AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Enkelte lar avstand hindre og sier de vil finne noen i nærområdet. Men er ikke sjansen mye mindre da for at de aldri forelsker seg? Jeg hadde ikke latt avstand være hinder? Anonymkode: e064c...464
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 Et visst sted... pleier gjerne å være en pen måte og omtale «helvete» på, og det er vel ingen som virkelig vil ha en kjæreste derfra. Anonymkode: 3c5b8...05e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et visst sted... pleier gjerne å være en pen måte og omtale «helvete» på, og det er vel ingen som virkelig vil ha en kjæreste derfra. Anonymkode: 3c5b8...05e Eller de sier at de ikke kan innlede noe forhold siden det er for langt unna. Hvorfor er det et hinder? Noen lar lang avstand i Norge være hinder mens andre lar utlandet være hinder. Noen satser likevel. Anonymkode: e064c...464
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 Det går ikke an å bestemme hvem man blir forelsket i. Avstand er ikke noe hinder for meg heller, men det går ikke an å bare bestemme seg at "der skal jeg finne noen å bli forelsket i". Anonymkode: 4c8c1...7d5
SoWhat? Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 Det er jo flere ting som spiller inn : jobb, om en har barn som skal være hos den andre forelderen, hvor viktig sosialisering med venner og familie er. Det er ikke alt en vil kaste over bord for en eventuell kjæreste. Da er det jo greit at vedkommende ikke bor for langt unna. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 Ydmyke krav: Mann i bestemt aldersgruppe, innenfor mitt geografiske område, høyere utdannelse, attraktiv personlighet, attraktivt utseende, enda ikke snappet opp av en annen dame, ingen barn fra tidligere forhold. Enda en del menn igjen, sant? Nå mangler bare hans kriterier, at han er interessert i forhold, at han finner meg attraktiv, og at våre veier tilfeldigvis krysses slik at vi får muligheten til å bli kjent.Høres ut som veien til forever alone. Anonymkode: 498ac...945 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #7 Skrevet 9. mai 2018 Jeg har barn, og er derfor ikke flyttbar, før de er voksne. Og da er det mest praktisk og lete i området jeg bor. Men bor 30 min unna Oslo, så har jo greit utvalg her jeg bor. Men man velger ikke hvem man faller for, hadde en sommer romanse i fjor, med en franskmann som ferierer her jeg bor. Og det var en kort lidenskapelig romanse, og vi holdt kontakten i flere måneder etterpå. Men han hadde og barn, så tilslutt valgte jeg å kutte ut. For det hadde aldri gått. Anonymkode: a299e...3b8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #8 Skrevet 9. mai 2018 Såfremt du ikke er 14, så forelsker du deg ikke ved første øyekast. Eller du anerkjenner forskjellen på det å bli betatt og det å være forelsket. Man må tilbringe tid med noen for å falle for dem. Og man velger da å gå på dates med en som er lokal fremfor en som er tilreisende. Dvs. man velger bevisst hvem man gir MULIGHETEN. Anonymkode: 0d836...0b2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #9 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Såfremt du ikke er 14, så forelsker du deg ikke ved første øyekast. Eller du anerkjenner forskjellen på det å bli betatt og det å være forelsket. Man må tilbringe tid med noen for å falle for dem. Og man velger da å gå på dates med en som er lokal fremfor en som er tilreisende. Dvs. man velger bevisst hvem man gir MULIGHETEN. Anonymkode: 0d836...0b2 Ja men man får dessverre ikke alltid følelser for de man vil gi muligheten. Anonymkode: e064c...464
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #10 Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja men man får dessverre ikke alltid følelser for de man vil gi muligheten. Anonymkode: e064c...464 Nei selvfølgelig ikke, det er jo derfor det ikke akkurat er lett å treffe den rette. Anonymkode: 0d836...0b2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #11 Skrevet 9. mai 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei selvfølgelig ikke, det er jo derfor det ikke akkurat er lett å treffe den rette. Anonymkode: 0d836...0b2 Men det er så mange som er sammen... Og så lurer jeg på hvorfor enkelte er single. Når det ikke direkte er uattraktive. Eller faktisk er attraktive. Anonymkode: e064c...464
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #12 Skrevet 10. mai 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er så mange som er sammen... Og så lurer jeg på hvorfor enkelte er single. Når det ikke direkte er uattraktive. Eller faktisk er attraktive. Anonymkode: e064c...464 Folk har ulikt behov for å være i forhold og ulik standard til en potensiell partner. Anonymkode: 0d836...0b2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #13 Skrevet 10. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk har ulikt behov for å være i forhold og ulik standard til en potensiell partner. Anonymkode: 0d836...0b2 Jeg er av dem som trenger forelskelse. Jeg synes bare de er vanskelig å finne. Lurer noen ganger på om jeg skulle gitt sjansen til en som var interessert. Jeg var interessert også, men stereotypier var det jeg valgte å høre på... Så nå føler jeg det er frekt og ta kontakt igjen. Jeg har alltid følt ting "i luften" og følte at han følte det samme i fjor. Det kom stråler ut av hjertet mitt nesten da jeg stod i mot. Men nå føler jeg at det ikke er noe der, fra hans side. Det er på en måte kaldt i energiene. Anonymkode: e064c...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå