AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Jeg møtte en mann og fikk litt kontakt og etterhvert innså jeg at jeg var blitt interessert i han. Jeg valgte derfor å undersøke litt rundt om han faktisk var singel og fant ingenting som bekreftet eller avkreftet at han var det på noen av hans sosiale medier eller på vennelistene. Jeg gikk da ut fra at han var singel ut fra ting han selv skrev i meldinger og spurte han også direkte uten å få svar. Jeg ga beskjed om at jeg var interessert og etter en stund med meldinger med flørt og annet så ble jeg avspist med at han ikke hadde tid til noe forhold. Jeg spurte så om det var noe jeg ikke visste, om han egentlig var i et forhold, men det svarte han igjen aldri noe på. Det har vært tungt å gå videre etterpå og jeg har spurt meg selv hva jeg kan ha gjort galt men kommer fram til at det er ikke noe av det jeg gjorde og sa som kunne ha vært galt. Inntil i dag. For i dag oppdaget jeg at han omtalte seg og ei han ikke følger på sosiale medier som dama si. Og når jeg leter tilbake på begges profiler er det fra hans side liking, kommentarer, reposting, støttekommentarer (og dessverre også der de mobber andre... ) i lang lang tid. Ca 4 år minst. Mens hun ikke poster noe av hans ting eller går til hans side. Kun skriver ting som " vi var på date" eller "når vi krangler" + meme. Og ingen av de poster bilder av hverandre og jeg husker engang at noen skrev kommentarer med hennes navn på hans profil engang, men de var blitt slettet like etterpå. Han har altså vært i et forhold hele tiden fra før vi møttes til nå. Jeg sitter som et spørsmålstegn og lurer på hvorfor han ikke bare sa rett ut at han allerede var i et forhold, for da hadde jeg trukket meg tilbake lenge før jeg fortalte han om mine følelser. Samtidig har jeg gått rundt med en ubestemmelig følelse av å ha blitt latterliggjort av noen uten at jeg klarte å sette fingeren på hvem eller hva. Men nå som jeg vet dette er alt mye mer tydelig. Allikevel skjønner jeg ikke hva som er vitsen med å late som om han er singel og holde andre for narr?? Hvorfor gjør menn slikt? Anonymkode: 34bd8...dfd
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Hvordan vet du at de har vært sammen så lenge? Kanskje de har vært venner i fire år, og helt nylig blitt et par? Virker ikke som du kjenner han så godt... Anonymkode: a7cfa...f07
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at de har vært sammen så lenge? Kanskje de har vært venner i fire år, og helt nylig blitt et par? Virker ikke som du kjenner han så godt... Anonymkode: a7cfa...f07 Det er fordi jeg kom over en kommentar datert 4 år tilbake der noen skrev begges navn flettet sammen, sånn som dette: Hans og Birgitte ble Hangitte. Jeg bare ikke koblet det mot hennes navn før nå. Som nevnt i hi var han veldig unnvikende på endel områder så nei jeg ble ikke så godt kjent med han fordi han trakk seg unna med unnskyldninger etter noen måneder. Det tok 6 måneder fra jeg møtte han til unnskyldningen kom. Burde han ikke ha sagt at han var opptatt? Jeg ser og at jeg er ikke den eneste han har flørtet med. Anonymkode: 34bd8...dfd
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Sånn er de fleste menn dessverre. Elsker å lyve og behandle damer som dritt. Anonymkode: 27d6e...c05 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 37 minutter siden, AnonymBruker said: Sånn er de fleste menn dessverre. Elsker å lyve og behandle damer som dritt. Anonymkode: 27d6e...c05 +1 x 1.000.000! Anonymkode: 5b303...a2e
