Gå til innhold

Hva er det med kvinnelige politibetjenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt stoppet av dem i trafikken for promillekontroll. De er uten unntak bryske og uvennlige, og jeg har ikke kjørt med promille noen gang. 

Jeg bor i et strøk hvor politiet er relativt ofte, og de banker på dørene om det har vært noen episoder. De mannlige betjenter banker pent på og opplyser at de er politi. De kvinnelige hamrer løs, og en får jo hjertet i halsen fordi en ikke aner hvem som hamrer på! Og en kikker jo selvsagt ikke opp når de ikke en gang opplyser at de er politi! 

Så ser jeg på ulike politiserier på TV, og de kvinnelige betjenter er ganske ufordragelige. Er det flere som har notert deg dette? Hva kommer det av?

Samtlige mannlige betjenter er hyggelige. De beklager at de forstyrrer, og de er alltid høflige. Hvorfor er de kvinnelige så udregelige? 

Anonymkode: f1014...312

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har bare møtt hyggelige kvinnelige, jeg.

Anonymkode: 79486...019

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har bare møtt hyggelige kvinnelige, jeg.

Anonymkode: 79486...019

I motsetning til meg da, men da er du heldig. 

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du er kvinne, mot menn oppfører de seg nok annerledes.  Mangler kanskje kuk ?

Anonymkode: fc3a6...6e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du er kvinne, mot menn oppfører de seg nok annerledes.  Mangler kanskje kuk ?

Har jeg skrevet noe sted at jeg er kvinne? 

AnonymBruker
Skrevet

Mann eller kvinne, ACAB. 

Anonymkode: fefc4...527

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men kvinnelige politibetjenter føler nok at de må hevde seg litt mer, ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig, de kvinnelige er gjennomsnitlig mere bryske og kjipe enn de mannlige. Dvs. ALLE kvinnelige betjenter jeg har møtt har vært noen sure kluter som tror de er kule og som elsker å ha autoritet.
Og NESTEN ALLE mannlige betjentene jeg  har møtt er også sånn, men med unntak der noen faktisk er ganske vennlige og snille, folkelige og allrighte.
Det er mulig at alle kvinnene må være sånn for å bli hørt og respektert som autoritet siden kvinner stort sett i alle yrker blir oversett om de sier noe eller mener noe og overkjørt når de tar styringen, så det kan hende at de må være ekstra bryske for å kunne gjøre jobben sin som de skal pga kvinneundertrykking.
Men generelt hater jeg all politi

Anonymkode: 2786e...2bc

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann eller kvinne, ACAB. 

Wordz

Anonymkode: 2786e...2bc

AnonymBruker
Skrevet

Tror kjønnet deres blir brukt mye mot dem i samhandling med kriminelle, de blir nok kalt hore, kjerring, bitch og mye undervurdert for deres fysikk. Selv om de skal være objektive alltid så setter det nok sine spor og forandrer dem. De må "ta deg før du tar dem", vise ganske raskt at de er lovens hånd før du får muligheten til å tenke omvendt.

Anonymkode: 2c532...3c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hæ?

Anonymkode: a1555...2d4

Gjest Sansol
Skrevet

Grov generalisering tenker jeg. Det har ikke noe med at du har en oppfatning av at kvinner skal oppføre seg på en viss måte da? Og hvis de ikke oppfører seg fint/pent/hyggelig så er de bryske? Altså, så lenge de holder seg til saken og ikke kaller deg noe stygt så ser jeg ikke problemet? De gjør en meget viktig jobb og skal da ikke behøve å dikkedare deg rundt. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan nok være at kvinner føler (og er nok også sant) at de må være mer bryske for å få samme autoriteten som sine mannlige kolleger. 

De få politifolka jeg har møtt har alle vært hyggelige. Både menn og kvinner.

De man ser på tv, så er kvinnene ofte mye flinkere til å snakke folk rolige. De yngre mennene er ofte bryske og lager mer bråk enn det som allerede er. 

Anonymkode: 79344...d46

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har blitt stoppet av dem i trafikken for promillekontroll. De er uten unntak bryske og uvennlige, og jeg har ikke kjørt med promille noen gang. 

Jeg bor i et strøk hvor politiet er relativt ofte, og de banker på dørene om det har vært noen episoder. De mannlige betjenter banker pent på og opplyser at de er politi. De kvinnelige hamrer løs, og en får jo hjertet i halsen fordi en ikke aner hvem som hamrer på! Og en kikker jo selvsagt ikke opp når de ikke en gang opplyser at de er politi! 

Så ser jeg på ulike politiserier på TV, og de kvinnelige betjenter er ganske ufordragelige. Er det flere som har notert deg dette? Hva kommer det av?

Samtlige mannlige betjenter er hyggelige. De beklager at de forstyrrer, og de er alltid høflige. Hvorfor er de kvinnelige så udregelige? 

Lol xD

Anonymkode: 4a2b1...2ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...