AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Jeg har en snart 1 år gammel blandings hund. Han spiser alt mulig av små og stort. I hele kveld har han brukket seg og liksom trenger å kaste opp, men det kommer ingenting. Han brekker seg hele tiden. Har kastet opp 2 ganger og da var det hvitt grøt aktig... Hva gjør jeg? Noen som opplevd dette tidligere... Anonymkode: 16938...97a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Gå ut så han får spist gress, det hjelper de å fordøye magen og kaste opp! Anonymkode: 55ff1...4b1
Tabris Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Ring til vakttelefonen hos dyrlegen om dette fortsetter utover kvelden. 2
Anonym122 Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Fin dyrlegen med en gang!!! Dette kan være et tegn på ar den har satt fast noet i halsen og da må han til dyrlegen men prøv å hold hann rolig men ring med en gang du mester dette 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 Her ville jeg ringt dyrlegen med en gang. Noe kan sitte fast, å da kan det gå hardt utover innvollene! Anonymkode: 6db5e...57b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå