Minlillelykke Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Vi har opprinnelig fått bunad til treåring som skal brukes denne dagen. Utifra vær meldingene blir det sommervær 17 mai, og da alt for varmt for bunad. Vi har en arvet matros dress vi tenkte han kan bruke om været tilsier det, men hva har han på bena? Vi har bunad sko, dress sko og joggesko tilgjengelig, men klarer ikke se at noen av de kan passe? Vi har også en baby på 6 måneder, kan hun feks ha sommerkjole i stedet for bunad?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 De er 3 og 6 mnd - who cares?? Komfort er viktigst! Anonymkode: 00adf...481
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 La 3-åringen få ha de komfortable joggeskoene han liker å ha på føttene. Anonymkode: 93e44...c62
Minlillelykke Skrevet 8. mai 2018 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er 3 og 6 mnd - who cares?? Komfort er viktigst! Anonymkode: 00adf...481 Jeg bryr meg! Synes det er hyggelig om vi er festkledde på en slik dag. Jeg spurte om tips. Vil tro den matrosdressen er digg å gå i.
Minlillelykke Skrevet 8. mai 2018 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: La 3-åringen få ha de komfortable joggeskoene han liker å ha på føttene. Anonymkode: 93e44...c62 Om jeg bruker de nye joggeskoene eller noen andre nye sko vil jeg tro er hipp som happ. Han bruker fortsatt overgangssko i barnehagen. Ender nok opp med noen fine sandaler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå