😕 Kjæresten min (nå eks) var super på alle mulige andre måter, derfor prøvde jeg jo, men sexen var den dårligste jeg har hatt i hele mitt liv, jeg som egentlig elsker sex begynte etterhvert å unngå både han og sexen. Siden jeg liker bedre litt roligere sex som ikke gjør vondt og er skremmende. Og det er jo tragisk hvis det utvikler seg sånn, både for deg og han. Jeg kunne bare ikke leve med det lenger, det er utrolig hvor mye sånt egentlig har å si. Du får nok bare prøve å snakke med han om det, og hvis det ikke blir bedre så bør du kanskje revurdere det hele.. Ikke gjør noe du ikke liker og som gjør vondt i hvertfall, du må ta hensyn til deg selv også. 

Anonymkode: a143a...36f

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av egen erfaring så tror jeg dessverre ikke at det vil bli noe bedre, been there done that 🙁 Her ble det brudd etter 3 år, han hørte aldri etter, hvis jeg tok det opp utenom så ble det raskt glemt. Det er nok vanskelig hvis det er slik sex han tenner på og han drives i den retningen...noen passer bare ikke sammen seksuelt 😕 Kjæresten min (nå eks) var super på alle mulige andre måter, derfor prøvde jeg jo, men sexen var den dårligste jeg har hatt i hele mitt liv, jeg som egentlig elsker sex begynte etterhvert å unngå både han og sexen. Siden jeg liker bedre litt roligere sex som ikke gjør vondt og er skremmende. Og det er jo tragisk hvis det utvikler seg sånn, både for deg og han. Jeg kunne bare ikke leve med det lenger, det er utrolig hvor mye sånt egentlig har å si. Du får nok bare prøve å snakke med han om det, og hvis det ikke blir bedre så bør du kanskje revurdere det hele.. Ikke gjør noe du ikke liker og som gjør vondt i hvertfall, du må ta hensyn til deg selv også. 

Ikke sammen, heldigvis kanskje... 

Skrevet

om ikke sexen fungerer overhodet, så er ikke noen form for forhold, hverken som ff eller kjæreste aktuelt for meg... LITT kan man tilpasse hverandre, men i dette tilfellet høres det ut som skivebom.
Og da er det bortkastet tid, slik jeg ser det

• Liker 3
Skrevet

Kjæresten din høres jo ut som en douchebag. Hvis en mann skal være såpass hardhendt i senga så må han være rimelig trygg på at dama tenner på det, og at det er enighet om hvor grensene går. 

Si til han at du tente på tanken på å bli lugget, men at det i praksis bare var vondt og plagsomt og at han kan få holde fast i håret forsiktig (men ikke dra)... og om han ikke klarer det så får håret være off limits. Forklar han at sex skal også være godt for deg, å bli skampult i rompa når man ikke er klar for det e jo kjempevondt og det er utrolig råttent gjort av han å kjøre på på den måten. Spør han om han har lyst til å kjenne hvordan det føles ut, og om han tenner like mye på tanken på å knulle noen hardt i analen når han vet hvordan det kjennes ut. 

Si at dersom han ikke tar seg sammen så har du ikke mer sex med han, enkelt og greit. Du skal få like mye nytelse utav sexlivet deres som han. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

" Noen passer bare ikke sammen seksuelt "    DER.... sa du noe j.... vesentlig.  Og noen mathcer så inni granskauen sammen seksuelt.    Problemet for meg er å finne dette i samme person. Kommunikasjon sier dere da. Vel,det er bare ikke så enkelt. Om jeg sier gjør sånn og sånn, og ikke sånn så hjelper det ikke. Kjemien er  der bare ikke uansett.

Nå holder jeg på med ei som er (mye?) eldre enn meg. Vi har en helt utrolig seksuell kjemi. Problemet er at det ikke er så greit å ha et forhold ellers, uten at jeg orker å utdype det.                                                                                                                                               Hun som jeg er glad i, er mer som en søster. Klarer ikke å tenne skikkelig på henne seksuelt.

Et jævla dilemma for meg dette.

Anonymkode: 8a109...834

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ta det opp rundt kjøkkenbordet. Da blir det hørt og reflektert over uten at han føler seg like støtt og begrenset av det som når man sier fra i sengen midt under akten.

