Gå til innhold

Tampongpreferanser!

Hvilken tampong er best?  

1 stemme

1. 1. Hvilken tampong er best?

• O.B
      21
    • Tampax
      12
    • First Price
      3
    • Always
      5
    • Annet merke
      2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klokka er snart seks og jeg kjeder meg....

Så derfor lager jeg denne vanvittig gøyale spørreundersøkelsen!!

Hvilken tampong er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

O.B. var best før de begynnte med disse buede kanalene sine. Nå vet jeg ikke, har kuttet ut mensen og bruker derfor ingen av delene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker en kombinajon av det meste jeg. Firstprice dersom jeg trenger normaltsørrelse den dagen jeg handler på kiwi, always dersom jeg trenger nomalsltørrelse eller de store en dag jeg er på en butikk der de selger noen av dem, eller om jeg er så usedvanlig heldig å være en plass der de har de små gule mini, dem har jeg bare fått tak i et par ganger. Ellers OB, for dem har de alle steder, og de er somregel også tilgjengelig i mini.

Min p-pillemens trenger mest mini. Vel, jeg har kjøpt disse nye fra OB i det siste, i en hvit ekse, de liker jeg ganske godt. Men, neste mens blir min siste p-pillemens. (Jeg skal ikke forsøke å bli gravid, men har bestilt ladycomp) Fra det jeg husker fra før pille-tiden blir det nok langt mindre behov for de gule, og langt mer bruk for de rosa da ja...

Skrevet

Du har glemt Always, de er min helt klare favoritt uansett størrelse.

Skrevet
Du har glemt Always' date= de er min helt klare favoritt uansett størrelse.

:enig_animasjon: Da er vi to!

Gjest Anonymous
Skrevet

Min også (jeg er gjesten som bruker det meste) Men jeg bruker det jeg får tak i, og på de butikkene jeg handler har de ofte ikke always, og i alle fall ikke i mini-størrelsen. Den har jeg bare sett på en butikk (ikke i den byen jeg bor engang) og, på apoteket. Jeg orker bare ikke gå på apoteket for å handle tamponger, men tar med derfra om jeg husker det, når jeg er innom, men det er jo ikke akkurat hver måend...

Skrevet

Jeg har alltid syntes at tampax med innføringshylse er genial! Enkelt og veldig lite gris :)

Synes det er litt knotete med vanlige tamponger.

Skrevet

Foretrekker OB og FirstPrice, men de "buede kanalene" kunne de spart seg for,...

Skrevet
Jeg har alltid syntes at tampax med innføringshylse er genial! Enkelt og veldig lite gris :)

Synes det er litt knotete med vanlige tamponger.

Samme her. "Vanlige" tamponger uten innføringshylse er ikke noe for meg.

Skrevet

Har aldri prøvd noko anna enn OB, så: OB er best! :wink:

Skrevet

brukte ob lenge, helt til mamma en gang kjøpte tampax, og jeg ble "hekta"(dette høres virkelig ut som en skikkelig dårlig reklame :) ). men jeg synes tampax er mye greiere å sette inn, og som en annen her nevnte: mindre gris... :ler:

Gjest Dolphina
Skrevet

Rosa og gul OB og blå Always eller First Price!

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg holder meg til tyske tamponger! Jeg kjøper en 80-pack med tamponger på Lidl til 29.50 og de er knallbra! Ikke loer de og de lekker ikke i det heletatt! Jeg har alltid brukt rosa OB men de jeg bruker nå er blå (normal) og likevel så lekker de ikke i det hele tatt. Det gjorde ofte Ob'ene...

Har prøvd Always og First Price, men ingenting kan måle seg med de jeg kjøper på Lidl. Lurer på om de heter Siempre eller noe...

Pam

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker ellen tamponger. Tamponger med melkesyrebakterier som er bra for underlivet og som bl.a motvirker sopp. Les mer på;

www.ellen.se

Skrevet

Tampax. Blir ikke noe gris og er lette å sette inn.

Gjest Virvel
Skrevet

O.B. her i gården. Og jeg er visst en av de få som liker de nye bedre enn de gamle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...