Gå til innhold

Tampongpreferanser!

Gjest manic

Hvilken tampong er best?  

1 stemme

1. 1. Hvilken tampong er best?

• O.B
      21
    • Tampax
      12
    • First Price
      3
    • Always
      5
    • Annet merke
      2

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Jeg bruker ellen tamponger. Tamponger med melkesyrebakterier som er bra for underlivet og som bl.a motvirker sopp. Les mer på;

www.ellen.se

De var grisedyre! Får du bare kjøpt de på nett? Er det noen butikker som selger dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

De var grisedyre! Får du bare kjøpt de på nett? Er det noen butikker som selger dem?

De er kanskje litt dyre ja. Men velvære kommer før prisen, synes jeg. En pakke med 8 stk (som for øvrig rekker en stund) koster 35 kr. Tror kanskje man får kjøpt den i dagligvarebutikker i Sverige, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De er kanskje litt dyre ja. Men velvære kommer før prisen, synes jeg. En pakke med 8 stk (som for øvrig rekker en stund) koster 35 kr. Tror kanskje man får kjøpt den i dagligvarebutikker i Sverige, men er ikke sikker.

Hvor kjøper du dem? rfsu.se frakter ikke til norge, og rfsu.no har de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tampax uten tvil.

Synes det er noe "klin" å bruke tamponger uten innføringshylse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker best always men bruker ob...de har ikke always på butikken jeg handler til daglig, og av en eller annen grunn er jeg ikke i stand til å planlegge innkjøp til kommende mens, enda jeg er regelmessig som en klokke... Alltid panikk første dag og leting i vesker og bukse/jakkelommer etter en gjenglemt tampong fra forrige gang, så forte seg til butikken å kjøpe det de har...

Gubben kjøpte firstprice til meg en gang, men de var elendige. Loet forferdelig og var "oppbrukt" på et blunk...

men hadde tampax lignet mer på always hadde jeg tatt tampax... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...