Gjest PaN Skrevet 8. mai 2018 #6 Skrevet 8. mai 2018 For å svare tittelen din så er dette individuelt, tror du virkelig selv at absolutt alle menn ikke er ærlige?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #7 Skrevet 8. mai 2018 Menn som er utro forteller jo ikke det, for da mister de elskerinnen sin som oftest. Så de fleste sier de er single, eller skilt osv. Og menn som ikke kan gi et direkte svar på det man spør om har noe å skjule. Send screenshot av samtalene deres til dama hans. Anonymkode: 685d9...c40 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #8 Skrevet 8. mai 2018 1 time siden, PussLe skrev: For å svare tittelen din så er dette individuelt, tror du virkelig selv at absolutt alle menn ikke er ærlige? Er det nødvendig å avspore? Anonymkode: 34bd8...dfd
Gjest PaN Skrevet 8. mai 2018 #9 Skrevet 8. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det nødvendig å avspore? Anonymkode: 34bd8...dfd Avspore? Jeg svarte jo på et spørsmål ts stiller.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #10 Skrevet 9. mai 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: Sånn er de fleste menn dessverre. Elsker å lyve og behandle damer som dritt. Anonymkode: 27d6e...c05 La meg få påpeke at slik er de fleste kvinner også, dessverre. Elsker å lyve, bedra, manipulere og behandle menn som engangsbestikk. Anonymkode: a29ca...ceb 2
Gjest O.G. Skrevet 9. mai 2018 #11 Skrevet 9. mai 2018 TS Hva han skulle ha sagt og gjort er det lite å tenke på og gjøre noe med nå. Spørsmålet blir hva skal du gjøre? Skal du konfrontere ham og ta en sjanse på at han klarer å snakke deg rundt eller skal du bare kutte ut kontakten tvert og aldri snakke med ham noensinne igjen?
Bonusmammaen Skrevet 9. mai 2018 #12 Skrevet 9. mai 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte så om det var noe jeg ikke visste, om han egentlig var i et forhold, men det svarte han igjen aldri noe på. Der hadde du svaret Ts. Dessverre noen drittsekker der ute som vil ha i pose og sekk. Han er ikke verdig noen.
Xcase33 Skrevet 9. mai 2018 #13 Skrevet 9. mai 2018 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg møtte en mann og fikk litt kontakt og etterhvert innså jeg at jeg var blitt interessert i han. Jeg valgte derfor å undersøke litt rundt om han faktisk var singel og fant ingenting som bekreftet eller avkreftet at han var det på noen av hans sosiale medier eller på vennelistene. Jeg gikk da ut fra at han var singel ut fra ting han selv skrev i meldinger og spurte han også direkte uten å få svar. Jeg ga beskjed om at jeg var interessert og etter en stund med meldinger med flørt og annet så ble jeg avspist med at han ikke hadde tid til noe forhold. Jeg spurte så om det var noe jeg ikke visste, om han egentlig var i et forhold, men det svarte han igjen aldri noe på. Det har vært tungt å gå videre etterpå og jeg har spurt meg selv hva jeg kan ha gjort galt men kommer fram til at det er ikke noe av det jeg gjorde og sa som kunne ha vært galt. Inntil i dag. For i dag oppdaget jeg at han omtalte seg og ei han ikke følger på sosiale medier som dama si. Og når jeg leter tilbake på begges profiler er det fra hans side liking, kommentarer, reposting, støttekommentarer (og dessverre også der de mobber andre... ) i lang lang tid. Ca 4 år minst. Mens hun ikke poster noe av hans ting eller går til hans side. Kun skriver ting som " vi var på date" eller "når vi krangler" + meme. Og ingen av de poster bilder av hverandre og jeg husker engang at noen skrev kommentarer med hennes navn på hans profil engang, men de var blitt slettet like etterpå. Han har altså vært i et forhold hele tiden fra før vi møttes til nå. Jeg sitter som et spørsmålstegn og lurer på hvorfor han ikke bare sa rett ut at han allerede var i et forhold, for da hadde jeg trukket meg tilbake lenge før jeg fortalte han om mine følelser. Samtidig har jeg gått rundt med en ubestemmelig følelse av å ha blitt latterliggjort av noen uten at jeg klarte å sette fingeren på hvem eller hva. Men nå som jeg vet dette er alt mye mer tydelig. Allikevel skjønner jeg ikke hva som er vitsen med å late som om han er singel og holde andre for narr?? Hvorfor gjør menn slikt? Anonymkode: 34bd8...dfd Fordi det er stor konkurranse om