Anonymkode: 51c4a...8d3

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

" Noen passer bare ikke sammen seksuelt "    DER.... sa du noe j.... vesentlig.  Og noen mathcer så inni granskauen sammen seksuelt.    Problemet for meg er å finne dette i samme person. Kommunikasjon sier dere da. Vel,det er bare ikke så enkelt. Om jeg sier gjør sånn og sånn, og ikke sånn så hjelper det ikke. Kjemien er  der bare ikke uansett.

Nå holder jeg på med ei som er (mye?) eldre enn meg. Vi har en helt utrolig seksuell kjemi. Problemet er at det ikke er så greit å ha et forhold ellers, uten at jeg orker å utdype det.                                                                                                                                               Hun som jeg er glad i, er mer som en søster. Klarer ikke å tenne skikkelig på henne seksuelt.

Et jævla dilemma for meg dette.

Men er du sammen med hun som du ser på som en søster? Og er det pga alder du ikke kan være med hun andre? Hva vil mye eldre si da? 

Anonymkode: 4a2df...b82

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er du sammen med hun som du ser på som en søster? Og er det pga alder du ikke kan være med hun andre? Hva vil mye eldre si da? 

Anonymkode: 4a2df...b82

Ja, dessverre så er jeg sammen med henne (feigt, jeg vet).

Hun andre er 18 år eldre, og ex-kona til en slektning av meg. Jeg har skrevet litt mer detaljert om dette i en annen tråd, og fikk så mye tyn og dritt at jeg ønsker ikke å utdype mer. Men vi har diskutert muligheten å flytte utenlands når barna mine er større. Hun har allerede barnebarn som vokser, så det er ikke helt enkelt dette.

• Liker 1
Skrevet

Analsex uten at du er klar og kåt? 

Les det du skriver. Hva hadde du sagt hvis det var en venninne av deg som fortalte deg dette. Hva hadde du sagt til henne? 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff! Fikk helt vondt av deg. :( Altså, lugging og tunge i halsen er ille nok, men analsex uten at man er klar er jo et smertehelvete! Hva i all verden gjør du da? Bare biter skriket og tårene i deg? Jeg klarer ikke engang å forestille meg å måtte ha analsex uten MYE oppvarming og varsom fremgang. Jeg har opplevd en som var litt brå. Det skjedde bare en gang, for å si det slik, for jeg vrælte som stukket med kniv (Noe som sikkert hadde vært mindre smertefullt!), og han fikk aldri komme i nærheten av rumpen min igjen. 

Det du beskriver kaller jeg ikke å matche i sengen, det kalles en elendig elsker! Så enten må du ta deg bryet med å lære ham opp (ikke sikkert det går), eller så må du være så grei med deg selv at du avslutter dette. Dette er ikke dårlig match, det er helt forferdelig sex, på kanten til vold og overgrep. 

Anonymkode: 3269b...313

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lett å være mann i senga. For det første skal man fremstå som at man er egoistisk og kun bruker dama til egen forlystelse, det skal bare være 'tilfeldig' at man gjør ting som dama liker. For å treffe riktig med 'tilfeldighetene' må man gjøre ting som dama liker og da må man gjette seg frem til hva enn det er og gjøre det med hundre prosent selvsikkerhet selv om hun kanskje ikke liker det. Å spørre seg frem ødelegger hele skuespillet og dreper magien så det kan man heller ikke gjøre. Når man i tilegg er borti damer som faker for å være hyggelig går det fra vanskelig til umulig å få til bra sex.

Anonymkode: 41f1f...192

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, Occulta skrev:

Kjæresten din høres jo ut som en douchebag. Hvis en mann skal være såpass hardhendt i senga så må han være rimelig trygg på at dama tenner på det, og at det er enighet om hvor grensene går. 

Si til han at du tente på tanken på å bli lugget, men at det i praksis bare var vondt og plagsomt og at han kan få holde fast i håret forsiktig (men ikke dra)... og om han ikke klarer det så får håret være off limits. Forklar han at sex skal også være godt for deg, å bli skampult i rompa når man ikke er klar for det e jo kjempevondt og det er utrolig råttent gjort av han å kjøre på på den måten. Spør han om han har lyst til å kjenne hvordan det føles ut, og om han tenner like mye på tanken på å knulle noen hardt i analen når han vet hvordan det kjennes ut. 

Si at dersom han ikke tar seg sammen så har du ikke mer sex med han, enkelt og greit. Du skal få like mye nytelse utav sexlivet deres som han. 

Dette!

Slik er det. Enkelt og greit. Kan ikke skjønne at det er noe å diskutere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...