An0nymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Del Skrevet 8. mai 2018 jeg ser denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. mai 2018 #2 Del Skrevet 9. mai 2018 Nei, gjesping er jo smittsomt. Hva med denne da? Noen som må gjespe nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. mai 2018 #3 Del Skrevet 9. mai 2018 (endret) Eller denne. (gjesper ikke, forresten ) Endret 9. mai 2018 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 9. mai 2018 #4 Del Skrevet 9. mai 2018 Jepp! Gjesper også når noen sier ordene «gjesp», «trøtt» og «søvn». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. mai 2018 #5 Del Skrevet 9. mai 2018 Jeg har mange ganger fått kattene til å gjespe på kommando hvis jeg ser på dem og gjesper selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 9. mai 2018 2 timer siden, Perelandra skrev: Nei, gjesping er jo smittsomt. Hva med denne da? Noen som må gjespe nå? Ja, denne kattegjespen fikk meg til å gjespe 2 timer siden, Catalina Culès skrev: Eller denne. (gjesper ikke, forresten ) Jeg gjespet av denne også 2 timer siden, Nappetass1 skrev: Jepp! Gjesper også når noen sier ordene «gjesp», «trøtt» og «søvn». Takk for svar 2 timer siden, Perelandra skrev: Jeg har mange ganger fått kattene til å gjespe på kommando hvis jeg ser på dem og gjesper selv. Så morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 11. mai 2018 #7 Del Skrevet 11. mai 2018 Hehe, prøvde til og med å fake et gjesp men fikk ikke til det en gang jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pultost Skrevet 19. mai 2018 #8 Del Skrevet 19. mai 2018 Klarte å la være, men det var ikke lett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå