Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Har fått en økning av tørre linjer rundt øynene i det siste. Har noen tips til produkter til meg?
Gjest the imp Skrevet 25. februar 2005 #2 Skrevet 25. februar 2005 Du bør nok skaffe deg en god øyenmaske, noen her inne sa at Shiseido hadde noen fine til nettopp tørrhetslinjer rundt øynene. For tida bruker jeg en fra Body shop med kamomille tror jeg. Den er sånn passe synes jeg, tror jeg skal prøve fra Shiseido neste gang.
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 Jeg er blitt helt frelst på Intensive Eye Repair fra Dermalogica, og jeg er MYE mindre tørr under øynene etter at jeg har brukt den i ca en måned. Den er ganske rik, men trekker raskt inn, og kan til og med brukes om morgenen, når du skal sminke deg etterpå. Anbefales på det varmeste! (OG mye billigere i bruk enn disse maskene, som koster sinnssykt mye).
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 Jeg er blitt helt frelst på Intensive Eye Repair fra Dermalogica, og jeg er MYE mindre tørr under øynene etter at jeg har brukt den i ca en måned. Den er ganske rik, men trekker raskt inn, og kan til og med brukes om morgenen, når du skal sminke deg etterpå. Anbefales på det varmeste! (OG mye billigere i bruk enn disse maskene, som koster sinnssykt mye). den sa du var dårlig for litt siden :o
Gjest Étoile Skrevet 25. februar 2005 #6 Skrevet 25. februar 2005 Jeg anbefaler også Intensive Eye repair! Likte den overhode ikke i begynnelsen, og var overbevist om at det var et bomkjøp fordi jeg fikk et utslett rundt øynene da jeg begynte å bruke den, men det må nesten skyldes noe annet, evt. har jeg vent meg til den. Etter godt over en måneds bruk merker jeg at jeg har mindre slike tørrhetslinjer, og den trekker raskt inn som Lillith sier. Helt suveren! :D
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #7 Skrevet 25. februar 2005 Jeg likte ikke Intensive-kremen først, nei, for de prøvene jeg hadde på den hadde en helt annen og seigere konsistens enn den viste seg å ha i normalversjon. Men jeg er glad jeg gav den en sjanse til! Ofte er det slik at produkter jeg kanskje ikke liker i første omgang, ender opp med å bli favoritter i det lange løp.
aprilbrud Skrevet 25. februar 2005 #8 Skrevet 25. februar 2005 Jeg anbefaler også Intensive Eye repair! Likte den overhode ikke i begynnelsen' date=' og var overbevist om at det var et bomkjøp fordi jeg fikk et utslett rundt øynene da jeg begynte å bruke den, men det må nesten skyldes noe annet, evt. har jeg vent meg til den. Etter godt over en måneds bruk merker jeg at jeg har mindre slike tørrhetslinjer, og den trekker raskt inn som Lillith sier. Helt suveren! :D[/quote'] Jeg fikk tester på den, og har brukt den en uke nå. Synes den virker litt lite drøy, og hadde ikke tenkt å kjøpe den. Men nå ble jeg overbevist! Går rett inn på lookfantastic og bestiller!
Gjest the imp Skrevet 25. februar 2005 #9 Skrevet 25. februar 2005 er det benefiance det da eller? Det er benefiance jeg har hørt en del bra om ja. Lilith eller Étoile: Hvor mye koster øyekremen fra Dermalogica?
Gjest Étoile Skrevet 25. februar 2005 #10 Skrevet 25. februar 2005 Jeg bestilte på LF, der koster den ca 290 før frakt. Aner ikke hva den koster hos hudpleier, men antar en 4-500 kanskje.
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #11 Skrevet 25. februar 2005 Mener at den koster rundt 450? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå