AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Del Skrevet 8. mai 2018 Det er for det meste det jeg kjøper der. Er medlem. Har aldri sett tilbud på produkter fra Dior. Noen som vet hvorfor? Anonymkode: 5e553...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 8. mai 2018 #2 Del Skrevet 8. mai 2018 Dior har vel kanskje ikke behov for tilbud. Levrandører kan si nei til salg på sine produkter. Noen levrandører bestemmer kår det skal være salg på sine produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #3 Del Skrevet 9. mai 2018 Du kan jo bruke de 20%-kupongene du får til å handle Dior, de fungerer vel på det(står ikke at Dior er et unntak på disse). Anonymkode: c6db7...97f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #4 Del Skrevet 9. mai 2018 Det står at man kan få opptil 30 % rabatter som KICKS-medlem. Har noen av dere fått slike? Anonymkode: f0541...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #5 Del Skrevet 9. mai 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er for det meste det jeg kjøper der. Er medlem. Har aldri sett tilbud på produkter fra Dior. Noen som vet hvorfor? Anonymkode: 5e553...31a Hvorfor er det aldri tilbud på verdens mest ettertraktive supermodell? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ? forklar da????? Hvorfor???? høøøææææøløl? foorteeeellll ååååhhh jeg må vite!! det er min PLIIIIKT ÅÅÅHH JEG ER SÅÅÅÅÅ VIKTIG OMG OMG OMG slik er Ts. ‘Jeg er så viktig at jeg driter i normale markedskrefter, because jeg ER markedet’ Anonymkode: 2bf24...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 9. mai 2018 #6 Del Skrevet 9. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det aldri tilbud på verdens mest ettertraktive supermodell? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ? forklar da????? Hvorfor???? høøøææææøløl? foorteeeellll ååååhhh jeg må vite!! det er min PLIIIIKT ÅÅÅHH JEG ER SÅÅÅÅÅ VIKTIG OMG OMG OMG slik er Ts. ‘Jeg er så viktig at jeg driter i normale markedskrefter, because jeg ER markedet’ Anonymkode: 2bf24...7e5 Ellers a......? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. mai 2018 #7 Del Skrevet 9. mai 2018 Tenker du på nettbutikken eller de ordinære butikkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #8 Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg irriterer meg over det samme. Anonymkode: 08327...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trikken Skrevet 15. mai 2018 #9 Del Skrevet 15. mai 2018 På 8.5.2018 den 18.12, AnonymBruker skrev: Det er for det meste det jeg kjøper der. Er medlem. Har aldri sett tilbud på produkter fra Dior. Noen som vet hvorfor? Anonymkode: 5e553...31a Fredrik og louisa hadde nettopp 20% på alle varene, da også Dior. Man må nok bare følge med å være medlem her og der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #10 Del Skrevet 16. mai 2018 Det gjaldt vel nyåpningen på Karl Johan? De nyåpner i Bogstadveien i slutten av mai. Kanskje noe av det samme skjer? Anonymkode: f0541...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå