Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bruker dere krem? Da tenker jeg på de som selges i automat. Synes de alltid har en spesiell lukt!

Endret av VinterRose
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker denne innimellom, både i solarium og ellers når jeg soler meg. Jeg føler at jeg merker stor forskjell, men du har rett i at det lukter rart, så jeg må alltid dusje før jeg skal noe annet. 

Produktet heler Affection 20X Black Bronzer

Skrevet

@Muscae

Det er nettopp lukten som gjør at jeg normalt kun bruker vanlig hudkrem. Skjønner ikke hvorfor solariumskremene må ha en slik fake lukt! Nå bruker jeg faktisk mest Dr Greve m/shea som jeg synes er god, men det er jo ingen bronzer. 

Skrevet
3 timer siden, VinterRose skrev:

@Muscae

Det er nettopp lukten som gjør at jeg normalt kun bruker vanlig hudkrem. Skjønner ikke hvorfor solariumskremene må ha en slik fake lukt! Nå bruker jeg faktisk mest Dr Greve m/shea som jeg synes er god, men det er jo ingen bronzer. 

Om du kun skal ha feks 30 min i solarium og så rett hjem og dusje synes jeg ikke det gjør så mye med lukten. Blir jo fortere brun og får en mørkere farge enn uten bronzer. Og da sparer du deg noen minutter i solarium på sikt også. Men ville ikke tatt den på om du skal noe etter solariumstimen, siden lukten bare blir verre :P

Du kan jo teste sololje. Der er det mange med god lukt. Jeg får alltid sommerfølelse av sololje med lukt av kokosnøtt, men man får mange andre lukter og, og da kan du jo tørke av det overflødige etter du har tatt sol, og ellers trekker det jo inn i huden og huden får fukt. 

Skrevet (endret)

@Muscae

"Tør ikke" bruke sololje før solarium akkurat da, høres litt skummelt ut.

Endret av VinterRose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...