damene i Norge (stort kvinneunderskudd). Man vet at damer som er noenlunde attraktive ofte har flere mannfolk i ulike loops til enhver tid. Være seg på fb, jobb, + div andre sosiale medier. Kvinner holder litt mer eller mindre seriøst på med mange menn samtidig...fordi de kan. De holder også mange mannfolk "på gress" og mange menn lærer leksa si raskt .. Da er det igrunnen logisk å gjøre det man kan for å øke sjansene sine. Noe man gjør med å kjøpe flere lodd for å si det enkelt. Det er ikke noe personlig mot deg, det er bare en tilpasning mot slik dynamikken er i tilbud og etterspørselen. Selv om du er unntaket fra alle andre kvinner så hjelper ikke det om du ikke tror meg på kvinneunderskuddet i Norge mellom 20 - 59år, så kan du undersøke via SSB selv. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #14 Skrevet 9. mai 2018 6 timer siden, O.G. skrev: TS Hva han skulle ha sagt og gjort er det lite å tenke på og gjøre noe med nå. Spørsmålet blir hva skal du gjøre? Skal du konfrontere ham og ta en sjanse på at han klarer å snakke deg rundt eller skal du bare kutte ut kontakten tvert og aldri snakke med ham noensinne igjen? Han har fått beskjed om at jeg nå vet og at han kunne spart oss begge for mye dersom han hadde vært ærlig. Jeg regner ikke med å få noe ytterligere svar derfra. Jeg kjenner forøvrig at dette ble den endelige spikeren i veggen for min del. Nå kan jeg endelig gå videre i trygg visshet om at det ikke var jeg som hadde et problem, da det er soleklart for meg at slikt opplyser man om til de som tar kontakt fordi de er interesserte. Det gjør livet så mye enklere for alle involverte. 6 timer siden, Bonusmammaen skrev: Der hadde du svaret Ts. Dessverre noen drittsekker der ute som vil ha i pose og sekk. Han er ikke verdig noen. Ja dessverre. Og jeg synes nesten synd på henne som sitter med han. Når han er så unnvikende om sannheten mot meg, hva er han da mot henne? 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn som er utro forteller jo ikke det, for da mister de elskerinnen sin som oftest. Så de fleste sier de er single, eller skilt osv. Og menn som ikke kan gi et direkte svar på det man spør om har noe å skjule. Send screenshot av samtalene deres til dama hans. Anonymkode: 685d9...c40 Jeg har ikke tatt vare på noen av samtalene, det blir bare ord mot ord om jeg sender noe nå. Jeg tror ikke hun kan være helt uvitende om damehistoriene hans da han flørter åpenlyst på SoMe med andre damer. Anonymkode: 34bd8...dfd 1
Gjest O.G. Skrevet 9. mai 2018 #15 Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han har fått beskjed om at jeg nå vet og at han kunne spart oss begge for mye dersom han hadde vært ærlig. Jeg regner ikke med å få noe ytterligere svar derfra. Jeg kjenner forøvrig at dette ble den endelige spikeren i veggen for min del. Nå kan jeg endelig gå videre i trygg visshet om at det ikke var jeg som hadde et problem, da det er soleklart for meg at slikt opplyser man om til de som tar kontakt fordi de er interesserte. Det gjør livet så mye enklere for alle involverte. Anonymkode: 34bd8...dfd Ikke smart, det beste hadde vært om du bare blokkerte ham uten et ord.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #16 Skrevet 9. mai 2018 17 timer siden, PussLe skrev: Avspore? Jeg svarte jo på et spørsmål ts stiller. Det er jo jeg som er ts og ditt siste spørsmål i forrige innlegg var jo såklart en avsporing om du leste mitt HI. Diskusjon og kverulering rundt overskrift får du ta i en annen tråd eller språktråd. Anonymkode: 34bd8...dfd
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #17 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, O.G. skrev: Ikke smart, det beste hadde vært om du bare blokkerte ham uten et ord. Det er ikke noe poeng i å diskutere smart vs ikke smart. Gjort er gjort. Anonymkode: 34bd8...dfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå