AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Hei, Jeg ser ikke snapscore til min bestevenn lenger, men personen dukker fremdeles opp på listen min over venner og som bestevenn. Smilefjes bak navnet. Er jeg blokkert likevel? Og kan denne personen oppheve blokkeringen igjen uten at jeg får beskjed om det?? Anonymkode: cfb84...aaa
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 Ingen som vet? Jeg er helt knust her nå.. dette var en fyr jeg holdt på med.. Jeg har han som bestevenn enda, men når jeg får opp brukeren hans er scoren borte, og det er huket av på «lagt til» hos meg, det er det ikke på noen av de andre vennene mine på listen min. Det betyr vel at det bare er jeg som har han som venn? Har han da sletta eller blokkert? Hadde vært nyttig for meg å vite om han kan legge meg til igjen uten at jeg får det med meg. Jeg gidder nemlig ikke slik oppførsel, noen sier meg han har gjort dette før, jeg har bare ikke fått det med meg da slik som nå. Og nei, jeg er ingen fjortis.. bare en dame som er veldig lei seg nå😥 Anonymkode: cfb84...aaa
Katten.2.0 Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Er jo bare å sende ham en snap, så ser du om dere er venner eller ikke. Han kan ikke fjerne deg som venn for så å adde deg uten at du får vite om det.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 Ok, takk for svar! Jeg tør ikke å sende ham en snap nå.. Gjelder det samme for blokkering? At jeg får beskjed om den oppheves? Ser også at det er en funksjon som heter ikke forstyrr.. Anonymkode: cfb84...aaa
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #5 Skrevet 13. mai 2018 På 9.5.2018 den 8.11, AnonymBruker skrev: Ok, takk for svar! Jeg tør ikke å sende ham en snap nå.. Gjelder det samme for blokkering? At jeg får beskjed om den oppheves? Ser også at det er en funksjon som heter ikke forstyrr.. Anonymkode: cfb84...aaa Du! Det der har jeg også nettopp opplevd. Han har ikke blokket deg, da ville du ikke fått opp navnet. Jeg har lært at når du ikke får opp scoren er du slettet. Så jeg har sjekket litt. Fikk en annen venn til å slette meg, og når jeg sender denne vennen en snap er pilen grå og står som venter. Inne på chatten står det og at snappen er ventende til vennen har lagt meg til igjen. Sendte en snap til den vennen jeg tror har slettet meg, men denne pilen er rød og står som levert. Men jeg kan allikevel ikke se scoren og jeg får også opp den blå boksen der det står Lagt til. Merkelige greier og jeg skjønner ikke hva som skjer her. Er det noen kjekke folk som kan forklare hva det går i? Anonymkode: d48c4...419
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå