AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Hei. Jeg er for tiden hjemme i permisjon med sønnen min på 5 mnd. Familien min bor på Vestlandet, mens vi bor i Oslo. Jeg har også et barn på snart tre år som går i barnehage. Forrige permisjon reiste jeg hjem og besøkte familien min flere ganger, men nå syns jeg det er litt vanskelig. Det er langt å reise alene med begge to, men samtidig føler jeg at det blir feil å reise alene med bare babyen. Hva tenker dere, og hva hadde dere gjort? Anonymkode: d5d61...bd4
Skadeskutt Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 Jeg reiste til min søster da yngste var 6 mnd. Eldste som er 3 år og 4 mnd eldre ble igjen hjemme og fikk masse super pappatid helt uten lillebror. Det ble fine dager både for oss og dem. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Forstår ikke de som syns det blir så mye å reise med flere barn. Det går jo helt fint.. Men uansett hva du velger så blir det vel kjekt for han i bhg oh med pappaen eller med deg. Det må du nesten finne ut av selv. Høres ut som du vil ha litt fri fra den som går i bhg?Så det ikke blir så mye styr for deg å ha han med og? Isåfall har du svaret. Jeg tar begge med overalt. Ikke noe problem. Men samtidig kan det være godt med alenetid og.Men no er jo minstr bate 5mnd da. Anonymkode: 137f6...258
Gjest GoldenLioness Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke de som syns det blir så mye å reise med flere barn. Det går jo helt fint.. Men uansett hva du velger så blir det vel kjekt for han i bhg oh med pappaen eller med deg. Det må du nesten finne ut av selv. Høres ut som du vil ha litt fri fra den som går i bhg?Så det ikke blir så mye styr for deg å ha han med og? Isåfall har du svaret. Jeg tar begge med overalt. Ikke noe problem. Men samtidig kan det være godt med alenetid og.Men no er jo minstr bate 5mnd da. Anonymkode: 137f6...258 Nå er det vel snakk om at hun er i perm med mini og at søsken har en hverdag i barnehagen. Ser ikke noe problem med at mor reiser og besøker familien mens eldste får masse pappatid. Er nok litt deilig for eldste å få all oppmerksomhet for en kort stund uten en baby tilstede. Hva sier far TS?
Gjest making.a.mess Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 Barn går i bhg året igjennom så det går ikke akkurat glipp av noe ved å ta noen dager fri. Jeg skjønner at samvittigheten gnager, men tror du vil få en mye hyggeligere og mindre slitsom tur med kun babyen. Det må være deilig å kun kose seg med babyen og å ha litt voksentid med familien din. Det er sikkert andre ting dere drar på der bhg barnet er mest i fokus. Det vil sikkert kose seg med pappatid.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 Ts her. Det stemmer at jeg er i permisjon og synes det er litt dumt å ta eldste ut av barnehagen. I tillegg er hun på snart tre veldig utfordrende for tiden, og jeg bekymrer meg derfor litt for å reise alene med to små. Det e nok samvittigheten som gnager mest, og alle sier "du kan jo ikke reise ifra eldstemann". Far synes godt jeg kan reise alene med baby en tur. Anonymkode: d5d61...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå